Dostawa wraz z montażem wyposażenia do sali konferencyjnej

Publication date 2014-12-19
End date 2015-01-12 14:00:00
Instytucja Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble,
  • Sprzęt telewizyjny i audiowizualny,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 415744 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 323200006, 391000003, 302130005, 323420002, 515000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem wyposażenia do sali konferencyjnej, w tym m.in. sprzętu nagłośnieniowego, projektorów, okablowania, sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych (wielofunkcyjnych) oprogramowania, w tym specjalistycznego oprogramowania do obróbki audio, video, zdjęć, do obsługi bibliotecznej, mebli.
3.2. Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt, wniesie do pomieszczeń lub miejsc wskazanych przez Zamawiającego i dokona jego montażu, oraz konfiguracji tak, aby sprzęt był gotowy do wykorzystania.
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie
Ulica ul. Solec 24
Nr domu 24
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-403
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 621 94 70; 629 67 24
Fax 22 621 94 70
Internet http://www.muzeumazji.pl/
Regon 00064673600000
E mail j.wasilewska@sztukaorientu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy to w tym okresie wykonał, co najmniej dwa (2) zamówienia obejmujące co najmniej dostawę sprzętu nagłośnieniowego lub komputerowego o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN każde. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na podstawie wykazu wykonanych zamówień, załączonego do oferty, według kryterium spełnia/nie spełnia
Sytuacja Wykonawcy spełni warunek, jeśli wykaże , iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł Ocena spełniania niniejszego warunku dokonywana będzie na podstawie informacji załączonych do oferty, według kryterium spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany na podstawie aneksu do niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie rodzaju, typu, modelu sprzętu pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę urządzenie lub urządzenia będą nowszą wersją urządzenia lub urządzeń wskazanych w ofercie, co oznacza że będą miały identyczne lub lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów lepsze i pozostałe parametry bez zmian. 2. Przewidywana w ust. 2 możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna jedynie za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem potwierdzenia przez osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu Umowy, że proponowane urządzenie lub urządzenia spełniają warunki określone w ust. 2. Brak zgody Zamawiającego w niniejszej kwestii oznacza obowiązek Wykonawcy dostarczenia sprzętu zgodnie z ofertą. 3. Dokonanie zmian Umowy określonych w ust. 2 nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia wskazanego w § 5 ust.1 ani terminu realizacji Umowy ani zmianą zasad naliczania kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienie dla którejkolwiek ze Stron. 4. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie. 5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na: a) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania; b) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. 6. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego. 7. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT.
Kryt cena A
Spec www http://www.muzeumazji.pl/bip/
Spec war BUK INVEST Sp. z o.o. ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków
Data skl 12/01/2015
Godz skl 14:00
Miejsce Oferty należy składać w Sekretariacie BUK INVEST sp. z o.o., ul. Św. Wawrzyńca 15, 31-060 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego 2007-2013 działanie 6.2. pn: Wyposażenie specjalistyczne Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)