Dostawa artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej - 21/D/2014/PN

Publication date 2014-12-19
End date 2015-01-07 10:00:00
Instytucja Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
Miejscowość Bielsko - Biała
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 415226 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, w ramach wyodrębnionych zadań (pakietów) artykułów biurowych i eksploatacyjnych dla potrzeb Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej, w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 5 do siwz.
2. Przez dostawę Zamawiający rozumie cykliczne dostawy w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z zamówieniami Zamawiającego dostosowanymi do jego bieżących potrzeb. Dostawy odbywać się będą średnio jeden raz w tygodniu w ustalonych każdorazowo z Wykonawcą terminach, w dni robocze w godzinach 8:00 - 12:00. Asortyment wyszczególniony w formularzu asortymentowo - cenowym (załączniku nr 5 do siwz) w pakietach nr 1 i nr 2 należy dostarczyć w zależności od potrzeb do Magazynu Artykułów Biurowych mieszczącego się przy ul. Wyzwolenia 18 lub do Magazynu mieszczącego się przy ul. Wyspiańskiego 21.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na koszt i ryzyko Wykonawcy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą dane producenta, opisem zawierającym wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Informacje te muszą znajdować się na lub w opakowaniu w formie ulotki, w zależności od produktu, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
5. Termin ważności oferowanych produktów ( jeżeli dotyczy) nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia ich do Zamawiającego. Termin ważności Zamawiający rozumie jako termin ważności podany na opakowaniu liczony od daty produkcji.

Opis

Artykuły biurowe - szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwzMateriały eksploatacyjne - tusze i tonery do drukarek laserowych i atramentowych - szczegółowo opisane w załączniku nr 5 do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej
Ulica ul. Wyzwolenia 18
Nr domu 18
Miejscowosc Bielsko - Biała
Kod poczt 43-300
Wojewodztwo śląskie
Tel 33 816 43 70
Fax 33 816 44 01
Regon 24286529600000
E mail zam.publiczne@onkologia.bielsko.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: 1. stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: 1. stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2. wykazu wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - do każdego wykazanego zamówienia powinny być załączone dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są: - w przypadku, gdy podmiotem na rzecz, którego wykonane były lub są wykonywane zamówienia wskazane w wykazie nie był Zamawiający poświadczenie wydane przez ten podmiot (w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw wykazanych w wykazie poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia oświadczenie Wykonawcy, - w przypadku gdy podmiotem, na rzecz którego były wcześniej wykonane zamówienia wskazane w wykazie był Zamawiający wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczenia. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej dwóch zrealizowanych zamówień na dostawę artykułów biurowych - w przypadku składania oferty na Pakiet nt 1 oraz dwóch zrealizowanych zamówień na dostawę materiałów eksploatacyjnych - w przypadku składania oferty na Pakiet nr 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.
Potencjal Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: 1. stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.
Zdolne Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: 1. stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: 1. stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowego dokumentu. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia: 1. wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 2. wypełnionego formularza asortymentowo-cenowego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz; Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.
Inne dokumenty 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 5 a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/poświadczanie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania; 2. Informacja, z której będzie wynikało, że istniejące między Wykonawcami należącymi do tej samej grupy kapitałowej powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - w przypadku Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej a składających odrębne oferty. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe lub ekonomiczne) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów. 4. W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt. 4 i 5 innych podmiotów, na okoliczność gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy, Zamawiający żąda tych dokumentów, tylko wtedy gdy podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia. W przypadku kiedy podmiot trzeci nie będzie brał udziału w realizacji zamówienia lecz udostępni swoje zasoby np. (sprzęt, pracowników), Zamawiający nie żąda tych dokumentów. 5. W przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b) ustawy, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń określonych w treści siwz. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) / nie spełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Określa załącznik nr 4 do siwz - Projekt umowy
Kryt cena A
Spec www www.onkologia.bielsko.pl
Spec war Beskidzkie Centrum Onkologii - Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej przy ul. Wyzwolenia 18, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 13.
Data skl 07/01/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć (doręczyć) w terminie w Sekretariacie Dyrekcji Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku-Białej, przy ul. Wyzwolenia 18.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)