Dostawa i montaż mebli do sal i szatni, wyposażenia wypoczynkowego i wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki w ramach projektu KU ROZWOJOWI EDUKACJI PRZEDSZKOLNEJ realizowanego przez Samorządową Administrację Placówek Oświatowych w Warlubiu

Publication date 2015-03-16
End date 2015-03-26 10:00:00
Instytucja Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu
Miejscowość Warlubie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Siedziska,
  • Krzesła,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Meble szkolne,
  • Meble przedszkolne,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Wyroby meblarskie,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 57576 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391500008, 391610008, 331416233, 351113204, 391110003, 391120000, 391600001, 395154102, 395161003, 441122000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą mebli i sprzętu: szafy, biurka, szafki, regały, stoliki do zabaw, stoliki dla dzieci, krzesełka, tablice magnetyczne, tablice korkowe, dywany, biblioteczki, zestawy mebli tematycznych, wykładziny dywanowe, szafki dla uczniów, parawany, ławki szatniowe regulowane, ławki szatniowe zwykłe, regały szatniowe, wyposażenie wypoczynkowe: biblioteczki, poduchy, maty narożne, zestawy kostek świetlicowych, bujaki, piankowe meble, poduszki sensoryczne, pufy, poduszki, zabudowy do grzejników, rolety okienne, apteczki z kompletnym wyposażeniem, gaśnica proszkowa.
Rodzaj oraz ilości materiałów wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są we wzorze załącznika nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu
Ulica ul. Szkolna 20A
Nr domu 20A
Miejscowosc Warlubie
Kod poczt 86-160
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 52 33 26 013
Fax 52 33 26 013
Internet http://sapowarlubie.bipstrona.pl/
Regon 00111389300000
E mail oswiata@warlubie.pl
Czy obowiazkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w terminie do 31 maja 2015 r. od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. W ramach zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości dostaw asortymentu. Warunkiem udzielenia zamówień uzupełniających jest posiadanie zabezpieczenia finansowego na realizację poszczególnych części przetargu przez Zamawiającego
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 30
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 1.600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu; w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
Wiedza Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku do oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
Potencjal Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku do oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
Zdolne Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku do oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
Sytuacja Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, określone w załączniku do oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów przy zastosowaniu formuły: spełnia / nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później, aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT na dzień wystawienia faktury, w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy; 3) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć, a leżących po stronie Zamawiającego. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://sapowarlubie.bipstrona.pl/
Spec war Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Szkolna 20A/18, 86 - 160 Warlubie, woj. kujawsko - pomorskie
Data skl 26/03/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Warlubiu, ul. Szkolna 20A/18, 86 - 160 Warlubie, woj. kujawsko - pomorskie
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.1. Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)