Dostawa artykułów informacyjno-promocyjnych

Publication date 2014-12-30
End date 2015-01-12 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Zdrowia
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 421496 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 392941000, 793422005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa niżej wymienionych artykułów informacyjno-promocyjnych (gadżetów):
1.kijki nordic walking (245 szt.):
2.krokomierz (400 szt.):
3.apteczka zestaw pierwszej pomocy (300 szt.):
4.opaski odblaskowe zaciskowe (500 szt.)
5.zawieszki odblaskowe (200 szt.),
zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Zdrowia
Ulica ul. Miodowa 15
Nr domu 15
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-952
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6349389
Fax 22 6349638
Internet www.mz.gov.pl
Regon 00028798700000
E mail j.paczewska@mz.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu na składanie ofert w niniejszym postępowaniu, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia o wartości co najmniej 35 000 PLN brutto każde. Ww. zamówienia musiały dotyczyć wykonania oraz dostawy artykułów informacyjno-promocyjnych (gadżetów).
Potencjal Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 dotyczy należytego wykonania usług wskazanych w pkt. III.3.2
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika, jeżeli dotyczy.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy w zakresie: 1) terminu jej wykonania, o którym mowa w § 2 ust. 2, w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które uniemożliwiają wykonanie artykułów informacyjno-promocyjnych (gadżetów) w terminie określonym w Umowie i są niezawinione przez Wykonawcę, w tym w szczególności okoliczności powstające na skutek zdarzeń losowych, których przewidzenie jest niemożliwe, zaś skutki mają bezpośrednie przełożenie na sytuację Stron; b) wystąpienia innych okoliczności, mających źródło w zobowiązaniach wynikających z realizacji programów finansowanych ze środków europejskich, które powodują, że wykonanie artykułów informacyjno-promocyjnych (gadżetów) w terminie wskazanym w Umowie byłoby nieadekwatne do potrzeb Zamawiającego; c) wystąpienia opóźnień po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie przedmiotu Umowy w tym terminie; - odpowiednio do zaistniałych okoliczności lub opóźnień po stronie Zamawiającego. 2) wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, odpowiednio do wprowadzonej zmiany. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie pisemnie poinformować Zamawiającego o okolicznościach, o których mowa w pkt 1 lit. a) oraz uzyskać zgodę Zamawiającego na zaproponowane zmiany do Umowy.
Kryt cena B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Czas realizacji zamówienia
Kryt 2p 15
Spec www www.bip.mz.gov.pl
Spec war 00-052 Warszawa, ul. Miodowa 15 pok.046
Data skl 12/01/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Ministerstwo Zdrowia, 00-952 Warszawa, ul. Miodowa 15 pok. 013
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie jest dofinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego, Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014 a także jest dofinansowane przez Szwajcarię w ramach Funduszu Pomocy Technicznej Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)