Zakup materiałów budowlanych do remontów nawierzchni drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu, mebli miejskich oraz opraw oświetleniowych ulicznych

Publication date 2015-03-17
End date 2015-03-25 11:00:00
Instytucja Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Oprawy do lamp

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37491 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 441142004, 142100006, 441136001, 441140002, 441112003, 349284600, 349284703, 312230005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów budowlanych do remontów nawierzchni drogowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, mebli miejskich oraz opraw oświetleniowych ulicznych do bieżącego utrzymania i prac eksploatacyjnych realizowanych w pasach dróg publicznych i wewnętrznych położonych na terenie miasta Łodzi z dostawą w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych
(2a - 2e) do SIWZ, w Formularzu Aktu Umowy (Tom II SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dot. części 4 i 5 - Tom III SIWZ)

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym 2a do SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy (Tom II SIWZ)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym 2b do SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy (Tom II SIWZ)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym 2c do SIWZ oraz w Formularzu Aktu Umowy (Tom II SIWZ)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym 2d do SIWZ, w Formularzu Aktu Umowy (Tom II SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Tom III SIWZ)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym 2d do SIWZ, w Formularzu Aktu Umowy (Tom II SIWZ) oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Tom III SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
Ulica ul. Piotrkowska 175
Nr domu 175
Miejscowosc Łódź
Kod poczt 90-447
Wojewodztwo łódzkie
Tel 42 6384959, 6384911
Fax 42 638-49-58
Internet www.zdit.uml.lodz.pl
Regon 47317005200000
E mail k.wrobel@zdit.uml.lodz.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/11/2015
Wadium Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy na zasadach określonych w SIWZ.
Kryt cena C
Spec www www.zdit.uml.lodz.pl
Spec war Zarząd Dróg i Transportu Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 9 (I piętro, lewa oficyna) ul. Piotrkowska 175 90-447 Łódź
Data skl 25/03/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Zarząd Dróg i Transportu ul. Piotrkowska 175 90-447 Łódź (kancelaria ZDiT)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat DOTYCZY III.3) 1. Wykonawca nie później niż na dzień składania ofert zobowiązany jest wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. III.3 oraz brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunki określone w pkt. III.3. muszą spełniać wykonawcy łącznie natomiast każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp. 3.Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki. DOTYCZY III.4 4.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w pkt III.4.2), III.4.3) oraz III.4.4) musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie, natomiast oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu, winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 5. Forma złożonych dokumentów. 5.1. Dokumenty i oświadczenia (z wyłączeniem: formularza ofertowego, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1. SIWZ, oraz dokumentów wskazanych w pkt. 7.2.4. SIWZ, które mogą zostać złożone wyłącznie pisemnie w formie oryginału, a także z wyłączeniem pełnomocnictw, o których mowa w pkt. 11.2., 12.3. i 12.5. SIWZ, które mogą zostać złożone w jednej z form, wskazanych w pkt. 11.2., 12 3. i 12.5. SIWZ) składane: a) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp; składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 5.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6. Wykonawca może złożyć jedną ofertę obejmującą cały przedmiot zamówienia lub dowolnie wybrane jego części. 7. Kryteria oceny ofert - odmienne dla poszczególnych części zamówienia, określone zostały w załączniku nr I ogłoszenia. 8. Termin wykonania zamówienia: do dnia 30 listopada 2015 r. (dla wszystkich części zamówienia)
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)