WFA.2420.2.2014.JR Dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego, nieużywanego i sprawnego technicznie sprzętu komputerowego oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 12 pakietów

Publication date 2014-12-30
End date 2015-01-19 09:30:00
Instytucja Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265873 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302321108, 302372001, 302370009, 302131006, 302321005, 302345003, 302130005, 302310007, 302331404
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
dostawa, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowego, nieużywanego i sprawnego technicznie sprzętu komputerowego oraz usługi gwarancyjne dla Wydziału Fizyki i Astronomii - 12 pakietów

Pakiet 1 - Dostawa drukarki laserowej czarno-białej oraz akcesoriów sieciowych i części komputerowych.
Pakiet 2 - Dostawa notebooków, drukarki laserowej kolorowej oraz akcesoriów i części komputerowych.
Pakiet 3 - Dostawa laptopa i dysku zewnętrznego.
Pakiet 4 - Dostawa laptopa, dysku zewnętrznego oraz drukarki laserowej z zapasem tonerów.
Pakiet 5 - Dostawa drukarki 3D oraz materiałów eksploatacyjnych.
Pakiet 6 - Dostawa laptopów i akcesoriów.
Pakiet 7 - Dostawa drukarek, materiałów eksploatacyjnych i dysku zewnętrznego.
Pakiet 8 - Dostawa laptopa.
Pakiet 9 - Dostawa zestawu komputerowego, notebooków oraz akcesoriów i części komputerowych.
Pakiet 10 - Dostawa zestawów komputerowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego.
Pakiet 11 - Dostawa macierzy dyskowej, notebooków oraz akcesoriów i części komputerowych.
Pakiet 12 - Dostawa notebooków.

Opis

1. Drukarka laserowa czarno-biała z dodatkowym tonerem (1 szt.)
2. Akcesoria sieciowe (szczegółowa ilość w tabeli )
3. Akcesoria i części komputerowe (szczegółowa ilość w tabeli )
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.1. Notebook ( 2 szt.)
2. Drukarka laserowa kolorowa z dodatkowym zestawem tonerów (1 szt.)
2. Akcesoria komputerowe (Panel LCD -2 szt., Mysz laserowa przewodowa - 1szt., Nagrywarka zewnętrzna DVD - 2szt.)
3. Części komputerowe (Pamięć RAM - 1 szt., dysk SSD - 1 szt.)
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy
1. Laptopa ( 1 szt.)
2. Dysku zewnętrznego USB 3.0 o minimalnej pojemności 3 TB ( 1 szt.)
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy
1. Laptop przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych pod kontrolą systemu Linux. (1 szt.)
2. Laptop przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych pod kontrolą systemu Linux. (1 szt.)
3. Laptop przeznaczony do specjalistycznych aplikacji naukowych oraz prezentacji uruchamianych pod kontrolą systemu MacOS X. (1 szt.)
4. Dysk zewnętrzny. (3 szt.)
5. Drukarka laserowa (1 szt.) z zapasem tonerów. (5 szt.)
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy
1. drukarki 3D ( 1 szt.)
2. materiału drukującego ( 5 kg.)
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy
1. Laptopa ( 1 szt.)
2. Laptopa i stacji dokującej ( 1 szt.)
zgodnego ze szczegółowymi parametrami technicznymiZamówienie dotyczy dostawy
1. Drukarek ( 2 szt.)
2. Tonerów (2 komplety)
3. Dysku zewnętrznego USB o minimalnej pojemności 64 GB ( 1 szt.)
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy
1. Laptop ( 1 szt.)
zgodnego ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy

1. Zestaw komputerowy ( 1 szt.)
2. Notebooki (4 szt.)
3. Części komputerowe (szczegółowa ilość w tabeli poniżej)
4. Monitory LCD (2 szt.)

zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy
1. Zestaw komputerowy ( 3 szt.)
2. Monitory LCD (3 szt.)
3. Urządzenie wielofunkcyjne (1 szt.)
4. Toner (4 szt.)
5. Skaner (1 szt.)
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy
1. Macierz dyskowa ( 1 szt.)
2. Notebooki (2 szt.)
3. Części komputerowe (szczegółowa ilość w tabeli )
4. Akcesoria komputerowe (szczegółowa ilość w tabeli )
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.Zamówienie dotyczy dostawy
1. Notebooki (2 szt.)
zgodnych ze szczegółowymi parametrami technicznymi.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii
Ulica pl. Uniwersytecki 1
Nr domu 1
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-137
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3436847, 3759404
Fax 071 3443421
Internet http://uni.wroc.pl/zamówienia-publiczne/dostawy/poniżej-207-000-euro
Regon 00000130100000
E mail alekw@ift.uni.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 12
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek szczegółowy : wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę (wykonaną w ramach jednej umowy) sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż dla: Pakietu nr 1 - 13300,00 zł brutto, Pakietu nr 2 - 9000,00 zł brutto, Pakietu nr 3 - 2500,00 zł brutto, Pakietu nr 4 - 9000,00 zł brutto, Pakietu nr 5 - 2000,00 zł brutto, Pakietu nr 6 - 2900,00 zł brutto, Pakietu nr 7 - 1400,00 zł brutto, Pakietu nr 8 - 2200,00 zł brutto, Pakietu nr 9 - 11000,00 zł brutto, Pakietu nr 10 - 5750,00 zł brutto, Pakietu nr 11 - 10450,00 zł brutto, Pakietu nr 12 - 5350,00 zł brutto, Jeśli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, to w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien wykazać się wykonaniem dostawy o łącznej wartości spełniającej wymagania dla danego pakietu lub dostawy spełniającej wymagania odpowiednio dla wybranych pakietów W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć dokumenty wymienione w rozdziale V w pkt 1 ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia przedstawionego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wg formuły spełnia-nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ocena ww. warunku dotyczyć będzie wszystkich Wykonawców łącznie. UWAGA! Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.htm
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Co najmniej jedna dostawa (wykonaną w ramach jednej umowy) sprzętu komputerowego o wartości dostawy nie mniejszej niż dla: Pakietu nr 1 - 13300,00 zł brutto, Pakietu nr 2 - 9000,00 zł brutto, Pakietu nr 3 - 2500,00 zł brutto, Pakietu nr 4 - 9000,00 zł brutto, Pakietu nr 5 - 2000,00 zł brutto, Pakietu nr 6 - 2900,00 zł brutto, Pakietu nr 7 - 1400,00 zł brutto, Pakietu nr 8 - 2200,00 zł brutto, Pakietu nr 9 - 11000,00 zł brutto, Pakietu nr 10 - 5750,00 zł brutto, Pakietu nr 11 - 10450,00 zł brutto, Pakietu nr 12 - 5350,00 zł brutto, Jeśli wykonawca złoży ofertę na więcej niż jeden pakiet, to w celu wykazania spełnienia powyższego warunku powinien wykazać się wykonaniem dostawy o łącznej wartości spełniającej wymagania dla danego pakietu lub dostawy spełniającej wymagania odpowiednio dla wybranych pakietów.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą wypełnionego Załącznika nr od 5.1 do 5.12 do SIWZ: Opis przedmiotu zamówienia/Specyfikacja techniczna
Inne dokumenty 1) Formularz Oferty -Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo, w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 4) Jeżeli Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych - w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 8. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w pkt 2 (lub odpowiednio w pkt 3 i 4) oraz w pkt 5. Dokumenty wymienione w pkt 1, 6 i 7 podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 9. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Jako odrębny Załącznik nr 6 do SIWZ, Zamawiający zamieścił wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. 2. Zmiany umowne dopuszczalne są tylko w sytuacjach wyraźnie wskazanych w §14 ust.2 wzoru umowy: Zmiany i uzupełnienia treści umowy dopuszczalne są w ramach unormowania art. 144 ustawy PZP w zakresie i okolicznościach, w których Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy zamiennika w przypadku, gdy zamawiany sprzęt nie jest już dostępny na rynku. Zamiennik musi mieć, co najmniej takie same parametry jak sprzęt zamawiany i być w tej samej cenie. Zmiany wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, akceptowanego przez obie strony.
Kryt cena B
Kryt 1p 90.00
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10.00
Spec www www.bzp.uni.wroc.pl
Spec war Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101 I piętro, 50-204 Wrocław
Data skl 19/01/2015
Godz skl 09:30
Miejsce Uniwersytet Wrocławski Wydział Fizyki i Astronomii pl. M. Borna 9 pok. 101 I piętro, 50-204 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)