Opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Głogowa

Publication date 2014-12-30
End date 2015-01-14 10:00:00
Instytucja Gmina Miejska Głogów
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265557 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 712400009, 907200000, 486000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Planu gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Głogowa wraz ze stworzeniem bazy danych oraz przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko i opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko. Zadanie Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Głogowa realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2007-2013 Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej.
przygotowanie i przedstawienie w ciągu 7 dni od podpisania umowy, do akceptacji Zamawiającego, harmonogramu realizacji całego zakresu objętego zamówieniem,
z uwzględnieniem gotowości przedstawienia planu na posiedzeniu Rady Miejskiej
w Głogowie.
opracowanie planu gospodarki niskoemisyjnej zgodnie z zakresem wymaganym przez NFOŚiGW,
Stworzenie bazy danych - Inwentaryzacja emisji z obszaru Gminy Miejskiej Głogów
Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko
i opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko,
Przeprowadzenie konsultacji społecznych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Głogów
Ulica ul. Rynek 10
Nr domu 10
Miejscowosc Głogów
Kod poczt 67-200
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 076 7265437, 527
Fax 076 7265437
Internet www.glogow.bip.info.pl
Regon 39064729700000
E mail hania@glogow.um.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Czas D
Data zak 05/09/2015
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie 4 500 zł. słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100
Uprawnienie potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Wiedza o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 usługę, której przedmiotem były łącznie prace związane z wykonaniem planu gospodarki niskoemisyjnej, opracowanie informatyczne baz danych w zakresie ochrony środowiska, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu głównych usług i dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane nalezycie, na zasadzie spełnia - nie spełnia.Zamawiający jako usługi główne rozumie usługi podobne do ujętych w rozdziale V. pkt.1 ppkt 2 SIWZ
Potencjal nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Zdolne o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. zespół specjalistów składający się z minimum 4 osób tj. Kierownika projektu oraz 3 osoby o następujących kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu: a) Kierownik projektu- wykształcenie wyższe techniczne o kierunku energetyka lub ochrona środowiska b) Członkowie zespołu- wykształcenie minimum wyższe techniczne o kierunku energetyka (1 osoba), ochrona środowiska (1 osoba), informatyka (1 osoba). Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Sytuacja o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy a) dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania zamówienia posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 20 000,00 zł, b) posiadają ubezpieczenie od OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od OC i dowodu jego opłacenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 1; 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie; 3) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia, jeżeli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty; 4) wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom; 5) kopia dowodu wniesienia wadium; 6) zobowiązania innych podmiotów.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiany umowy: Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy; gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, ograniczenia zakresu, czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, Wprowadzenie i zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się wprowadzenie i zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usługi. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania, Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych osób, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę, Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowych osób w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, nie wywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, Jeżeli zmiana kluczowej osoby stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji itp.), Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowej osoby jeżeli uzna, że osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczową osobę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego, W przypadku zmiany kluczowej osoby nowa kluczowa osoba musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany: stawki podatku od towarów i usług, W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego za wykonanie części przedmiotu umowy. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy oraz terminów realizacji poszczególnych jej etapów może nastąpić, gdy: pomimo wystąpienia Wykonawcy o uzgodnienia lub wydania innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie 30 dni od daty wystąpienia organ administracji publicznej lub inna instytucja nie wydała stosownego dokumentu, mimo iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne; nastąpi opóźnienie w realizacji prac z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; Zmiana terminu na warunkach opisanych powyżej może nastąpić wyłącznie o czas niezbędny do usunięcia przeszkód uniemożliwiających terminowe wykonanie zamówienia. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: opis zmiany, uzasadnienie zmiany, koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www www.glogow.bip.info.pl
Spec war Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.314.
Data skl 14/01/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Miejski Rynek 10 67-200 Głogów pok.125.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Miasta Głogowa realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 Priorytet IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna Działanie 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - plany gospodarki niskoemisyjnej.
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)