Druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na 2015 rok

Publication date 2015-03-16
End date 2015-03-25 12:30:00
Instytucja Urząd Miasta Kołobrzeg
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 56768 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 798220002, 798230009, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Druk i dostawa materiałów promocyjno-informacyjnych dla Gminy Miasto Kołobrzeg na rok 2015, w tym w szczególności realizacja materiałów promocyjno- informacyjnych dla Wydziałów Urzędu Miasta Kołobrzeg: Dochodów; Edukacji, Kultury i Sportu, Gospodarki Nieruchomościami oraz Biura Prezydenta

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta Kołobrzeg
Ulica ul. Ratuszowa 13
Nr domu 13
Miejscowosc Kołobrzeg
Kod poczt 78-100
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 094 3551580
Fax (094) 352 37 69
Internet www.kolobrzeg.pl
Regon 00052385000000
E mail przetargi@um.kolobrzeg.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 01/12/2015
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie zł: cztery tysiące złotych i 00/100).
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza 2) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, a na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie należycie co najmniej trzech usług polegających na realizacji materiałów promocyjnych drukowanych, np. folderów promocyjnych, ulotek itp. o wartości 45.000,00 zł minimum każda. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego Załącznika nr 4 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie co najmniej 3 usług.
Potencjal Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Formularz cenowy. 4. Dowód wniesienia wadium.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia dla materiałów dotyczących Forum Samorządowego wskazanych w pkt. 4.1 a, b, c, d, e
Kryt 2p 5
Spec www www.kolobrzeg.pl
Spec war Biuro Prezydenta Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13 78-100 Kołobrzeg
Data skl 25/03/2015
Godz skl 12:30
Miejsce Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 pokój 104 78-100 Kołobrzeg
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia rozpocznie się w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy i potrwa do dnia 1 grudnia 2015 roku, zgodnie z terminami wskazanymi w Części III SIWZ, opis przedmiotu zamówienia. W przypadku materiałów dotyczących Forum Samorządowego wskazanych w pkt. 4.1 a, b, c, d, e zaoferowany termin nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych i nie może być krótszy niż 5 dni roboczych. Zaoferowany przez wykonawcę termin zostanie poddany ocenie.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)