Zaprojektowanie i wykonanie wiat rowerowych wraz ze stojakami rowerowymi na terenie placówek oświatowych w Białymstoku - etap II

Publication date 2015-03-17
End date 2015-04-02 11:00:00
Instytucja Miasto Białystok
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58282 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 452331206, 441121009, 391511006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa wiat rowerowych wraz ze stojakami rowerowymi w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej wiat rowerowych wraz ze stojakami na 14, 30 i 44 stanowisk rowerowych, która powinna zawierać:
a) dokumentację niezbędną do zgłoszenia robót budowlanych,
b) propozycje rozwiązań projektowych zatwierdzonych w Zarządzie Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku,
c) uzyskanie i przygotowanie wtórnika aktualnej mapy geodezyjnej do celów projektowych,
d) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień;
e) wystąpienie ze zgłoszeniem zamiaru wykonywania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę do Departamentu Architektury Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
Dokumentację należy wykonać w ilości 3 egz.
2) Wykonanie robót budowlanych, w skład których wchodzą m.in.:
a) wiaty rowerowe łukowe modułowe o danych technicznych:
- słupki stalowe malowane o wymiarach 8 x 8 cm montowane na płytach, wyposażone w górnych częściach w podpórki do podtrzymania zadaszenia,
- konstrukcja zadaszenia składa się z dwóch rurek aluminiowych o wymiarach 4 x 6 cm przymocowanych poprzez spojenia ozdobne na słupkach oraz z dwóch rynien aluminiowych wraz z rurami spustowymi,
- zadaszenie z przezroczystego poliwęglanu komórkowego,
- wymiary podstawowego modułu długość x wysokość x szerokość około: 2,5 x 2,6 x 2,2 m,
- wymiary rozszerzenia wiaty długość x wysokość x szerokość około: 2,5 x 2,6 x 2,2 m,
- ścianki wiaty (boczne i tylna) wykonane z ramy z profilu aluminiowego i oszklone poliwęglanem komórkowym,
- elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez ocynkowanie i malowanie proszkowe wg palety RAL;
- kolor wg palety RAL 9006 (szary);
b) stojaki rowerowe zamontowane pod wiatami o danych technicznych:
- stojaki fabrycznie nowe w kolorze stalowym wykonane z rury stalowej nierdzewnej,
- kształt odwróconej litery U,
- wymiary szczegółowe: wysokość 0,8 m, długość 1,0 m (rozstaw słupków montażowych), średnica rury 6 cm, długość elementu kotwiącego 40 cm, grubość ścianek rury stojaka minimum 2 mm;
- minimalne wymiary betonowego elementu kotwiącego długość x szerokość x wysokość: 25 x 25 x 40 cm,
- element kotwiący winien być wyposażony w wąsy uniemożliwiające wyrwanie stojaka,
- odległość pomiędzy poszczególnymi stojakami ustawianymi szeregowo: 1,0 m,
- odległość minimalna stojaków od ścian bocznych wiat: 0,5 m.
3) Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej oraz wykonanie:
a) pełnej obsługi geodezyjnej (w tym inwentaryzację powykonawczą w ilości 3 egz.),
b) organizacji i zabezpieczenia budowy,
c) odbudowy nawierzchni w rejonie montażu przedmiotowych stojaków i wiat rowerowych, nawierzchnię pod wiatami dostosować do nawierzchni istniejącej, a w przypadku usytuowania wiaty na trawniku - pod wiatą wykonać nawierzchnię z polbruku;
4. Pozostałe wymagania:
1) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu prac, w tym zabezpieczenie ruchu i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim.
2) Wykonawca po zakończeniu montażu zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu pierwotnego.
3) Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
4) Podane w dokumentacji przetargowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji przetargowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Białystok
Ulica ul. Słonimska 1
Nr domu 1
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-950
Wojewodztwo podlaskie
Tel 085 869 60 02
Fax 085 869 62 65
Internet www.bialystok.pl
Regon 00051500000000
E mail zzp@um.bialystok.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/08/2015
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 9 000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wraz z kopią załączyć do oferty. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w tym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy.
Wiedza W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zamówień obejmujących swoim zakresem wykonanie przestrzennych konstrukcji stalowych o wartości co najmniej 80000,00 PLN brutto każde, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Potencjal Nie dotyczy.
Zdolne W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) lub uprawnioną do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa w specjalności konstrukcyjno - budowlanej - z podaniem informacji na temat jej kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą.
Sytuacja Nie dotyczy.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 Za najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia ww. dowodów, uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w Sekcji III.3.2). Zamawiający nie wymaga wskazania w wykazie informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie oraz wskazania z nim wszystkich wykonanych robót
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz w Sekcji III.4.4) tiret 1; 2) warunki dotyczące wymaganego posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będą badane łącznie - dokumenty określone w Sekcji III.4.1) tiret 1-4 powinien złożyć co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. Zgodnie z art. 26 ust 2b) ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (na lub wg Załącznika Nr 5A do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca takie zobowiązanie była uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego (ewentualne pełnomocnictwo należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem). Kopie dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Udostępnienie potencjału dotyczącego wiedzy i doświadczenia wiąże się z udziałem podmiotu udostępniającego w realizacji zamówienia, np. w formie podwykonawstwa, konsultacji, doradztwa. 4. Dowodami, o których mowa w Sekcji III.3.2) są: 1) poświadczenie; 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, 6. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.4.3.1) lub zastępujący go dokument, o którym mowa w pkt 5, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 8. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach, mające na celu wykazanie spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, podane w walutach obcych, wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w stosunku do założeń określonych w programie funkcjonalno-użytkowym w następujących sytuacjach: 1) w przypadku ograniczenia zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy jeżeli okaże się, że niektóre elementy robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego, 2) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 3) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 3. W przypadku okoliczności, o których mowa w pkt 2 dopuszcza się zmianę wynagrodzenia. W takim przypadku Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji Zamawiającego kalkulację ceny jednostkowej robót z uwzględnieniem cen z kosztorysu ofertowego lub przy braku w kosztorysie ofertowym odpowiednich wycen, cen nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwie Sekocenbud obowiązujących w miesiącu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzeczowych określonych w Katalogach Nakładów Rzeczowych (KNR), a w przypadku robót dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katalogów lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. 4. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w zakresie podwykonawcy robót, osób i sprzętu wskazanych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniu warunków określonych odpowiednio w § 11 umowy. 5. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w pkt 2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Spec www www.bip.bialystok.pl
Spec war Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. Składowa 11, pok. 112
Data skl 02/04/2015
Godz skl 11:00
Miejsce Urząd Miejski w Białymstoku, Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich, ul. Składowa 11, pok. 205 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)