DOSTAWA W ROKU 2015 MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH ORAZ DOSTAWA AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA POTRZEB SĄDU OKRĘGOWEGO W JELENIEJ GÓRZE
Publication date | 2015-03-16 |
End date | 2015-03-24 10:00:00 |
Instytucja | Sąd Okręgowy |
Miejscowość | Jelenia Góra |
Województwo | dolnośląskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 57402 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301251105, 302372001 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia część I zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze oraz Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim i Sądzie Rejonowym w Kamiennej Górze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów dla Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. 3. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą się odbywały sukcesywnie do jednostek objętych niniejszym postępowaniem na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawcy. 4. Załącznik numer 1 zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości oraz kodem producenta, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta, a także numer unikalnego kodu kreskowego GS1 dotyczy wyłącznie asortymentu równoważnego. Opis przedmiotu zamówienia część II zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) do siedzib: Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36 oraz Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza nr 12, osprzętu i akcesoriów do sprzętu informatycznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe akcesoriów komputerowych dla potrzeb Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze na rok 2015 stanowi załącznik nr 1a do s.i.w.z. Wykaz ten zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były fabrycznie nowe i nieużywane. 4. Dostawa akcesoriów komputerowych objęta niniejszym postępowaniem nastąpi jednorazowo. Zamawiający z chwilą podpisania umowy sporządzi rozdzielnik ze wskazaniem ilości asortymentu przeznaczonego do poszczególnych jednostek. OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek faksów i urządzeń wielofunkcyjnych użytkowanych w Sądzie Okręgowym w Jeleniej Górze oraz Sądzie Rejonowym w Lwówku Śląskim i Sądzie Rejonowym w Kamiennej Górze.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek oraz faksów dla Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz dla Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze stanowi załącznik nr 1 do s.i.w.z. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą się odbywały sukcesywnie do jednostek objętych niniejszym postępowaniem na podstawie zamówień częściowych, składanych przez Zamawiającego wybranemu w wyniku przeprowadzonego postępowania Wykonawcy. Załącznik numer 1 do s.i.w.z. zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości oraz kodem producenta, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta, a także numer unikalnego kodu kreskowego GS1 dotyczy wyłącznie asortymentu równoważnego. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe, oryginalnie fabrycznie zamknięte. Dodatkowo materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego opakowania wewnętrzne. Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie, czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany.Opis przedmiotu zamówienia część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego do siedzib: Sądu Okręgowego przy Al. Wojska Polskiego nr 56, Sądu Rejonowego w Kamiennej Górze przy Al. Wojska Polskiego nr 36 oraz Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim przy ul. Jaśkiewicza nr 12, osprzętu i akcesoriów do sprzętu informatycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Zestawienie ilościowo wartościowe akcesoriów komputerowych dla potrzeb Sądów Rejonowych w Kamiennej Górze i w Lwówku Śląskim oraz Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze na rok 2015 stanowi załącznik nr 1a do s.i.w.z. Wykaz ten zawiera nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwę producenta artykułu oraz numer katalogowy lub symbol handlowy nadany przez producenta. Zamawiający wymaga, aby dostarczony osprzęt i akcesoria do sprzętu informatycznego były fabrycznie nowe i nieużywane. Dostawa akcesoriów komputerowych objęta niniejszym postępowaniem nastąpi jednorazowo. Zamawiający z chwilą podpisania umowy sporządzi rozdzielnik ze wskazaniem ilości asortymentu przeznaczonego do poszczególnych jednostek. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Sąd Okręgowy |
Ulica | Al. Wojska Polskiego 56 |
Nr domu | 56 |
Miejscowosc | Jelenia Góra |
Kod poczt | 58-500 |
Wojewodztwo | dolnośląskie |
Tel | 75 6415100 |
Fax | 75 6415115 |
Internet | www.jelenia-gora.so.gov.pl |
Regon | 00064175600000 |
E mail | marcin.budzynski@jelenia-gora.so.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 2 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Wadium | 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium. 2. Łączna kwota wadium wynosi: 4.000,00 zł. słownie złotych: trzy tysiące osiemset 00/100. w tym: 1/ w przypadku oferty na część I przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 3.000,00 zł. /słownie: trzy tysiące 00/100 zł./, 2/ w przypadku oferty na część II przedmiotu zamówienia wartość wadium wynosi: 1.000,00 zł /słownie: jeden tysiąc 00/100 zł./. 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. przed dniem 24 marca 2015 r. godzina 10:00. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; |
Wiedza | zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; |
Potencjal | zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; |
Zdolne | zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; |
Sytuacja | zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a/ Zmiany cen, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług. b/ Zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych w strukturze sądownictwa powszechnego. 2/ Zmiany pozostałych postanowień umowy w przypadku, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację obowiązków wynikających z zawartej umowy. 3/ Zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, których wprowadzenie będzie istotne w celu zapewnienia właściwej dostawy przedmiotu zamówienia. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | Okres gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.jelenia-gora.so.gov.pl |
Spec war | Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego nr 56 58-500 Jelenia Góra pokój 316 III piętro |
Data skl | 24/03/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | Sąd Okręgowy Al. Wojska Polskiego nr 56 58-500 Jelenia Góra pokój 202 II piętro |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |