Wyposażenie remizy OSP w Mirocinie Górnym

Publication date 2014-12-22
End date 2015-01-07 10:00:00
Instytucja Gmina Kożuchów
Miejscowość Kożuchów
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 417460 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 323220006, 302130005, 374400004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia remizy OSP w Mirocinie Górnym w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom. Zadanie obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń multimedialnych, sprzętu elektronicznego, mebli oraz wyposażenia siłowni.

2. Zamówienie zostało podzielone na dwie części
1) Cześć pierwsza obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego:
a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 1 sztuka
b) Projektor multimedialny 1 sztuka
c) Monitor kolorowy LCD 1 sztuka
d) Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 sztuka
e) Cyfrowy aparat telefoniczny - 1 sztuka
f) Stanowisko komputerowe - 2 komplety
g) Oprogramowanie M-las - 1 sztuka
h) Laptop ze standardowym oprogramowaniem i mobilnym dostępem do Internetu - 2 sztuki.
Szczegółowy opis parametrów użytkowych stanowi załącznik nr 7.1 do SIWZ

2) Część druga obejmuje dostawę i montaż wyposażenia siłowni - 1 komplet,
Szczegółowy opis parametrów użytkowych wyposażenia stanowi załącznik nr 7.2 do SIWZ

3. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.
2. Dostarczone elementy zamówienia, winny być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii.
3. Winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
4. Wykonawca dostarczy elementy wyposażenia na własny koszt.

Opis

Cześć pierwsza obejmuje dostawę i montaż sprzętu komputerowego i multimedialnego: a) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe 1 sztuka b) Projektor multimedialny 1 sztuka c) Monitor kolorowy LCD 1 sztuka d) Drukarka laserowa kolorowa A4 - 1 sztuka e) Cyfrowy aparat telefoniczny - 1 sztuka f) Stanowisko komputerowe - 2 komplety g) Oprogramowanie M-las - 1 sztuka h) Laptop ze standardowym oprogramowaniem i mobilnym dostępem do Internetu - 2 sztukiCzęść trzecia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia siłowni - 1 komplet, Szczegółowy opis parametrów użytkowych wyposażenia stanowi załącznik nr 7.2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kożuchów
Ulica ul. Rynek 1A
Nr domu 1A
Miejscowosc Kożuchów
Kod poczt 67-120
Wojewodztwo lubuskie
Tel 68 355 59 40
Fax 68 355 28 68
Internet www.kozuchow.pl
Regon 97077032700000
E mail um@kozuchow.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.1
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.2
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.4
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ i formularz cenowy - załącznik 2 do SIWZ (stosownie do zakresu części na którą Wykonawca składa ofertę). 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) W przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT. W takim przypadku wynagrodzenie brutto zostanie skorygowane (zmniejszone lub zwiększone) o nową stawkę podatku VAT, które będzie obowiązywało za towar dostarczany od dnia w którym nastąpiła zmiana stawki podatku. 2) Zmiana terminu realizacji wykonania zamówienia, z przyczyn za które nie odpowiada Wykonawca w szczególności: a) działania siły wyższej, w takim przypadku termin zostanie przedłużony o czas trwania siły wyższej; b) braku możliwości nabycia poszczególnych pozycji u hurtowników lub producentów - w takim przypadku termin zostanie przedłużony o czas , w którym dana pozycja była nie dostępna dla Wykonawcy; c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności - w takim przypadku termin zostanie przesunięty na wniosek Wykonawcy dostarczony Zamawiającemu o czas trwania danych okoliczności. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez Wykonawcę i zatwierdzone przez Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin gwarancji
Kryt 2p 5
Spec www http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
Spec war Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 23.
Data skl 07/01/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 9 /sekretariat/.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 w ramach realizacji projektu Rozbudowa infrastruktury jednostek OSP Gminy Kożuchów ujętych w KSRG dla skuteczniejszego przeciwdziałania zagrożeniom
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)