Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Lutowiska na lata 2015-2017 Zn. sp. ZG.270.1.1.2015

Publication date 2015-03-17
End date 2015-03-27 10:30:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska
Miejscowość Lutowiska
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58368 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 180000009, 181000000, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów BHP w latach 2015-2017 dla pracowników Nadleśnictwa Lutowiska, wykonanych według wzorów określonych w:
a) dla sortów mundurowych:
1. Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych.
2. Zarządzenie nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
3. Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 roku w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
4. Zarządzenie nr 16 DGLP z 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
5. Rozporządzenie Ministra Środowiska z 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.

b) dla sortów BHP - odzież robocza i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej:
- odzież i obuwie robocze oraz środki ochrony indywidualnej muszą odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach


2. Łączną ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania oraz sortów BHP zawiera załącznik nr 1b do SIWZ - formularz cenowy.
Wymienione w załączniku nr 1a do SIWZ przedmioty wchodzące w skład zamówienia muszą bezwzględnie spełniać wymagania techniczne i jakościowe opisane w uregulowaniach prawnych, wymienionych w pkt. 3.1 SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska
Ulica Lutowiska 4
Nr domu 4
Miejscowosc Lutowiska
Kod poczt 38-713
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 13 4610168
Fax 13 4651922
Internet www.krosno.lasy.gov.pl/web/lutowiska
Regon 37001452100000
E mail witold.oprzadek@krosno.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/
Rodzaj zam Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska
Rodzaj zam inny Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, polegających na powtórzeniu dostaw będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy).
Czas D
Data zak 31/12/2017
Wadium Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty w postaci wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową albo obie te wielkości łącznie na kwotę nie mniejszą niż: 50 000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o załączony/e dokument/y potwierdzający/e posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN będą przeliczone w następujący sposób: - posiadane środki finansowe lub zdolność kredytowa - wg średniego kursu NBP z dnia wystawienia dokumentu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Złożone dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Nie dotyczy to: a) oferty, b) pełnomocnictwa do złożenia oferty i ewentualnie pełnomocnictwa podmiotów występujących wspólnie - dołączony musi być oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza, c) wszystkich oświadczeń które muszą być złożone w oryginale, d) listy podmiotów należących do grupy kapitałowej lub oświadczenia w tym zakresie. Które to dokumenty muszą być złożone w oryginale.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy wg wzoru załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności oraz zostaną uwzględnione, opisane poniżej warunki wprowadzenia tych zmian. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić: a) w wyniku okoliczności, będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy, b) w przypadku przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty, a termin zakończenia przedmiotu umowy określony został datą, c) jeżeli wystąpią okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności, termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. 5. Pozostałe zmiany: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); ceny netto określone w ofercie i umowie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. b) zmiany wynikłe z rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie w sprawie niniejszego zamówienia, których nie można było usunąć w inny sposób a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji c) Wykonawca może zaangażować do wykonania umowy Podwykonawców. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego poinformowania Zamawiającego przed włączeniem Podwykonawcy w realizację niniejszego zamówienia o części zamówienia jaka zostanie powierzona do wykonania Podwykonawcy oraz określenia jego danych (nazwa, adres). Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu rozliczeń Wykonawcy z Podwykonawcami. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego). b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innych drobnych zmian w postanowieniach niniejszej umowy, które nie prowadzą do rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 140 ust. 1 ustawy Pzp ani nie skutkują koniecznością zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawi się dopiero w trakcie realizacji umowy i wynika z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w momencie jej zawierania. 8. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 9. Zmiany umowy są skuteczne, jeżeli zostaną wprowadzone z zachowaniem formy pisemnej. 10. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 11. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do odstąpienia od umowy, na zasadach określonych w art. 145 ust. 1 Pzp, w przypadku gdy nastąpi zmiana wzorów sortów mundurowych leśnika wynikających z unormowań prawnych wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kryt cena B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Oferowana długość okresu gwarancji
Kryt 2p 6
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/
Spec war Nadleśnictwo Lutowiska 38-713 Lutowiska 4
Data skl 27/03/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego-Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Tryb udzielenia zamówienia Do udzielenia przedmiotowego zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915, 1146 i 1232), zwanej dalej ustawą lub ustawą Pzp oraz w sprawach nieuregulowanych ustawą, przepisy ustawy - Kodeks cywilny. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 - 46 ustawy dla zamówień o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 2. Informacje o ofercie wariantowej, umowie ramowej i aukcji elektronicznej: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani utworzenia dynamicznego systemu zakupów. 3. Inne postanowienia SIWZ - Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej. - Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, przy czym dopuszczalne jest powierzenie podwykonawcą całości dostaw
Czy uniewaznienie Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełnionym, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizował należycie przynajmniej jedną dostawę lub więcej dostaw sortów mundurowych lub BHP o łącznej wartości nie niższej niż: 250 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku w oparciu o: wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz w oparciu o załączone dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż PLN będą przeliczone w następujący sposób: - wartość zrealizowanych dostaw - wg średniego kursu NBP z dnia podanego, jako termin wykonania zamówienia (tj. dnia zakończenia realizacji zamówienia).

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)