Biuletyn |
1
|
Nazwa |
SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
|
Ulica |
ul. Żeromskiego 113
|
Nr domu |
113
|
Miejscowosc |
Łódź
|
Kod poczt |
90-549
|
Wojewodztwo |
łódzkie
|
Tel |
42 6393452, 6393458
|
Fax |
42 6393452
|
Internet |
www.usk.umed.lodz.pl
|
Regon |
47120816400000
|
E mail |
zamowienia.skwam@wp.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym
postępowaniu
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
1. Wymagane jest oświadczenie przez Wykonawcę wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wyposażenia łóżek szpitalnych o wartości brutto równej lub wyższej niż 130 000,00 zł brutto za każdą dostawę.
2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.1) oraz rozdziale V pkt.1 SIWZ.
3. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców
oparty będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
4. Przy ocenie spełnienia warunku udziału, o którym mowa powyżej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunku będą zsumowane.
5. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24.
6. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Wykonawca będzie zobowiązanyzłożyć dokumenty, o których mowa w sekcji III.4.2) oraz rozdziale V pkt. 2 SIWZ.
7. Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
a) Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dla wyrobów:
* Pozycji nr 1, 2, 13 w załączniku nr 2 do SIWZ - oświadczenia producenta o antyalergicznych właściwościach wyrobów.
* Pozycji nr 3 w załączniku nr 2 do SIWZ - karty technicznej / ulotki wyrobów, potwierdzającej spełnianie wymagań określonych w załączniku nr 2 do SIWZ.
* pozycji nr 4, 5, 6, 7, 12 w załączniku nr 2 do SIWZ - dokumentu potwierdzającego spełnianie wymagań dotyczących tkaniny określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, wystawionego przez producenta tkaniny lub inną instytucje uprawnioną do potwierdzania parametrów tkaniny.
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana treści umowy, po uprzednich obustronnych uzgodnieniach, może nastąpić m.in. w następujących przypadkach:
1. w przypadkach określonych w § 5 umowy (3. W okresie stałości cen określonym w ust. 1) ceny mogą ulec zmianie po przeprowadzeniu negocjacji i zawarciu aneksu do umowy jedynie w przypadku:
a) Zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki podatku VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy. Ceny netto pozostaną niezmienne.
b) Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, Dziennik Ustaw - 4 - Poz. 1232,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
c) Zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Wykonawca będzie zobowiązany udowodnić, że zmiany określone w ppkt. b) i c) mają wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę),
2. zmiana numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej towaru,
3. wystąpi przejściowy brak dostępności towaru, zakończenie produkcji lub wycofanie z rynku produktu będącego przedmiotem umowy. Towar zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową;
4. zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego;
5. zmiana przepisów prawa.
Wyżej wymienione zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej wskazanej w ofercie, z wyłączeniem pkt. 1.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
1
|
Spec www |
www.usk.umed.lodz.pl
|
Spec war |
SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, Łódź ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zam. Pub.
|
Data skl |
14/01/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej
Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów, Łódź ul. Żeromskiego 113 90-549 Łódź,kancelaria ogólna
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania w oparciu o przesłanki zawarte w 24 ust. 2a PZP.
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|