Dostawa wyposażenia łóżek szpitalnych

Publication date 2014-12-31
End date 2015-01-14 10:00:00
Instytucja SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Koce i pledy,
  • Bielizna pościelowa,
  • Wyroby meblarskie,
  • Odzież nocna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266333 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 395161209, 395110007, 395120004, 183182003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa wyposażenia łóżek szpitalnych - 13 pozycji asortymentowych (poduszki, koc, poszwy, prześcieradło, ręcznik frotte, piżama damska, piżama męska, koszula nocna damska, podkład bawełniany, kołdra)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
Ulica ul. Żeromskiego 113
Nr domu 113
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-549
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6393452, 6393458
Fax 42 6393452
Internet www.usk.umed.lodz.pl
Regon 47120816400000
E mail zamowienia.skwam@wp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Zaliczka Nie
Wiedza 1. Wymagane jest oświadczenie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wyposażenia łóżek szpitalnych o wartości brutto równej lub wyższej niż 130 000,00 zł brutto za każdą dostawę. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1) oraz rozdziale V pkt.1 SIWZ. 3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 4. Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa powyżej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane. 5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Wykonawca będzie zobowiązanyzłożyć dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.2) oraz rozdziale V pkt. 2 SIWZ. 7. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw a) Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2. b) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dla wyrobów: * Pozycji nr 1, 2, 13 w załączniku nr 2 do SIWZ - oświadczenia producenta o antyalergicznych właściwościach wyrobów. * Pozycji nr 3 w załączniku nr 2 do SIWZ - karty technicznej / ulotki wyrobów, potwierdzającej spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. * pozycji nr 4, 5, 6, 7, 12 w załączniku nr 2 do SIWZ - dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań dotyczących tkaniny określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, wystawionego przez producenta tkaniny lub inną instytucje uprawnioną do potwierdzania parametrów tkaniny.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana treści umowy, po uprzednich obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m.in. w następujących przypadkach: 1. w przypadkach określonych w § 5 umowy (3. W okresie stałości cen określonym w ust. 1) ceny mogą ulec zmianie po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu aneksu do umowy jedynie w przypadku: a) Zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy. Ceny netto pozostaną niezmienne. b) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Dziennik Ustaw - 4 - Poz. 1232, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. c) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić, że zmiany określone w ppkt. b) i c) mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę), 2. zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej towaru, 3. wystąpi przejściowy brak dostępności towaru, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem umowy. Towar zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową; 4. zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego; 5. zmiana przepisów prawa. Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie, z wyłączeniem pkt. 1.
Kryt cena B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 1
Spec www www.usk.umed.lodz.pl
Spec war SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, Łódź ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zam. Pub.
Data skl 14/01/2015
Godz skl 10:00
Miejsce SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, Łódź ul. Żeromskiego 113 90-549 Łódź,kancelaria ogólna
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania w oparciu o przesłanki zawarte w 24 ust. 2a PZP.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)