Konserwacja i digitalizacja zabytków bibliotecznych w ramach Projektu pn. Muzeum Pana Tadeusza - innowacyjna przestrzeń - edukacja przez kulturę

Publication date 2014-12-29
End date 2015-01-14 09:00:00
Instytucja Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania,
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 420156 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 508000003, 783100001, 783110002, 783120007, 723100001, 722520006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy zakres zamówienia określa:

A) Załącznik A - Wyciąg z inwentarza wraz z oceną stanu zachowania obiektów wytypowanych do konserwacji, ramowy program - (Załącznik nr 1 do umowy)
B) Załącznik B - Lista obiektów przeznaczonych do konserwacji oraz digitalizacji w formie tabeli
C) Załącznik C - Wymagania dot. digitalizacji
D) Załącznik D - Lista digitalizacyjna

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Narodowy im. Ossolińskich
Ulica ul. Szewska 37
Nr domu 37
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-139
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3444471 wew. 131
Fax 071 344 85 61
Internet www.oss.wroc.pl
Regon 93069199000000
E mail s.kulaga@oss.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Fundacja
Rodzaj zam inny Fundacja
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/09/2015
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 8.200,00 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej - wpłacone przelewem na konto Zamawiającego, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 100, poz. 1158 z późn. zm.). 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku Zachodnim WBK S.A. IV O/Wrocław nr 47 1090 2503 0000 0006 3000 0242, z dopiskiem - Przetarg nieograniczony DZP-2621-23/2014. Wadium winno być na koncie Zamawiającego, nie później nie przed upływem terminu składania ofert. Dowód (kopia) potwierdzenia złożenia wadium powinna zostać załączona do oferty. 4. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu / Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że: (nazwa Wykonawcy) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm) nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, lub w przypadku kiedy nie wywiązał się ze zobowiązań wynikających z poniższych warunków zgodnie z art. 46 ust. 5 w ustawy PZP: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Dodatkowo: - W/w zobowiązanie, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi gwaranta, nie może zawierać zastrzeżenia wyłącznego dot. konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy, - Właściwość miejscową do rozstrzygania sporów wskazuje siedziba Zamawiającego, - Wszelkie przywołanie w dokumencie gwarancji pojęcia nie zdefiniowane w przepisach prawa muszą zawierać w tekście gwarancji swoją definicję, 5. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w kopercie, jednakże dokumentu nie należy spinać trwale z ofertą. 6. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium w formie niepieniężnej załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed terminem składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust., pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu w/w okoliczności. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Brak wymogu
Wiedza Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: a) co najmniej trzy realizacje odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. udokumentowane prace konserwatorskie z dziedziny konserwacji zbiorów zabytkowych, tj. kodeksów, o łącznej kwocie min. 60.000 zł brutto. b) co najmniej 1 realizację polegającą na digitalizacji w 2D zbiorów zabytkowych w tym kodeksów - o wartości minimum 100.000 PLN lub w ilości 30.000 skanów.
Potencjal Wykonawca, winien dysponować lub zapewnić dysponowanie sprzętem do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania: 1) Zestaw sprzętu do konserwacji: a) Maszyna do uzupełniania ubytków masą papierową, b) Stół niskociśnieniowy o pow. min. 40 x 50 cm, c) Maszyny introligatorskie, min. prasy, nożyce d) Sztywnica e) Prasa belkowa f) Prasa introligatorska g) Nawilżacz i osuszacz powietrza (kontrola warunków klimatycznych) 2) Zestaw sprzętu do digitlziacji: a) min. 1 (jednym) skanerem dziełowym w formacie A0 bezdotykowym książkowym do digitalizacji zbiorów zszytych i oprawnych, wyposażony w rodzaj oświetlenia, odległość obiektywu od obiektu oraz czas ekspozycji powinny spełniać standardy przewidziane dla obiektów zabytkowych i/lub specjalnie chronionych; a) stół pozwalający na skanowanie obiektów wymienionych w załącznik z półkami szalkowymi dopasowującymi