Dostawa fabrycznie nowego ręcznego skanera światła strukturalnego 3D z oprogramowaniem, dla Zespołu sal wielofunkcyjnych w kompleksie budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zlokalizowanych przy pl. Jana Matejki 13, ul. Paderewskiego oraz ul. Basztowej 18 w Krakowie, w ramach projektu pod nazwą : Budowa zespołu sal wielofunkcyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013

Publication date 2014-12-18
End date 2014-12-30 10:30:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do skanowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 414386 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 385200006, 483180000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa fabrycznie nowego ręcznego skanera światła strukturalnego 3D z oprogramowaniem, dla Zespołu sal wielofunkcyjnych w kompleksie budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zlokalizowanych przy pl. Jana Matejki 13, ul. Paderewskiego oraz ul. Basztowej 18 w Krakowie, w ramach projektu pod nazwą : Budowa zespołu sal wielofunkcyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 do specyfikacji. Ilość - 1 sztuka.

2. Opis innych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia :
2.1. Szkolenie :
a) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu użytkowania przedmiotu zamówienia w ramach złożonej oferty cenowej (3 osoby).
b) Szkolenie odbędzie się w dniu uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego będzie podstawą do wystawienia protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
2.2. Gwarancja :
a) Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczone urządzenie na okres minimum 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
b) Termin gwarancji biegnie od dnia odbioru przez Zamawiającego urządzenia, potwierdzonego bezusterkowym protokołem odbioru przedmiotu zamówienia.
c) W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego w okresie gwarancji wad, usterek lub awarii urządzenia Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności w ciągu 48 godzin od zgłoszenia.
d) Przy odbiorze urządzenia na podstawie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty gwarancyjne, instrukcje obsługi i eksploatacji.
e) Wykonawca zapewni nieograniczoną konsultację techniczną - telefoniczną i e-mailową w okresie gwarancji oraz bezpłatne wsparcie telefoniczne, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub strony internetowej po upływie gwarancji.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej :
a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie urządzenia lub jego części - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych pod względem funkcjonalnym oraz o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia (podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
b) Za równoważny, pod względem funkcjonalnym, technicznym i użytkowym, w stosunku do wskazanego urządzenia, Zamawiający uzna takie, oferowane przez Wykonawcę urządzenie, które posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie, a także takie możliwości funkcjonalne i parametry techniczne co zawarte w opisie przedmiotu zamówienia urządzenie o podanych parametrach referencyjnych.
c) Zamawiający dołożył wszelkich starań w celu zachowania warunków konkurencyjności. Jeżeli mimo to w tekście jakiegokolwiek rodzaju dokumentacji pojawiają się nazwy własne, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt należy zawsze traktować to jako rozwiązania przykładowe i można zastosować rozwiązania równoważne na przyjętych wyżej warunkach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Ulica Plac Matejki 13
Nr domu 13
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-157
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 2992041
Fax 12 4226566
Internet www.asp.krakow.pl
Regon 00027578300000
E mail jkurek@asp.krakow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 16/01/2015
Wadium 1. Zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu zgodnie z wytycznymi określonymi w rozdziale VII pkt. V specyfikacji. 2. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 800,00 zł (słownie : osiemset złotych).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Potencjal Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Sytuacja Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do specyfikacji);
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty : a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b) szczegółową ofertę cenową (według wzoru tabeli zamieszczonej w rozdziale XIV/2 specyfikacji), c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w rozdziale VII specyfikacji), d) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, e) dowód wniesienia wadium (vide rozdział VII pkt. V specyfikacji), f) wypełniony załącznik numer : 3, 4, 5 do specyfikacji, g) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (np. aktualne katalogi w języku polskim lub w języku obcym - z zastrzeżeniem pkt. 5) potwierdzający wymagane parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów ust. 3 niniejszego punktu. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie : a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wymiany lub uzupełnienia elementów składowych, w sytuacji, gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, d) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, e) zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa, f) terminu realizacji zamówienia w związku z wystąpieniem zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania niniejszej umowy i które nie wynikają z winy żadnej ze stron, g) zmiany dotyczącej osób reprezentujących strony, z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), h) zmian teleadresowych stron umowy określonych w niniejszej umowie, i) zmian postanowień niniejszej umowy będących konsekwencjami zmian organizacyjnych na Uczelni, j) zmiany podwykonawcy na etapie realizacji umowy, k) zmiany podwykonawstwa - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie Wykonawcy. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości umowy (z wyjątkiem pkt. 3e) i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Kryt 3 Okres gwarancji
Kryt 3p 5
Spec www www.asp.krakow.pl
Spec war SIWZ można uzyskać osobiście w Dziale Administracyjno-Gospodarczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, pl. Matejki 13, pok. nr 113, lub za zaliczeniem pocztowym, lub ze strony Uczelni
Data skl 30/12/2014
Godz skl 10:30
Miejsce Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać na dzienniku podawczym ASP im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, pokój numer 1 lub wysłać listem
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Termin realizacji zamówienia : a) Przez termin realizacji zamówienia rozumie się dostawę przedmiotu zamówienia wraz z fakturą, do Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy, oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego. b) Termin realizacji zamówienia : w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 stycznia 2015 roku. c) Dostawa zakończona będzie podpisaniem przez obydwie strony protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. d) Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia : Zespół sal wielofunkcyjnych w kompleksie budynków Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie zlokalizowanych przy pl. Jana Matejki 13, ul. Paderewskiego oraz ul. Basztowej 18 w Krakowie. 2. Zamówienie finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pod nazwą : Budowa zespołu sal wielofunkcyjnych Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie, w ramach działania 11.3 Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, priorytetu XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)