Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw
|
Ulica |
ul. ks. I.J. Skorupki 21
|
Nr domu |
21
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90-532
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
42 638 48 88
|
Fax |
42 638 48 77
|
Internet |
http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
|
Regon |
00051418200000
|
E mail |
zamowienia@uml.lodz.pl; m.kalmus@uml.lodz.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Tak
|
Ilosc czesci |
3
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/12/2015
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium - dotyczy części 1÷3.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
[Numeracja zgodna z SIWZ] 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
6.1 W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału
w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2
do SIWZ),
6.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
6.2.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
6.3 Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ).
6.4 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt. 6.1 - 6.3 SIWZ musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ, mogą zostać złożone w ich imieniu przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Kryt cena |
A
|
Spec www |
http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
|
Spec war |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. nr
8.
|
Data skl |
31/12/2014
|
Godz skl |
10:30
|
Miejsce |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pokój nr 8.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
1. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 2. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w
postępowaniu, zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający zastrzega sobie: 3.1 możliwość skorzystania z prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, odpowiednio dla niżej wymienionych części, jednak nie więcej niż o:
część 1
50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej 20% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej
część 2
50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej 20% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej
część 3
50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Informacji i Komunikacji Społecznej
3.2 prawo do zmniejszenia ilości zamówionej prasy z jednoczesnym zmniejszeniem wartości umowy: część 1 - do 30% wartości umowy, część 2 - do 30% wartości umowy
4. Termin wykonania zamówienia dla części 1÷3: od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2015 r..
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|