Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. Poznańska 125a
|
Nr domu |
125a
|
Miejscowosc |
Pleszew
|
Kod poczt |
63-300
|
Wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Tel |
062 74 20 700
|
Fax |
062 74 20 900, 7420903
|
Internet |
http://www.szpitalpleszew.pl
|
Regon |
30077008800000
|
E mail |
przetargi@szpitalpleszew.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Adres dyn zak |
NIE DOTYCZY
|
Rodzaj zam |
Podmiot prawa publicznego
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamówienia uzupełniające mogą stanowić do 50% wartości zamówienia podstawowego i mogą polegać na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju co w zamówieniu podstawowym.
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas mies |
24
|
Wadium |
NIE DOTYCZY
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, a w szczególności wykonywali lub wykonują przynajmniej jedną usługę, której przedmiotem było/jest świadczenie usług serwisu pogwarancyjnego i konserwacji oprogramowania Eskulap o wartości minimum 200 000,00 zł brutto.
|
Potencjal |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym a w szczególności dysponują serwisem www umożliwiającym realizację następujących funkcji: (1) wysyłanie zgłoszeń serwisowych błędów oraz konsultacji z zakresu oprogramowania aplikacyjnego, (2) powiadamianie zwrotne o statusie obsługi wysłanych zgłoszeń, (3) dostęp do treści historycznych zgłoszeń serwisowych wysyłanych przez Zamawiającego w okresie ostatnich 24 miesięcy, (4) serwis FAQ zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów pytania, (5) baza wiedzy zawierający dane co najmniej z 24 miesięcy w zakresie: materiały szkoleniowe dotyczące pracy i administrowania serwerem bazy danych, linki do stron producenta motoru bazy danych Oracle zawierających ważne informacje oraz uaktualnienia, linki do stron zawierających treść aktów prawnych powiązanych z oprogramowaniem aplikacyjnym, (6) publikowanie na bieżąco wszystkich informacji o nowych aktualizacjach systemu, ważnych komunikatach oraz udostępnianie tych informacji przez kanał RSS, (7) serwer ftp, na którym zamieszczane są wszelkie uaktualnienia oprogramowania aplikacyjnego w zakresie adekwatnym do zakresu tego oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego oraz instrukcje dla użytkowników.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia. Dokument będzie oceniany na zasadzie spełnia / nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dok potw |
1. oświadczenie (na druku oferty) o dysponowaniu serwisem www, o którym mowa w pkt V.1.3) zawierające jego adres oraz dane umożliwiające Zamawiającemu uwierzytelnienie na koncie demonstracyjnym w tym serwisie; 2. wypełniony Dodatek nr 3 do Istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, Tabela 2. Zasady funkcjonowania serwisu (należy wypełnić kolumnę Procedura realizacji Usługi zgodnie ze sposobem świadczenia usług jaki oferuje Wykonawca.
|
Inne dokumenty |
dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Pzp informacja nt. przewidywanych istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
Termin zapłaty faktury
|
Kryt 2p |
1
|
Spec www |
http://www.szpitalpleszew.pl/przetargi.php
|
Spec war |
siedziby Zamawiającego, ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew
|
Data skl |
09/01/2015
|
Godz skl |
10:00
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Inf dodat |
NIE DOTYCZY
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|