Dostawy owoców, warzyw oraz ziemniaków dla Domu Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie

Publication date 2014-12-31
End date 2015-01-09 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Miejscowość Krasnobród
Województwo lubelskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Ziemniaki i produkty z ziemniaków,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Urządzenia do nadawania audycji,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 423948 / 2014
Document type ZP-400
Cpv code 30000001, 32210006, 32220003, 32211117, 153100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I Wymagania dla Pakietu Nr 1 - Dostawa owoców pochodzenia rodzimego i cytrusowych.
a) Dostawy owoców realizowane będą dwa razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego;
c) Dostawy owoców odbywać się będzie samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności.
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym;
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności;
g) Opis wymaganego towaru:
jabłka o soczystym i chrupkim miąższu,
h) Cechy dyskwalifikujące:
- Widoczne cechy zepsucia owoców
1. Wymagania dla Pakietu: Nr 2 - Dostawy warzyw
a) Dostawy towaru realizowane będą 2 razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem do magazynu spożywczego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy;
c) Dostawy warzyw samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności;
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym;
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności;
g) Dostarczany towar musi być świeży i dobrej jakości;
h) Opis wymaganego towaru:
Warzywa powinny odpowiadać obowiązującym normom technicznym, smakowym, sanitarnym i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z 25.08.2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. nr 171, poz.1225 ze zm.) oraz aktów wykonawczych do niej.

i) Cechy dyskwalifikujące:
- Widoczne oznaki zmian
- Zapach świadczący o procesach psucia się.
II Wymagania dla Pakietu Nr 2 - Dostawa owoców pochodzenia rodzimego i cytrusowych.
a) Dostawy owoców realizowane będą dwa razy w tygodniu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego;
c) Dostawy owoców odbywać się będzie samochodem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne do transportu żywności.
d) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym;
f) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar z odpowiednim terminem ważności;
g) Opis wymaganego towaru:
jabłka grusze itp. o soczystym i chrupkim miąższu,
h) Cechy dyskwalifikujące:
- Widoczne cechy zepsucia owoców
III. Wymagania dla Pakietu Nr 3 - Dostawa ziemniaków jadalnych
a) Dostawy ziemniaków 1 raz w miesiącu w godz. od 7.00 do 11.00;
b) Realizacja jednostkowego zamówienia z podaniem asortymentu i ilości zapotrzebowanego towaru, będzie dokonywana telefonicznie z dwudniowym wyprzedzeniem;
c) Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z rozładunkiem, odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy do magazynu spożywczego Zamawiającego w odpowiednich opakowaniach (zamknięte i nieuszkodzone), transportem spełniającym wymogi sanitarno-higieniczne;
d) owce powinny być dobrej jakości;
e) Wykonawca zobowiązany jest do rozpatrzenia na swój koszt reklamacji w ciągu 24 godzin od dnia ich otrzymania. Zamawiający dodatkowo potwierdzi reklamację pismem poleconym;
f) Opis wymaganego towaru:
Odmiana jadalna ziemniaków winna mieć regularny kształt, płytkie oczka, gładką skórkę, małą skłonność do ciemnienia miąższu.
- zapach obcy: niedopuszczalny, rdzawa plamistość, pustowatość

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie
Ulica ul. Sanatoryjna 34
Nr domu 34
Miejscowosc Krasnobród
Kod poczt 22-440
Wojewodztwo lubelskie
Tel 084 6607685
Fax 084 6607686
Regon 00029773800000
E mail dpskrasnobrod@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodzaj zam inny Jednostka budżetowa Powiatu Zamojskiego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Potencjal Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony przez wykonawcę, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany osób upoważnionych do odbioru / kontaktów oraz rachunku bankowego i innych danych stron, b) w przypadku zmiany ceny do wysokości nie wyższej niż średnie ceny publikowane na stronie internetowej Lubelskiego Rynku Hurtowego w Elizówce z ostatniego notowania poprzedzającego dzień dostawy, c) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, d) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot umowy bez względu na przyczynę takiej zmiany.
Kryt cena A
Spec www www.bip.dps.krasnobrod.roztocze.pl
Spec war Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród
Data skl 09/01/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Krasnobrodzie, ul. Sanatoryjna 34, 22-440 Krasnobród, pokój nr 19
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Inf dodat nie dotyczy

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)