I.Dostawa z instalacją sprzętu i oprogramowania II. Licencja serwera bazodanowego - podniesienie wersji III. Budowa i uruchomienie sieci Wi-Fi IV. Dostawa i instalacja negatoskopów elektronicznych w ramach projektu: Kompleksowa Informatyzacja Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej PSIM

Publication date 2014-12-19
End date 2015-01-05 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Systemy i serwery informacyjne,
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261745 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302300000, 331000001, 488000006, 489000007, 722600005, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I.Dostawa z instalacją sprzętu i oprogramowania
II. Licencja serwera bazodanowego - podniesienie wersji
III. Budowa i uruchomienie sieci Wi-Fi
IV. Dostawa i instalacja negatoskopów elektronicznych
w ramach projektu: Kompleksowa Informatyzacja Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli jako element Podkarpackiego Systemu Informacji Medycznej PSIM

Opis

Zadanie nr 1 Dostawa z instalacją sprzętu i oprogramowaniaZadanie nr 2 Licencja serwera bazodanowego - podniesienie wersjiZadanie nr 3 Budowa i uruchomienie sieci Wi-FiZadanie nr 4 Dostawa i instalacja negatoskopów elektronicznych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny
Ulica ul. Staszica 4
Nr domu 4
Miejscowosc Stalowa Wola
Kod poczt 37-450
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 015 8433201, 8433103, 8433397
Fax 015 8433201, 8433397
Internet www.szpital-stw.com
Regon 00031256700000
E mail planeta3@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 01/02/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca przedstawi oświadczenie wg Załącznika nr 3 do SIWZ
Wiedza Wykonawca: - złoży oświadczenie wg Załącznika nr 3 do SIWZ w części dotyczącej art. 22 ust1 obowiązującej ustawy Prawo zam. publicznych - dołączy dokument sporządzony wg wzoru jak w Załączniku nr 5 do SIWZ i dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w tym załączniku wykonane zostały należycie
Potencjal Wykonawca - przedstawi oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Pzp wg Załącznika nr 3 do SIWZ Ponadto, (jeśli dotyczy) Wykonawca: - dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - przedstawi zakres zadań, które zamierza realizować z wykorzystaniem Podwykonawców, zgodnie z dyspozycją art. 36 ust. 4 ustawy Pzp - wg Załącznika nr 8 ( jeśli dotyczy)
Zdolne Wykonawca - przedstawi oświadczenie z art. 22 ust. 1 obowiązującej ustawy Pzp wg Załącznika nr 3 do SIWZ Ponadto, (jeśli dotyczy) Wykonawca: - dołączy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia - przedstawi zakres zadań, które zamierza realizować z wykorzystaniem Podwykonawców, zgodnie z dyspozycją art. 36 ust. 4 ustawy Pzp - wg Załącznika nr 8 ( jeśli dotyczy)
Sytuacja Wykonawca złozy - oświadczenie wg wzoru Załącznik nr 3 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz cenowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ 2) Opis przedmiotu zamówienia z potwierdzeniem spełniania parametrów granicznych, bezwzględnie wymaganych - Załącznik nr 2 do SIWZ 3) Zakres zadań, które Wykonawca zamierza realizować z udziałem Podwykonawców( jeśli dotyczy)-wg Załącznika nr 8 do SIWZ 4) Jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5) Certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania zgodnie z prawem polskim dla oferowanego sprzętu medycznego, certyfikaty dla oferowanego pozostałego sprzętu, zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia 6) Dokumenty potwierdzające że oferowany w ramach zamówienia asortyment spełnia wymogi, o których mowa w Rozdz. II - Opis przedmiotu zamówienia, w tym opisy, foldery, instrukcje obsługi 7) Oświadczenie na potwierdzenie, ze wymagany serwis gwarancyjny sprzętu będzie świadczony przez organizację serwisową producenta lub firmę certyfikowaną przez producenta do świadczenia usług serwisowych, mającą swoją placówkę serwisową na terenie Polski- wg Załącznika nr 7 do SIWZ 8)Dokument określający zasady reprezentacji jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik-także pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy 9)Dokument stwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia)
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawców w sytuacjach, gdy: a) zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, b) istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, c) nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność urządzenia, oprogramowania zaoferowanego przez wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzenia, oprogramowania innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, d) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja urządzenia lub oprogramowania i z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ, e) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, f) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, g) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, h) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; i) możliwa jest korzystna dla zamawiającego zmiana terminu i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia; j) nastąpiła zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych itp.
Kryt cena C
Spec www www.szpital-stw.com
Spec war Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. Nr 7
Data skl 05/01/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. Nr 8
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inf dodat Zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013 i współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków własnych Zamawiającego

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)