Przetarg nieograniczony 7/PZP/2015 na dostawę materiałów gospodarczych, środków higienicznych i dezynfekcyjnych dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego

Publication date 2015-03-16
End date 2015-03-24 11:00:00
Instytucja Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Worki i torby,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57496 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 337115404, 337116106, 337119006, 337700008, 336316008, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów gospodarczych, środków higienicznych i dezynfekcyjnych w ramach 2 wydzielonych pakietów dla Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Krakowie, os. Złotej Jesieni 1 (dalej: ZOL).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo - cenowy).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Małopolski Oddział Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża
Ulica ul. Studencka 19
Nr domu 19
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-116
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 422 91 15
Fax 12 422 90 79
Internet www.pck.malopolska.pl
Regon 00702373100193
E mail krakow.ksiegowosc@pck.org.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Organizacja pożytku publicznego
Rodzaj zam inny Organizacja pożytku publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 2
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
Wiedza Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączenia dowodów, czy dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie - co najmniej 2 dostawy odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości oferty brutto każda (załącznik nr 4 do SIWZ). Dowodami do wykazu dostaw są poświadczenia o należytym wykonaniu zamówienia, a w przypadku dostaw nadal wykonywanych lub ciągłych w/w poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Potencjal Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
Zdolne Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
Sytuacja Ocena spełniania ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ;
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty w zał. nr 1 - opisie przedmiotu zamówienia, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie z 6 września 2001r. prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r. Nr 45 poz.271 z późn. zm.) i/lub ustawie z 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu oferowanego asortymentu na terenie Polski tj: wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, certyfikat CE, Deklaracje Zgodności, atesty (zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), 2) Karty charakterystyki do każdego środka dezynfekcyjnego.
Inne dokumenty a. wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1A do SIWZ), b. wypełniony opis przedmiotu zamówienia (formularz asortymentowo -cenowy) - według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ, c. pełnomocnictwo, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; d. oświadczenie Wykonawcy dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do siwz);
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Kierując się zapisami art. 144 ust. 1 Ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) terminu i okresu wykonania umowy, w szczególności w związku z zaistnieniem odpowiednio udokumentowanych przez Wykonawcę okoliczności niezależnych od Wykonawcy, ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą; b) przedmiotu dostawy w szczególności w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji pod warunkiem zaoferowania przedmiotu umowy o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry przedmiotu oferty (w tym przypadku cena zamiennego materiału gospodarczego/ środka higienicznego/ dezynfekcyjnego nie może być wyższa niż cena materiału gospodarczego/ środka higienicznego/ dezynfekcyjnego podanego w zał. nr 1 do umowy); c) zmniejszenia ceny jednostkowej poszczególnych pozycji asortymentowych określonych w umowie w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z funkcjonowania rynku, a w szczególności takich jak zmniejszenie ceny producenckiej, rabat, promocja czy upust; d) zmiany liczby opakowań - w przypadku nieprzewidzianego zapotrzebowania wynikającego ze specyfiki Zamawiającego tj.: zwiększenie liczby w jednej pozycji asortymentowej, jednocześnie obniżając liczbę w innej pozycji asortymentowej z zastrzeżeniem, ze wartość umowy nie ulegnie zmianie; e) obniżenia cen jednostkowych poszczególnych pozycji asortymentowych na każdym etapie realizacji umowy za porozumieniem stron; f) zakresu świadczonych dostaw w związku ze zmianami organizacyjnymi leżącymi po stronie Zamawiającego; g) osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); 2. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany zapisów umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa. 3. W czasie obowiązywania zawartej z wyłonionym Wykonawcą umowy wysokość maksymalnego wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulegnie zmianie w drodze pisemnego aneksu w przypadku: ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych pozycji asortymentowych stanowiących przedmiot umowy, które zostały dostarczone po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji pilnej dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.pck.malopolska.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego tj. w Krakowie przy ul. Studenckiej 19, 31-116 Kraków
Data skl 24/03/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Dziennik Podawczy Małopolskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża, (II piętro), ul. Studencka 19, 31-116 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)