Dostawy owoców, warzyw oraz ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
| Publication date | 2014-12-31 |
| End date | 2015-01-09 10:00:00 |
| Instytucja | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie |
| Miejscowość | Krasnobród |
| Województwo | lubelskie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 423948 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 30000001, 32210006, 32220003, 32211117, 153100004 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| I Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Dostawa owoców pochodzenia rodzimego i cytrusowych. a) Dostawy owoców realizowane będą dwa razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego; c) Dostawy owoców odbywać się będzie samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności. d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności; g) Opis wymaganego towaru: jabłka o soczystym i chrupkim miąższu, h) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne cechy zepsucia owoców 1. Wymagania dla Pakietu: Nr 2 - Dostawy warzyw a) Dostawy towaru realizowane będą 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem do magazynu spożywczego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy; c) Dostawy warzyw samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności; d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności; g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości; h) Opis wymaganego towaru: Warzywa powinny odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym, sanitarnym i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. nr 171, poz.1225 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej. i) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne oznaki zmian - Zapach świadczący o procesach psucia się. II Wymagania dla Pakietu Nr 2 - Dostawa owoców pochodzenia rodzimego i cytrusowych. a) Dostawy owoców realizowane będą dwa razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego; c) Dostawy owoców odbywać się będzie samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności. d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności; g) Opis wymaganego towaru: jabłka grusze itp. o soczystym i chrupkim miąższu, h) Cechy dyskwalifikujące: - Widoczne cechy zepsucia owoców III. Wymagania dla Pakietu Nr 3 - Dostawa ziemniaków jadalnych a) Dostawy ziemniaków 1 raz w miesiącu w godz. od 7.00 do 11.00; b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem; c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne; d) owce powinny być dobrej jakości; e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym; f) Opis wymaganego towaru: Odmiana jadalna ziemniaków winna mieć regularny kształt, płytkie oczka, gładką skórkę, małą skłonność do ciemnienia miąższu. - zapach obcy: niedopuszczalny, rdzawa plamistość, pustowatość |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie |
| Ulica | ul. Sanatoryjna 34 |
| Nr domu | 34 |
| Miejscowosc | Krasnobród |
| Kod poczt | 22-440 |
| Wojewodztwo | lubelskie |
| Tel | 084 6607685 |
| Fax | 084 6607686 |
| Regon | 00029773800000 |
| E mail | dpskrasnobrod@poczta.onet.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego |
| Rodzaj zam inny | Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 3 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | Obowiązuje termin |
| Czas mies | 12 |
| Wadium | Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. |
| Wiedza | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. |
| Potencjal | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. |
| Sytuacja | Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Czy zmiana umowy | Tak |
| Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru / kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron, b) w przypadku zmiany ceny do wysokości nie wyższej niż średnie ceny publikowane na stronie internetowej Lubelskiego Rynku Hurtowego w Elizówce z ostatniego notowania poprzedzającego dzień dostawy, c) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, d) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany. |
| Kryt cena | A |
| Spec www | www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl |
| Spec war | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród |
| Data skl | 09/01/2015 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród, pokój nr 19 |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |
| Inf dodat | nie dotyczy |