Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, uruchomienie, i wdrożenie sprzętu i oprogramowania. Wdrożenie systemu obiegu dokumentów EOD wprowadzi możliwość przetwarzania informacji wyłącznie w formie elektronicznej. Oprogramowanie zostanie wykonane w technologii klient-serwer, wykorzystując serwer baz danych i standardowe narzędzia do administrowania (zakup serwera - 1 szt.). System informatyczny pracował będzie w modelu sieciowym (LAN) za wykorzystaniem serwerów i stacji roboczych klasy PC, zapewniając możliwość jednoczesnej pracy wszystkim użytkownikom - pracownikom jednostek organizacyjnych Wnioskodawcy. Mobilny dostęp do zasobów sieciowych Urzędu (e-Urząd) dla radnych powiatu gołdapskiego, poprzez konfiguracje systemu obiegu dokumentów (EOD) do obsługi dostępu z sieci Internet, a także zakup i konfiguracje tabletów (15 szt.), umożliwiających na zdalny dostęp zasobów systemowych dedykowanych organom powiatu. Uruchomienie Portalu informacyjno-usługowy powiatu dla klientów Urzędu oparte będzie o system zarządzania treścią CMS, który pozwoli na dowolne profilowanie przekazywanych treści. Platforma umożliwi publikacje i prezentacje informacji z różnych dziedzin. Celem portalu jest zebranie w jednym miejscu, łatwo dostępnej informacji obejmującej większość aspektów pracy Urzędu. Portal zostanie zrealizowany, jako serwis WWW dostępny publicznie w sieci Internet z wydzieleniem części ogólnie dostępnej dla użytkowników anonimowych oraz części dostępnej po uwierzytelnieniu użytkownika. Formatowanie publikowanych treści ma następować w oparciu o zdefiniowane szablony, zapewniające spójna prezentacje informacji w całym Portalu. Administrator portalu będzie dysponował narzędziami umożliwiających zarządzanie publikowanymi dokumentami oraz przyznawanie uprawnień administratorom poszczególnych modułów tematycznych. Interaktywność portalu pozwoli na wprowadzenie mechanizmów umożliwiających kontakt za odbiorcami przekazu. Bedzie się to odbywać praktycznie na wszystkich płaszczyznach, od bazy informacji po udostępnienie forum wyrażania opinii oraz zastosowanie mechanizmów szybkiej konsultacji społecznej. Minimalne funkcjonalności portalu obejmują: opis e-usług - procedur załatwiania spraw, dostęp do e-usług - formularzy interaktywnych umożliwiających załatwienie poszczególnych spraw, dostępny po zalogowaniu profil mieszkańca umożliwiający dostęp do indywidualnych informacji, platforma dialogu społecznego - możliwość dla mieszkańców zapoznania się z projektami najważniejszych przedsięwzięć planowanych przez zarząd powiatu oraz wyrażenia swojego zdanie na ich temat on-line. |
| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Starostwo Powiatowe w Gołdapi
|
| Ulica |
ul. Krótka 1
|
| Nr domu |
1
|
| Miejscowosc |
Gołdap
|
| Kod poczt |
19-500
|
| Wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
| Tel |
087 6154444
|
| Fax |
087 6154445
|
| Internet |
http://powiatgoldap.pl/
|
| Regon |
51143397600000
|
| E mail |
starostwo.goldapskie@post.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
31/05/2015
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Wiedza |
Ocena spełnienia w/w warunku zostanie dokonana na podstawie:
-oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
-dokumentu potwierdzającego wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 dostaw przedmiotem, których było wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów zintegrowanego z platformą ePUAP wraz z uruchomieniem platformy serwerowej. Przy czym każda obejmowała:
a) Uruchomienie systemu e-rada,
b) Dostawę i wdrożenie e-usług na poziomie 3 i 4 (elektroniczne formularze),
c) Co najmniej 1 dostawa obejmowała wdrożenie systemu e-konsultacji społecznych,
d) Wartość każdej z dostaw wynosiła co najmniej 100 tyś. Zł brutto, a wdrożeniem objętych było, co najmniej 40 użytkowników wewnętrznych
|
| Potencjal |
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Zdolne |
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Sytuacja |
Ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 2 |
Tak
|
| Dok potw 1 |
Tak
|
| Dok potw 2 |
Tak
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Projekt umowy stanowi załącznik do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w zakresie:
- skrócenia terminu realizacji, gdy zaistnieje po stronie Zamawiającego i Wykonawcy możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu zamówienia
3. Zamawiający zastrzega możliwość zmian, w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia będzie następstwem zmian wytycznych Instytucji Zarządzającej lub gdy wprowadzone zostaną zmiany w umowie między Zamawiającym a Instytucją Zarządzającą czyli zmiany w finansowaniu i realizacji projektu.
Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
70
|
| Kryt 2 |
Okres dodatkowej opieki autorskiej na oferowane oprogramowanie
|
| Kryt 2p |
30
|
| Spec www |
http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
|
| Spec war |
Powiat Gołdapski / Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap
|
| Data skl |
08/01/2015
|
| Godz skl |
12:00
|
| Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, Biuro Obsługi Mieszkańców
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
Inwestycja realizowana w ramach projektu pn. Wdrożenie zintegrowanego systemu obsługi informatycznej Starostwa Powiatowego w Gołdapi w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013
|
| Czy uniewaznienie |
Tak
|