się do grubości grzbietu skanowanego obiektu, wraz z szybą szklaną dociskową stosowaną opcjonalnie, bądź inne rozwiązania pozwalające na nieniszczące skanowanie zszytych woluminów, b) głowica zdolna do skanowania trybie koloru 36 bitów, rzeczywista (optyczna) rozdzielczość skanowania 600 dpi. 2) Wykonawca winien posiadać zabezpieczenie techniczne pomieszczenia/ń przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia: a) Pomieszczenie/nia, w których będzie wykonywana/ny przedmiot zamówienia, winny być zabezpieczone elektronicznym systemem alarmowym z ograniczonym dostępem tylko dla wyznaczonej grupy pracowników, z zabezpieczeniem elektronicznym wejścia do pomieszczenia b) Pomieszczenie/nia w którym/ych będzie wykonywany przedmiot zamówienia musi posiadać system ochrony przed włamaniem i napadem (SSWIN) oraz ochronę przed pożarem (SAP). Systemy te muszą być monitorowane.
Zdolne Wykonawca, winien posiadać lub zapewnić dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: a) Konserwator Dzieł Sztuki- min. 1 osoba posiadająca: - wykształcenie wyższe kierunkowe ze specjalnością - konserwacja papieru i skóry, - mająca minimum 5 letnie doświadczenie z zakresu konserwacji skóry i papieru. b) Skanerzysta 2D - min. 1 osoba posiadająca: - min. 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obsługą skanera 2D. c) Specjalista ds. obróbki i kontroli zeskanowanych plików - min. 1 osoba posiadająca: - min. 2- letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z obróbką i kontrolą zeskanowanych plików.
Sytuacja Wykonawca musi wykazać, że posiada polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dwa warianty: Wariant pierwszy ( dwie polisy): Polisa ubezpieczeniowa - usługa konserwacji - wartość nie mniejsza niż kwota 400.000 zł Plus Polisa ubezpieczeniowa - usługa digitalizacji - wartość nie mniejsza niż kwota 100.000 zł Wariant drugi (jedna polisa): Polisa ubezpieczeniowa obejmującą zarówno usługę konserwacji wartość nie mniejsza niż kwota 400.000 zł jak i usługę digitalizacji - wartość nie mniejsza niż kwota 100.000 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - Załącznik nr 1 2. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. (jeśli dotyczy) 4. Dowód wpłaty wadium. 5. Oświadczenie na temat zabezpieczeń technicznych budynku oraz pomieszczeń przeznaczonych do wykonania przedmiotu zamówienia, w których będzie wykonywania usługa digitalizacji oraz konserwacji. (załącznik nr 9) 6. Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby (Oryginał) - art. 26 ust. 2 b Pzp (jeśli dotyczy) 7. Oświadczenie - art. 22 ustawy Pzp
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Wystąpienia konieczności zmiany (wydłużenia) terminu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym (np. klęski żywiołowej itp.) mającej bezpośredni wpływ na sposób i terminowość wykonania zamówienia jeżeli jej wpływ dotyczy aktualnie wykonywanych prac, b) wstrzymania realizacji zamówienia z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, c) innej istotnej modyfikacji zakresu świadczenia Wykonawcy, 2) Wystąpienia potrzeby modyfikacji zakresu świadczenia, a jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy, również obniżenie wynagrodzenia, z zastrzeżeniem że zmiana tego zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, ze względu na: a) Przedstawienie przez Wykonawcę Zamawiającemu pisemnej propozycji zmian, która w razie przyjęcia: przyspieszy ukończenie prac, obniży wydatki ponoszone przez Zamawiającego na wykonanie przedmiotu zamówienia, poprawi jakość, sprawność lub zwiększy wartość lub użyteczność ukończonych prac dla Zamawiającego bądź inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego, b) Wystąpienia konieczności zmiany zakresu rzeczowego umowy w sytuacji zmiany technologii prowadzenia prac, wynikającej ze stanu zachowania substancji zabytkowej ujawnionej w trakcie realizacji umowy, 3) Ponadto przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji zmiany osób wskazanych do wykonywania czynności związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ oraz w umowie.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Spec www www.oss.wroc.pl
Spec war www.oss.wroc.pl; Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Nankiera 17, pokój 207
Data skl 14/01/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Szewska 37, Wrocław, sekretariat, pokój 102
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 23. Zadanie jest realizowane w ramach Projektu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009-2014 oraz ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)