| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Dostaw
|
| Ulica |
ul. ks. I.J. Skorupki 21
|
| Nr domu |
21
|
| Miejscowosc |
Łódź
|
| Kod poczt |
90-532
|
| Wojewodztwo |
łódzkie
|
| Tel |
42 638 48 88
|
| Fax |
42 638 48 77
|
| Internet |
http://przetargi.bip.uml.lodz.pl/
|
| Regon |
00051418200000
|
| E mail |
zamowienia@uml.lodz.pl; m.kalmus@uml.lodz.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Administracja samorządowa
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
4
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
D
|
| Data zak |
20/11/2015
|
| Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium - dotyczy części 1÷4
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
| Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
| Potencjal |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
| Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Inne dokumenty |
[numeracja zgodna z SIWZ] 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU
6.1 W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty:
6.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ),
6.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów:
6.2.1 oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ),
6.3 Zgodnie z art. 26 ust. 2d ustawy Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ).
6.4 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty wskazane w pkt. 6.1 i 6.3 SIWZ musi złożyć każdy z nich, z zastrzeżeniem, iż oświadczenia, o których mowa w pkt 6 SIWZ, mogą zostać złożone w ich imieniu przez Pełnomocnika, jeżeli z treści pełnomocnictwa wynika takie upoważnienie.
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Kryt cena |
A
|
| Spec www |
http://przetargi.bip.uml.lodz.pl
|
| Spec war |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. 8
|
| Data skl |
08/01/2015
|
| Godz skl |
09:30
|
| Miejsce |
Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź, pok. nr 8
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
1. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego. 2. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, składania ofert wariantowych, rozliczania w walutach obcych, aukcji elektronicznej, dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, udzielanie zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może skorzystać z prawa opcji i powiększyć ilość realizowanych dostaw, jednak nie więcej niż o: - 30% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Obsługi Administracyjnej ( dla części 1, 3), - 20% wartości brutto umowy określonej dla Wydziału Obsługi Administracyjnej ( dla części 2, 4), - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej (dla części 1), - 20% wartości brutto umowy określonej dla Biura Rady Miejskiej (dla części 3), - 50% wartości brutto umowy określonej dla Biura ds. Partycypacji Społecznej (dla części 1,3) 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych towarów do wysokości 30% z jednoczesnym zmniejszeniem wartości wynagrodzenia. Nie wykupienie przez Zamawiającego 30% ilości przedmiotu zamówienia, nie może stanowić podstawy do roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia. Zamawiający zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia co najmniej w 70%. 5. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 20 listopada 2015 r.
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|