| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
|
| Ulica |
ul. Poznańska 125a
|
| Nr domu |
125a
|
| Miejscowosc |
Pleszew
|
| Kod poczt |
63-300
|
| Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Tel |
062 74 20 700
|
| Fax |
062 74 20 900, 7420903
|
| Internet |
http://www.szpitalpleszew.pl
|
| Regon |
30077008800000
|
| E mail |
przetargi@szpitalpleszew.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Adres dyn zak |
NIE DOTYCZY
|
| Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
| Rodz zam |
U
|
| Czy czesci |
Nie
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Tak
|
| Zam uzupelniajace |
Zamówienia uzupełniające mogą stanowić do 50% wartości zamówienia podstawowego i mogą polegać na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym.
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
24
|
| Wadium |
NIE DOTYCZY
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
| Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności wykonywali lub wykonują przynajmniej jedną usługę, której przedmiotem było/jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji oprogramowania Eskulap o wartości minimum 200 000,00 zł brutto.
|
| Potencjal |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym a w szczególności dysponują serwisem www umożliwiającym realizację następujących funkcji: (1) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, (2) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, (3) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 24 miesięcy, (4) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, (5) baza wiedzy zawierający dane co najmniej z 24 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, (6) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS, (7) serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników.
|
| Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
| Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
1. oświadczenie (na druku oferty) o dysponowaniu serwisem www, o którym mowa w pkt V.1.3) zawierające jego adres oraz dane umożliwiające Zamawiającemu uwierzytelnienie na koncie demonstracyjnym w tym serwisie; 2. wypełniony Dodatek nr 3 do Istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, Tabela 2. Zasady funkcjonowania serwisu (należy wypełnić kolumnę Procedura realizacji Usługi zgodnie ze sposobem świadczenia usług jaki oferuje Wykonawca.
|
| Inne dokumenty |
dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp informacja nt. przewidywanych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
99
|
| Kryt 2 |
Termin zapłaty faktury
|
| Kryt 2p |
1
|
| Spec www |
http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
|
| Spec war |
siedziby Zamawiającego, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew
|
| Data skl |
09/01/2015
|
| Godz skl |
10:00
|
| Miejsce |
siedziba Zamawiającego - sekretariat
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Inf dodat |
NIE DOTYCZY
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|