Dostawa w 2015 r. artykułów spożywczych do Zespołu Żłobkowo - Przedszkolnego w Środzie Śląskiej, Przedszkola Publicznego nr 3 w Środzie Śląskiej, Przedszkola Publicznego w Ciechowie, Przedszkola Publicznego w Szczepanowie, Żłobka Publicznego w Szczepanowie oraz stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Śląskiej

Publication date 2014-12-23
End date 2015-01-09 10:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Środa Śląska
Miejscowość Środa Śląska
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Pieczywo,
  • Produkty cukrownicze,
  • Produkty mączne,
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Akcesoria do kabli izolowanych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 418524 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 500000008, 151100002, 151311305, 153310000, 152210003, 153311709, 155000003, 158110006, 158330006, 158510008, 158900003, 31340003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r. artykułów spożywczych do Zespołu Żłobkowo - Przedszkolnego w Środzie Śląskiej, Przedszkola Publicznego nr 3 w Środzie Śląskiej, Przedszkola Publicznego w Ciechowie, Przedszkola Publicznego w Szczepanowie, Żłobka Publicznego w Szczepanowie oraz stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 w Środzie Śląskiej:
1) mięsa, wyrobów wędliniarskich oraz mięsa drobiowego,
2) mleka i przetworów mleczarskich,
3) mrożonek owocowych, mrożonek warzywnych, mrożonych ryb i innych,
4) artykułów sypkich i innych,
5) pieczywa i wyrobów cukierniczych,
6) jaj.
Szczegółowy wykaz produktów oraz szacunkowe zapotrzebowanie na poszczególne produkty, w poszczególnych pakietach, w załączeniu do wniosku.
- część nr 1 mięsa, wyroby wędliniarskie oraz mięsa drobiowe
- część nr 2 mleka i przetworów mleczarskich,
- część nr 3 mrożonki owocowe, mrożonki warzywne, mrożonki ryb i innych,
- część nr 4 artykuły sypki i inne,
- część nr 5 pieczywa i wyrobów cukierniczych,
- część nr 6 jaj.
Każda ze wskazanych powyżej części zamówienia będzie określana mianem zadania

Uwaga: Każde ZADANIE należy traktować jako osobną ofertę i wymagane jest wypełnienie osobnego formularza ofertowego wraz z załącznikiem asortymentowo-cenowym. W przypadku złożenia ofert na kilka zadania, Wykonawca dołączy do oferty / ofert tylko jeden komplet wymaganych dokumentów i oświadczeń określonych w punkcie VI SIWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do oferty od nr 1 do nr 6

Opis

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do oferty.opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do oferty.opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do oferty.opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do oferty.opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do oferty.opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina i Miasto Środa Śląska
Ulica Plac Wolności 5
Nr domu 5
Miejscowosc Środa Śląska
Kod poczt 55-300
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 3960724
Fax 71 3173405
Internet bip.srodaslaska.pl
Regon 69291493227000
E mail izp_zap@srodaslaska.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 6
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium Część 1 - wadium w wysokości - 2.612,00 zł Część 2 - wadium w wysokości - 3.045,00zł Część 3 - wadium w wysokości - 1.180,00 zł Część 4 - wadium w wysokości - 3.167,00 zł Część 5 - wadium w wysokości - 995,00 zł Część 6 - wadium w wysokości - 228,00 zł 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na wskazanym koncie poniżej w dniu składania ofert do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości -Dz.U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275, 2008 r Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620-. 4. Wadium wniesione w formach innych niż pieniądz -gwarancje, poręczenia- muszą mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny -tzw. gwarancja na pierwsze żądanie- oraz muszą zostać przedłożone w formie oryginału. Gwarancja zapłaty wadium musi być ważna co najmniej przez cały okres związania ofertą, tj. 30 dni. W przypadku przedłożenia kopii dokumentu, lub dokument nie będzie spełniał wymagań formalnych - oferta nie będzie zabezpieczona wadium i Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art.24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP. W dokumencie złożonej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej muszą być zawarte wszystkie możliwości zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ustawy PZP, tj. 1) Jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) Jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że w udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Lub Gwarancja będzie zawierała klauzulę o treści: Podejmujemy się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacenia zamawiającemu kwoty do wysokości określonej powyżej po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania, bez konieczności jego uzasadnienia, o ile zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem, co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Gmina Środa Śląska; Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska Bank PKO BP nr konta 79 1020 5242 0000 2802 0158 7898 z zaznaczeniem: wadium przetargowe pn. Dostawa w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r. artykułów spożywczych część Nr W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty potwierdzoną kserokopię a oryginał - należy złożyć oddzielnie w kasie Urzędu Miejskiego). 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że w udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
Wiedza Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
Potencjal Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
Zdolne Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie będzie oceniał tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty 3.1. Formularz oferty na załączonym druku (zał. nr 1) wraz z formularzem ofertowo-cenowym (zał. od 1 do 6 do oferty, osobny do każdego zadania) 3.2. Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie. 3.3. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych) pożądane jest, aby stanowiły one odrębną część nie złączoną z oferta w sposób trwały 3.4. Wszystkie złożone dokumenty przedkładane do oferty a sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty w zakresie objętym art. 25 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w który upłynął termin składania ofert. 3.6. Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym przypadku: - zmiany stawki podatku VAT
Kryt cena A
Spec www bip.srodaslaska.pl
Spec war Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13, PL. Wolności 5, 55-300 Środa Ślaska.
Data skl 09/01/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13, PL. Wolności 5, 55-300 Środa Ślaska.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)