Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik

Publication date 2014-12-23
End date 2015-01-09 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Świdnik
Miejscowość Świdnik
Województwo lubelskie
Branża
  • Systemy baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 263851 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 713130005, 907313003, 486100007, 800000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

4.1Przedmiotem zamówienia jest :
Opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej w Gminie Miejskiej Świdnik.
4.2Przedmiot zamówienia jest przedsięwzięciem realizowanym przy współfinansowaniu środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna; Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej w ramach konkursu nr 2/POIiŚ/9.3/2013 ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej działający na podstawie Umowy z Ministrem Gospodarki jako Instytucja Wdrażająca.
4.3Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami konkursu nr 2/POIiŚ/9.3/2013, a w szczególności zawartymi w załączniku nr 9 do Regulaminu Konkursu - Szczegółowymi zaleceniami dotyczącymi struktury planu gospodarki niskoemisyjnej, przy uwzględnieniu Wytycznych Porozumienia Burmistrzów Jak opracować plan działań na rzecz zrównoważonej energii (SEAP) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego.
4.4Plan gospodarki niskoemisyjnej winien być spójny z innymi planami, programami i dokumentami strategicznymi Gminy Miejskiej Świdnik i województwa lubelskiego.
4.5Obszar opracowania winien obejmować cały obszar gminy Świdnik o powierzchni 20,35 km2.
4.6Przedmiot zamówienia obejmuje:
a)opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej - w 5 kompletach obejmujących wersję dokumentową i elektroniczną;
b)stworzenie bazy danych;
c)przeprowadzenie szkoleń dla pracowników;
d)przeprowadzenie akcji informacyjno - promocyjnej dotyczącej udziału dofinansowania POIiŚ w stworzeniu planów gospodarki niskoemisyjnej oraz upublicznianie informacji o opracowaniu planów;
e)przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko - w tym prognozy oddziaływania na środowisko jako element warunkowy, uzależniony od stwierdzenia przez stosowne organy o konieczności jej sporządzenia.
4.7 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 7 do SIWZ - Opis przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Świdnik
Ulica ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
Nr domu 15
Miejscowosc Świdnik
Kod poczt 21-040
Wojewodztwo lubelskie
Tel (081) 468 66 25
Fax 081 751 76 08
Internet http://umswidnik.bip.lubelskie.pl/
E mail zampub@swidnik.umgov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na wykonaniu większej ilości tego samego rodzaju zamówień niż przewidywana w zamówieniu podstawowym jednakże nie przekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego - zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz .U. z 2013 r poz. 709 z późn. zm.)
Czas D
Data zak 31/08/2015
Wadium 500 PLN
Zaliczka Nie
Wiedza W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał usługi polegające na wykonaniu co najmniej : a)wykonał lub wykonuje należycie - minimum trzy główne usługi tj. 3 dokumenty strategiczne dla gmin lub miast z zakresu szeroko rozumianej efektywności energetycznej, wykorzystania odnawialnych źródeł energii, zaopatrzenia energetycznego, gospodarki niskoemisyjnej, itp., b)wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu Strategicznej oceny oddziaływania na środowisko dla jednego z dokumentów określonych w punkcie a.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 2.W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 3.W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian w umowie na następujących warunkach: 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w niniejszym paragrafie. 2.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy oraz terminów realizacji poszczególnych etapów może nastąpić, gdy: a)pomimo wystąpienia Wykonawcy o wydanie opinii administracyjnej lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie 1 miesiąca od daty wystąpienia organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wydała stosownego dokumentu, mimo iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne; b)nastąpi opóźnienie w realizacji prac, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; c)wystąpi konieczność wykonania usług, które stanowią niezbędny element zamówienia nieprzewidziany w opisie przedmiotu zamówienia, wówczas Wykonawca będzie zobowiązany niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Zamawiającego w celu wszczęcia procedur wymaganych przez Prawo zamówień publicznych. W tym przypadku istnieje możliwość przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres niezbędny do wykonania zamówienia dodatkowego. 3.Strona występująca o zmianę postanowień niniejszej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2. Wniosek o zmianę postanowień niniejszej umowy musi być wyrażony na piśmie.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 doświadczenie
Kryt 2p 10
Spec www http://umswidnik.bip.lubelskie.pl
Spec war Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 218
Data skl 09/01/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Urząd Miasta Świdnik, 21-040 Świdnik ul.Kard.St.Wyszyńskiego 15 , pok. 105
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Przedmiot umowy jest przedsięwzięciem realizowanym przy współfinansowaniu środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna; Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej w ramach konkursu nr 2/POIiŚ/9.3/2013 ogłoszonego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej działający na podstawie Umowy z Ministrem Gospodarki jako Instytucja Wdrażająca..
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)