Digitalizacja zasobu geodezyjnego i kartograficznego-pozostałość Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. w ramach realizacji projektu pn.: System Informacji Przestrzennej Powiatu Gorzowskiego

Publication date 2015-03-17
End date 2015-03-25 11:00:00
Instytucja Powiat Gorzowski
Miejscowość Gorzów Wielkopolski
Województwo lubuskie
Branża
  • Usługi komputerowe w zakresie archiwizowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37479 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 722520006, 799991004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie digitalizacji (skanowania) i ucyfrowienia dokumentacji źródłowej zgromadzonej i przechowywanej w zasobie Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (dalej PODGiK).
Dokumentacja przeznaczona do archiwizacji obejmuje operaty techniczne dot. następujących asortymentów prac: założenia ewidencji gruntów i budynków, odnowienia operatu ewidencji gruntów i budynków, regulacji, wymiany i scalenia gruntów, ustalenia granic, wznowienia znaków geodezyjnych, podziałów nieruchomości, rozgraniczeń nieruchomości, modernizacji ewidencji gruntów i budynków, klasyfikacji i aktualizacji gleboznawczej klasyfikacji gruntów, opracowania mapy zasadniczej, inwentaryzacji powykonawczej obiektów budowlanych, inwentaryzacji powykonawczej sieci uzbrojenia terenu i przyłączy, pomiarów uzupełniających sytuacyjno-wysokościowych, pomiarów związanych z zakładaniem i modernizacją osnów geodezyjnych i pomiarowych, zarówno poziomych jak i wysokościowych, inne wg. wskazania Kierownika PODG i K.
UWAGA!
Zamawiający nie zastrzega zgodnie z art. 36a, ust. 2, pkt 1) Ustawy Pzp obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza zmiany terminu zakończenia zadania przez Wykonawcę.
Zadanie realizowane przy dofinansowaniu ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, w ramach Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego.
W przypadku utraty przez Zamawiającego dofinansowania na skutek niewykonania zadania przez Wykonawcę w określonym terminie, Wykonawca zobowiązany będzie do uiszczenia całej kwoty dofinansowania utraconego przez Zamawiającego wraz z odsetkami liczonymi jak dla zaległości podatkowych oraz innymi kosztami poniesionymi przez Zamawiającego wynikającymi z utraty dofinansowania.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Gorzowski
Ulica ul. Józefa Pankiewicza 5-7
Nr domu 5-7
Miejscowosc Gorzów Wielkopolski
Kod poczt 66-400
Wojewodztwo lubuskie
Tel 095 7330400
Fax 095 7330401
Internet www.powiatgorzowski.pl
Regon 21046691900000
E mail inwestycje@powiatgorzowski.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 14/08/2015
Wadium Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 15.000 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający oceni warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp oraz na podstawie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Zamawiający oceni warunek metodą spełnia/nie spełnia.
Wiedza Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił następujące warunki w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia: 1. Wykazał się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - min. 3 wykonanych usług w zakresie digitalizacji (skanowania) i ucyfrowienia (archiwizacji) dokumentacji źródłowej (operatów technicznych) przechowywanej w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, których wartość całkowita przekraczała kwotę 500 000,00 zł brutto, lub co najmniej jednej o wartości 300 000,00 zł brutto. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli z informacji zawartej w formularzu ofertowym nr 5 lub z dołączonych dokumentów poświadczających należyte wykonanie lub wykonywanie usług wynikać będzie w sposób jednoznaczny, że wykonane prace dotyczyły archiwizacji poprzez skanowanie operatów technicznych zgromadzonych w ODGiK wraz z ich integracją z systemami do prowadzenia zasobu geodezyjnego (system Ośrodek) i zarządzania danymi geoprzestrzennymi (system Ewmapa) w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie zawodowe z zakresu digitalizacji i archiwizacji państwowych zasobów geodezyjnych i kartograficznych. Zamawiający oceni warunek metodą spełnia/nie spełnia na podstawie Wykazu usług i dołączonych poświadczeń.
Potencjal Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił następujące warunki: dysponował odpowiednim potencjałem technicznym: posiada i/lub ma zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub umowy przedwstępne z właścicielami, umowy najmu, zobowiązanie do sprzedaży licencji programu przez producenta lub dystrybutora itp.) do w pełni sprawnego sprzętu i oprogramowania, w tym system Ośrodek 8 lub nowszej wersji, umożliwiającego wykonanie zadania. Prócz sprzętu i oprogramowania niezbędnego do obsługi systemu Ośrodek 8 lub nowszego, Wykonawca wykaże sprzęt i oprogramowanie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (np. skanery, komputery), o którym mowa w Warunkach technicznych. Wykonawca powyższy sprzęt i oprogramowanie wykaże według własnego uznania (Formularz nr 5a).Zamawiający oceni warunek metodą spełnia/nie spełnia na podstawie Wykazu sprzętu i oprogramowania.
Zdolne Wykonanie zamówienia winno być powierzone osobom posiadającym wiedzę i doświadczenie z zakresu digitalizacji dokumentacji archiwalnej zbroszurowanej, w tym min. 2 osoby winny posiadać aktualne uprawnienia zawodowe z zakresów: - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych (zakres 1) - rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych (zakres 2), o których mowa w art. 43 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, oraz osoby te także winny posiadać umiejętności przetwarzania i edycji danych zarządzanych przez system Ośrodek 7 lub Ośrodek 8 i umiejętności integracji zeskanowanej dokumentacji z elementami numerycznej bazy danych w systemie EWMAPA 11. Zamawiający oceni warunek metodą spełnia/nie spełnia na podstawie Wykazu - Potencjał kadrowy, kluczowy personel Wykonawcy.
Sytuacja Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową niezbędną do wykonania określonego w SIWZ zadania w wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 zł. Zamawiający oceni warunek metodą spełnia/nie spełnia na podstawie Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz kopii opłaconej polisy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Dowód wpłaty wadium
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany w umowie: 1. Wartość prac może zostać zwiększona lub zmniejszona w przypadku gdy na wniosek Zamawiającego ulegną zmianie parametry jakościowe lub techniczne materiałów lub urządzeń. W takim przypadku zmiana wartości zostanie dokonana za pomocą kosztorysu różnicowego. 2. Zamawiający dopuszcza konieczność wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 3. Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy, zawierające uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazane osoby spełniają warunki udziału w postępowaniu w ramach, którego Wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Gwarancja w miesiącach
Kryt 2p 20
Spec www www.bip.powiatgorzowski.pl
Spec war Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp. ul. J. Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp.
Data skl 25/03/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp. ul. J. Pankiewicza 5-7 66-400 Gorzów Wlkp. Punkt Obsługi Interesanta (parter)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zadanie realizowane przy dofinansowaniu ze środków Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, w ramach Priorytetu I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, Działanie 1.3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)