Dostawa butelek i smoczków jednorazowego użytku

Publication date 2014-12-31
End date 2015-01-09 10:45:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Zapalniczki, wyroby z tworzyw palnych, wyroby pirotechniczne, zapałki i ciekłe lub skroplone paliwa gazowe,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266393 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 337117705, 392257105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa butelek i smoczków jednorazowego użytku dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
3.1. Oznaczenie kodowe Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 33.71.17.70-5 Smoczki i gryzaczki dla niemowląt, 39.22.57.10-5 Butelki
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy - załącznik nr 3 do siwz.
3.3. Szczegółowe wymagania artykułów załączonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia muszą być zgodne, w pierwszym gatunku, kategorii lub klasie, jakości i odpowiadać niżej wymienionym wymaganiom dotyczącym wytworzenia i transportu zgodnych z:
3.3.1. Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 ze zm.).
3.3.2. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 kwietnia 2004r. w sprawie dozwolonych substancji dodatkowych i substancji pomagających w przetwarzaniu (Dz. U. z 2004r. Nr 94, poz. 933 ze zm.).
3.3.3. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 grudnia 2002r. w sprawie specyfikacji, kryteriów czystości, wymagań dotyczących pobierania próbek i metod analitycznych stosowanych w trakcie urzędowej kontroli żywności do oznaczania parametrów właściwych dla poszczególnych dozwolonych substancji dodatkowych, poszczególnych substancji pomagających w przetwarzaniu oraz zawartości zanieczyszczeń (Dz. U. z 2003r. Nr 59, poz.530 ze zm.).
3.3.4. Rozporządzenie (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002r. ustalające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego ustanawiające Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w sprawie bezpieczeństwa żywnościowego.
3.3.5. Rozporządzenie Rady (EWG) nr 315/93 z dnia 08 lutego 1993r., ustanawiające procedury wspólnoty w odniesieniu do substancji skażających w żywności.
3.3.6. Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych.
3.4. Wymagany minimalny termin płatności wynosi 60 dni.
3.5. Wymagany okres niezmienności cen podanych w ofercie min. 12 miesięcy.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Ulica ul. Wielicka 265
Nr domu 265
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 30-663
Wojewodztwo małopolskie
Tel 012 6582011
Fax 012 6581081
Internet bip.usdk.pl
Regon 35137588600000
E mail usd_zp@inetria.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 24
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenie, metodą spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenie, metodą spełnia/nie spełnia.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenie, metodą spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenie, metodą spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenie, metodą spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 8.5.1. Oświadczenie, iż oferowane produkty są zgodne z wymaganiami określonymi w pkt. 3.3 do SIWZ 8.5.2. Karty charakterystyki ( dotyczy poz. 1-8) 8.5.3 Atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. 8.5.4. W pozycjach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 próbki oferowanych produktów przedmiotu zamówienia muszą zostać złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić dokładny opis: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie Ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków Oferta w trybie przetargu nieograniczonego na: Dostawa smoczków i butelek jednorazowego użytku nr postępowania EZP-271-2/208/2014 NIE OTWIERAĆ PRZED: 2015-01-09 GODZ. 11:00 1. Próbki oferowanych wyrobów stanowią wymagany załącznik do oferty i muszą być identyczne jak oferowane wyroby - należy dołączyć spis próbek z podaniem producenta i numerem katalogowym. 2. Każda próbka powinna być oznaczona numerem pozycji której dotyczy. 3. Próbki powinny być zapakowane w jednostkowe opakowania handlowe z oznaczeniem w języku polskim. 4. Próbki oferowanych wyrobów powinny być umieszczone w zamkniętym opakowaniu zbiorczym (kartonie, torebce foliowej, kopercie itp.), oznakowanym nazwą wykonawcy i numerem pozycji. 5. Brak wymaganych próbek spowoduje odrzucenie oferty
Inne dokumenty 8.4.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone oświadczenie z art. 22 ust. 1 podpisane przez tych wykonawców, którzy spełniają postawione warunki. Jeżeli wykonawca A spełnia warunek art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 2, a Wykonawca B spełnia warunek art. 22 ust. 1 pkt. 3 i 4, złożenia podpisów tych wykonawców pod jednym oświadczenie (propozycja - załącznik nr 4 ) będzie uznane jako odpowiadające warunkom SIWZ; oświadczenie z art. 24 ust. 1 w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie musi zostać złożone przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną lub jedno, podpisane przez wszystkich wykonawców składających taką ofertę. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące art. 24 ust. 1 musi złożyć w ofercie każdy z wykonawców Konsorcjum. W przypadku dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy pzp wystarczy, że dokumenty potwierdzające spełnienie warunków złoży co najmniej jeden z jej uczestników oferty wspólnej lub gdy z dokumentów złożonych przez tych wykonawców łącznie będzie wynikać ich spełnienie. 4.4.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (zwani dalej Konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt.8 niniejszej SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się ażeby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.4.3 Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ile Wykonawców) 8.4.4 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem Konsorcjum 8.4.5 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swej treści następujące postanowienia: 1) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego 2) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta ( celem tym musi być zrealizowanie zamówienia), 3) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, w tym okres zgłaszania wad, 4) podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców należących do konsorcjum, 5) określenie lidera Konsorcjum, (powinien Nin być Pełnomocnik wskazany w ofercie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 6) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy Konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7) zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8) ustanowienia Pełnomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 8.4.6 Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4.7 Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej Konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym. 8.4.8 W przypadku Konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami k.c. 13.15.5. Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków. a) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); b) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Kupującego ani sporządzenia Aneksu do umowy; c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT; d) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta - przy niezmienionym produkcie; e) w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania) - nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu. f) nastąpił brak produktów na rynku przyczyn niezależnych od Dostawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji) - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktu równoważnego, ale przy cenie nie wyższej niż w umowie lub wypowiedzenia umowy w zakresie spornego produktu za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy. g) opisanych w § 1umowy 2. Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, i udokumentowane przez Sprzedającego. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen netto przedmiotu umowy. 3. Sprzedający niezwłocznie powiadomi Kupującego o podstawie oraz okolicznościach braku poszczególnych pozycji asortymentu w formie pisemnej (drogą pocztową lub faksem. 4. W przypadku wyczerpania danego asortymentu o którym mowa w załączniku do umowy, umowa ulega rozwiązaniu w tym zakresie. 5. W przypadku nie wyczerpania danego asortymentu strony dopuszczają możliwość przedłużenia umowy przy zachowaniu przez ten okres niezmienności cen określonych w załączniku do niniejszej umowy. 6. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 7. Kupujący może odstąpić od umowy na podstawie art. 145 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca je spełnia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Niezmienność cen
Kryt 2p 2
Spec www bip.usdk.pl
Spec war jak wyżej
Data skl 09/01/2015
Godz skl 10:45
Miejsce siedziba Zamawiającego pok. 2h-06b
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)