| Biuletyn |
1
|
| Nazwa |
Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
|
| Ulica |
ul. Studencka 19
|
| Nr domu |
19
|
| Miejscowosc |
Kraków
|
| Kod poczt |
31-116
|
| Wojewodztwo |
małopolskie
|
| Tel |
12 422 91 15
|
| Fax |
12 422 90 79
|
| Internet |
www.pck.malopolska.pl
|
| Regon |
00702373100193
|
| E mail |
krakow.ksiegowosc@pck.org.pl
|
| Czy obowiazkowa |
Tak
|
| Dotyczy |
1
|
| Rodzaj zam |
Inny: Organizacja pożytku publicznego
|
| Rodzaj zam inny |
Organizacja pożytku publicznego
|
| Rodz zam |
D
|
| Czy czesci |
Tak
|
| Ilosc czesci |
2
|
| Czy wariant |
Nie
|
| Czy dialog |
Nie
|
| Czy uzup |
Nie
|
| Czas |
Obowiązuje termin
|
| Czas mies |
12
|
| Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
|
| Zaliczka |
Nie
|
| Uprawnienie |
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty:
a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
|
| Wiedza |
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty:
a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - co najmniej 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości oferty brutto każda (załącznik nr 4 do SIWZ).
Dowodami do wykazu dostaw są poświadczenia o należytym wykonaniu zamówienia, a w przypadku dostaw nadal wykonywanych lub ciągłych w/w poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Potencjal |
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty:
a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
|
| Zdolne |
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty:
a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
|
| Sytuacja |
Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty:
a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
|
| Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
| Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
| Dok grup kap 1 |
Tak
|
| Dok podm zag 1 |
Tak
|
| Dok potw 5 |
Tak
|
| Inne dok potw |
1) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w zał. nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz.271 z późn. zm.) i/lub ustawie z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu oferowanego asortymentu na terenie Polski tj: wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ),
2) Karty charakterystyki do każdego środka dezynfekcyjnego.
|
| Inne dokumenty |
a. wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1A do SIWZ),
b. wypełniony opis przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo -cenowy) - według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ,
c. pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik;
d. oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do siwz);
|
| Niepelnosprawne |
Nie
|
| Kod trybu |
PN
|
| Czy zmiana umowy |
Tak
|
| Zmiana umowy |
1. Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) terminu i okresu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności niezależnych od Wykonawcy, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą;
b) przedmiotu dostawy w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania przedmiotu umowy o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry przedmiotu oferty (w tym przypadku cena zamiennego materiału gospodarczego/ środka higienicznego/ dezynfekcyjnego nie może być wyższa niż cena materiału gospodarczego/ środka higienicznego/ dezynfekcyjnego podanego w zał. nr 1 do umowy);
c) zmniejszenia ceny jednostkowej poszczególnych pozycji asortymentowych określonych w umowie w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z funkcjonowania rynku, a w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat, promocja czy upust;
d) zmiany liczby opakowań - w przypadku nieprzewidzianego zapotrzebowania wynikającego ze specyfiki Zamawiającego tj.: zwiększenie liczby w jednej pozycji asortymentowej, jednocześnie obniżając liczbę w innej pozycji asortymentowej z zastrzeżeniem, ze wartość umowy nie ulegnie zmianie;
e) obniżenia cen jednostkowych poszczególnych pozycji asortymentowych na każdym etapie realizacji umowy za porozumieniem stron;
f) zakresu świadczonych dostaw w związku ze zmianami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego;
g) osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne);
2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany
obowiązujących przepisów prawa.
3. W czasie obowiązywania zawartej z wyłonionym Wykonawcą umowy wysokość maksymalnego
wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie w drodze pisemnego aneksu w przypadku:
ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy, które zostały dostarczone po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT.
|
| Kryt cena |
B
|
| Kryt 1p |
95
|
| Kryt 2 |
Termin realizacji pilnej dostawy
|
| Kryt 2p |
5
|
| Spec www |
www.pck.malopolska.pl
|
| Spec war |
w siedzibie Zamawiającego tj. w Krakowie przy ul. Studenckiej 19, 31-116 Kraków
|
| Data skl |
24/03/2015
|
| Godz skl |
11:00
|
| Miejsce |
Dziennik Podawczy Małopolskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża, (II piętro), ul. Studencka 19, 31-116 Kraków
|
| Termin |
Obowiązuje termin
|
| Okres liczba dni |
30
|
| Czy uniewaznienie |
Nie
|