Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - II przetarg
| Publication date | 2014-12-31 |
| End date | 2015-01-09 10:00:00 |
| Instytucja | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi |
| Miejscowość | Dębica |
| Województwo | podkarpackie |
| Branża |
|
Szczegóły |
|
| Numer ogłoszenia | 424042 / 2014 |
| Document type | ZP-400 |
| Cpv code | 150000008 |
| Adres strony internetowej siwz | |
| BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
| 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania artykułów spożywczych najlepszej jakości. W razie stwierdzenia w toku czynności odbioru dostawy, jej obniżonej jakości, Zamawiający ma prawo nie przyjąć towaru i żądać jego wymiany, w terminie maksymalnie 2 godzin. Zamawiający dopuszcza składanie towarów równoważnych. 3. Uszczegółowienia przedmiotu konkretnej dostawy Zamawiający będzie dokonywał każdorazowo przy jej zamawianiu. 4. Nazwy części: 1) Jaja świeże kurze 2) Sosy, zupy, buliony, makarony itp. 3) Ziemniaki jadalne 5. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia - artykuły spożywcze nie można wskazać na koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie na bieżąco wykorzystywany przez Zamawiającego do przygotowania posiłków. Nie wystąpią zatem koszty przechowywania. Artykuły spożywcze objęte zamówieniem są powszechnie dostępne, koszt ich wykorzystania jest niezależny od źródła pochodzenia czy też Wykonawcy, a to wobec ustalonych standardów jakości OpisDostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego ZamawiającegoDostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego ZamawiającegoDostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy - stołówka szkolna - loco magazyn. Realizacja poszczególnych dostaw będzie następować sukcesywnie, tj. wg potrzeb kuchni w szkole, na podstawie zamówień przesyłanych przez Intendentkę, w terminie 2 dni od daty złożonego zamówienia - na ryzyko i koszt Wykonawcy (codziennie od poniedziałku - do piątku w godz. od 7.00 - 12.00) w odpowiednio oznaczonych opakowaniach producenta, wraz z rozładunkiem - do pomieszczeń magazynu żywnościowego Zamawiającego |
Dodatkowe informacje
| Biuletyn | 1 |
| Nazwa | Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi |
| Ulica | ul. Szkotnia 14 |
| Nr domu | 14 |
| Miejscowosc | Dębica |
| Kod poczt | 39-200 |
| Wojewodztwo | podkarpackie |
| Tel | 0-14 6812 603 |
| Fax | 0-14 6812 603 |
| Internet | www.spi11debica.webd.pl |
| Regon | 85004284200000 |
| E mail | spi_nr11_debica@wp.pl |
| Czy obowiazkowa | Tak |
| Dotyczy | 1 |
| Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
| Rodz zam | D |
| Czy czesci | Tak |
| Ilosc czesci | 3 |
| Czy wariant | Nie |
| Czy dialog | Nie |
| Czy uzup | Nie |
| Czas | D |
| Data zak | 31/12/2015 |
| Wadium | Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wadium. |
| Zaliczka | Nie |
| Uprawnienie | Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. |
| Wiedza | Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbioru. Wymagane jest wykazanie co najmniej jednej w/w dostawy: a) Dla części 1 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie jaj kurzych świeżych o wartości min. 4 000 zł brutto. b) Dla części 2 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie sosów, zup, bulionów, makaronów, itp. o wartości min. 3 000 zł brutto. c) Dla części 3 - min. 1 zamówienie polegające na dostawie ziemniaków jadalnych o wartości min. 2 000 zł brutto oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia |
| Potencjal | Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia |
| Zdolne | Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia |
| Sytuacja | Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia |
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
| Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
| Dok grup kap 1 | Tak |
| Dok podm zag 1 | Tak |
| Niepelnosprawne | Nie |
| Kod trybu | PN |
| Kryt cena | A |
| Spec www | http://spi11debica.webd.pl/ |
| Spec war | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi w Dębicy, ul. Szkotnia 14, 39-200 Dębica |
| Data skl | 09/01/2015 |
| Godz skl | 10:00 |
| Miejsce | Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 w Dębicy, ul. Szkotnia 14, 39-200 Dębica |
| Termin | Obowiązuje termin |
| Okres liczba dni | 30 |
| Czy uniewaznienie | Nie |