Rozbudowa systemu informacji przestrzennej - Etap II - Zakup ortofotomapy, chmury punktów LIDAR, zdjęć skośnych i oprogramowania, znak postępowania: CUI/ZP/PN/2/2015

Publication date 2015-03-17
End date 2015-03-27 09:45:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki,
  • Usługi tabulacji sprzętu komputerowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58010 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 221143005, 713542006, 713551002, 723111009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie dedykowanych nalotów, podczas których pozyskane zostaną lotnicze, cyfrowe zdjęcia fotogrametryczne pionowe (RGB i CIR) oraz ukośne (RGB), jak również dane wysokościowe technologią lotniczego skaningu laserowego, na podstawie których opracowany zostanie numeryczny model terenu (NMT), numeryczny model powierzchni terenu (NMPT) oraz cyfrowa ortofotomapa (RGB i CIR) dla obszaru Miasta Wrocławia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Ulica ul. Namysłowska 8
Nr domu 8
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-304
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 71 777 90 23
Internet www.cui.wroclaw.pl
Regon 02228736100000
E mail piotr.schmidt@cui.wroclaw.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 4
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługę polegającą na: 1) wykonaniu nalotu i dostawie pionowych zdjęć lotniczych wykonanych kamerą szerokoformatową z opracowaniem ortofotomapy RGB dla miasta lub obszaru zurbanizowanego o powierzchni nie mniejszej niż 80 km 2 i 2) pozyskaniu chmury punktów ze skaningu laserowego (LIDAR) wraz z pozyskaniem zdjęć skośnych RGB i opracowaniem Numerycznego Modelu Terenu (NMT) dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 100 km 2.
Zdolne Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jeśli w szczególności wykaże on, że dysponuje co najmniej czterema osobami tzn: 1) jednego kierownika projektu: a) posiadającego ukończone szkolenie/kurs z zakresu zarządzania projektami, b) posiadającego minimum jeden rok doświadczenia w prowadzeniu projektów, potwierdzony zrealizowaniem co najmniej jednego projektu/usługi, której przedmiotem było wykonanie nalotu lotniczego oraz pozyskanie zdjęć lotniczych lub chmury punktów przy wykorzystaniu technologii skaningu laserowego (LIDAR) oraz opracowanie na tej podstawie produktów pochodnych: ortofotomapy, fotoplanów lub map lotniczych dla obszaru miasta o powierzchni co namniej 80 km2, 2) dwóch fotogrametrów: a) posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie poz. 7 - fotogrametria i teledetekcja, b) posiadających minimum 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym co najmniej dwa zrealizowane projekty związane z opracowaniem ortofotomapy, w tym przynajmniej jeden dla obszaru miasta o wielkości piksela terenowego nie większej niż 12 cm, 3) jednego geodety: a) posiadającego uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju w zakresie poz. 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, b) posiadającego minimum jeden rok doświadczenia zawodowego, w tym zrealizowaną przynajmniej jedną usługę dotyczącą założenia dedykowanej osnowy sytuacyjnej dla nalotu lotniczego.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty B) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć samodzielnie - odpis z właściwego rejestru oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy mogą złożyć: a) wspólnie tj.: podpisane przez Pełnomocnika, wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie, a w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia poprzez podpisanie ww. dokumentu przez jednego, kilku lub wszystkich z wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; albo b) odrębnie tj.: podpisane przez każdego z Wykonawców na odrębnym dokumencie a w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia na odrębnych formularzach przez jednego, kilku lub każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełniających warunki udziału w postępowaniu. 5. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć jako wspólne dla nich wszystkich pozostałe dokumenty wymienione w dziale VIII SIWZ. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, chyba że inny podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. 7. W przypadku podmiotów, na których polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Pzp tj. polega na zasobach tych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty, chyba że taki podmiot ustanowił do tych czynności pełnomocnika. C) Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązują przepisy określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r., poz. 231). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A)4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt C)2 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy ZMIANY DO UMOWY 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT od produktów i usług będących przedmiotem dostawy lub świadczenia usług ze strony Wykonawcy, b) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, a które zostały określone jako np. czynniki ryzyka w opracowanym przez Wykonawcę Planie Realizacji Zamówienia zatwierdzonego przez Zamawiającego; 2) zmiany terminu realizacji Umowy - tj. przedłużenia terminu zakończenia prac o okres trwania przyczyn oraz okres związany z usunięciem skutków zaistniałych przyczyn, z powodu których wystąpi zagrożenie dotrzymania terminu zakończenia prac, w następujących w przypadku: a) wstrzymania prac przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy stron umowy; b) wystąpienia przyczyn niezależnych od Stron umowy związanych z procedurami lub postępowaniami prowadzonymi przez stosowne organy administracji publicznej; c) warunków meteorologicznych uniemożliwiających wykonanie dedykowanych nalotów we wstępnie określonym przez Zamawiającego przedziale czasu tj. 30 dni daty podpisania umowy; d) wystąpienia opóźnień wynikających z wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, a które zostały określone jako np. czynniki ryzyka w opracowanym przez Wykonawcę Planie Realizacji Zamówienia; e) wystąpienia okoliczności nie dopełnienia przez Zamawiającego przekazania Wykonawcy niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy danych lub informacji, w określonym terminie; f) wystąpienia siły wyższej; 3) zmiany sposobu realizacji zamówienia - w przypadku: a) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, a które zostały określone jako np. czynniki ryzyka w opracowanym przez Wykonawcę Planie Realizacji Zamówienia; b) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia - jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; c) wprowadzenia podwykonawcy w sytuacji, gdy Wykonawca na etapie składania ofert zaoferował samodzielne wykonanie przedmiotu zamówienia; d) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie Umowy. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. nr 223, poz.1655 ze zmianami) i art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 1) zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiana osób przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy, 3) zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
Kryt cena B
Kryt 1p 87
Kryt 2 Cechy jakościowe/użytkowe produktów
Kryt 2p 13
Spec www bip.cui.wroclaw.pl
Spec war Sekcja Zamówień i Kontroli Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8, IV p. 50-304 Wrocław
Data skl 27/03/2015
Godz skl 09:45
Miejsce Sekcja Zamówień i Kontroli Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu ul. Namysłowska 8, IV p. 50-304 Wrocław
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)