CZĘŚĆ I: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UTRZYMANIA HIGIENY I CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ CZĘŚĆ II: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ CZĘŚĆ III: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UTRZYMANIA HIGIENY I CZYSTOŚCI DLA INFRASTRUKTURY

Publication date 2015-03-17
End date 2015-03-26 13:30:00
Instytucja Komenda Portu Wojennego Gdynia
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Pasty i kremy,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37423 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 398320003, 398300009, 398312204, 337119006, 398120007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

CZĘŚĆ I: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UTRZYMANIA HIGIENY
I CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ
CZĘŚĆ II: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ
CZĘŚĆ III: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UTRZYMANIA HIGIENY I CZYSTOŚCI DLA INFRASTRUKTURY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

Opis

CZĘŚĆ I: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UTRZYMANIA HIGIENY
I CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY ŻYWNOŚCIOWEJ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy PzpCZĘŚĆ II: DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA SŁUŻBY MUNDUROWEJ . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy PzpCZĘŚĆ III: DOSTAWA ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO UTRZYMANIA HIGIENY I CZYSTOŚCI DLA INFRASTRUKTURY
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 i 5 do SIWZ. Wartość poniżej kwot określonych według art. 11 ust. 8 ustawy Pzp

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Portu Wojennego Gdynia
Ulica ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1
Nr domu 1
Miejscowosc Gdynia
Kod poczt 81-103
Wojewodztwo pomorskie
Tel 58 626 21 98
Fax 58 6262314
Internet www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
Regon 19023285200000
E mail wak1al@mw.mil.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Potencjal Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego.
Spec www www.kpwgdynia.wp.mil.pl,
Spec war Siedziba zamawiającego, Sekcja Zamówień Publicznych - bud. 304 na terenie Portu Wojennego Gdynia
Data skl 26/03/2015
Godz skl 13:30
Miejsce KPW Gdynia, Kancelaria Jawna - parter po prawej stronie przy wejściu głównym, czynna w godz. 07:45-10:00, 13:00-15:00
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Dot. części I i III Termin realizacji zamówienia: do 30.10.2015 roku. W trakcie trwania umowy wykonawca wykona nie więcej niż 3 dostawy w ilości oraz asortymencie wskazanym przez zamawiającego w pisemnym zamówieniu, przesłanym faksem do wykonawcy. Termin dostawy jednostkowej wynosi nie więcej niż (max. 10 dni roboczych od daty złożenia pisemnego zamówienia (faksem, e-mailem) do Wykonawcy). Dot. części II Termin realizacji zamówienia (max. 10 dni roboczych od dnia podpisania umowy) Dostawa jednorazowa do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)