Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Wilczy

Publication date 2015-03-17
End date 2015-03-25 10:00:00
Instytucja Gmina Pilchowice
Miejscowość Pilchowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Biurka i stoły,
  • Kredensy i biblioteczki,
  • Meble biurowe,
  • Meble komputerowe,
  • Meble do sypialni, jadalni i salonu,
  • Meble różne,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 58780 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391212008, 391220000, 391210002, 392200000, 397111309, 397113624, 391131008, 391344102, 391300002, 391430008, 391510005, 310000006, 323423005, 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem wyposażenia Świetlicy Wiejskiej w Wilczy przy ul. K. Miarki 123 w zakresie zakupu: krzesło restauracyjne - 140 szt., stół restauracyjny 24 szt., oprawa oświetleniowa - 1 szt., krzesła barowe - 6 szt., schodki wejściowe na scenę - 1 szt., sprzęt nagłaśniający - 1 kpl., sprzęt oświetleniowy - 1 kpl., lustra do sanitariatów - 7 szt., wyposarzenie sanitariatów - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia., lodówka 2 drzwiowa- 2 szt., patelnia - 1szt., kuchnia elektryczna z piekarnikiem elektrycznym - 1szt., kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt., frytownica - 1 szt., okap kuchenny - 2 szt., zlewozmywak - 1 szt., stół roboczy przyścienny - 2 szt., stół roboczy przyścienny (duży)- 4 szt., szafka wisząca - 3 szt., pralka automatyczna - 1 szt., blat cateringowy - 2 szt., Meble kuchenne - 1 kpl., krajalnica - 1 szt., ekspres do kawy - 1 szt., kuchenka mikrofalowa - 1 szt., zlew jednokomorowy - 1 szt., zmywarka do naczyń - 1 szt., stelaż pod zmywarkę - 1 szt., bateria zlewozmywakowa - 1 kpl., szafa ubraniowa - 1 szt., wieszaki szatniowe ścienne - 3 szt.,
oprawy oświetleniowe - 8szt., biurko - 9 szt., szafka biurowa niska - 10 szt., szafka biurowa średnia - 12 szt., szafka biurowa wysoka - 6 szt., szafa biurowa ubraniowa wysoka - 3 szt., szafa archiwizacyjna - 1 szt., krzesła biurowe obrotowe - 9 szt., krzesło konferencyjne - 32 szt., stół kawiarniany - 5 szt., lada kawiarniana -1 szt., aneks kuchenny meble - 1 kpl., aneks kuchenny wyposażenie - 1 kpl., stolik kuchenny z 4 krzesłami - 1 kpl., sofa 2 osobowa z fotelami i pufą - 2 kpl., oprawy oświetleniowe - 2 szt., rolety okienne - 8 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Wszystkie urządzenia wymagające montażu i instalacji winny być zamontowane na koszt dostawy ww. sprzętu zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuk budowlaną. Za zrealizowane zamówienie uznaje się zakup, dostawę i montaż wyposażenia.
Dla krzeseł tapicerowanych zamawiający wymaga następujących, aktualnych (ważnych) atestów:
- atest wytrzymałości, trwałości i bezpieczeństwa potwierdzający spełnianie normy PN-EN 16139:2013.
- atest higieniczny tapicerki zastosowanej na krzesłach,
- raporty z wykonywania testów na: odporność na ścieranie nie mniej niż. 50 000 cykli Martindalea (BS EN ISO 12947-2), odporność na pilling 4 (PN-EN ISO 12945-2) - dotyczy tkaniny, odporność na światło 4-6 (EN ISO 105-B02), trudnopalność - papieros (PN-EN 1021-1), trudnopalność - zapałka (PN-EN 1021-2).
Zamawiający wymaga również atestu higienicznego w zakresie zaoferowanych płyt oraz obrzeży.
Zgodnie z pkt. 3.6. SIWZ wszystkie sprzęty stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać wymagane prawem atesty, dopuszczenia, certyfikaty i oznaczenia.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił ww. dokumenty w języku polskim. Dodatkowo dostarczony przez Wykonawcę sprzęt elektroniczny oraz AGD musi posiadać drukowane instrukcje obsługi w języku polskim.
Oferty z rozwiązaniami równoważnymi:
Przedstawione w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych oferowanego ww. elementu oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia.
Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na przedmiot zamówienia objęty niniejszą umową na okres 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Wraz
z protokołem odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu karty gwarancyjne, atesty oraz inne niezbędne dokumenty do użytkowania sprzętu.
Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny. Wszystkie wymienione sprzęty stanowiące przedmiot zamówienia muszą posiadać wymagane prawem atesty, dopuszczenia, certyfikaty i oznaczenia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Pilchowice
Ulica ul. Damrota 6
Nr domu 6
Miejscowosc Pilchowice
Kod poczt 44-145
Wojewodztwo śląskie
Tel 32 235 65 21
Fax 32 235 69 38
Internet www.pilchowice.pl
Regon 00068785300000
E mail kontrola@pilchowice.pl; musiol.g@pilchowice.pl; kruczynska.j@pilchowice.pl;kaleta.g@pilchowice.pl;
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 28
Zaliczka Nie
Wiedza Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy, że Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie należycie wykonał co najmniej dwa zadania o minimalnej wartości 200 000,00 zł brutto każda na dostawę i montaż mebli. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty potwierdzające, że łącznie spełniają powyższe warunki udziału w postępowaniu.
Potencjal Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Zdolne Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Sytuacja Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.pilchowice.pl
Spec war Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. nr 12
Data skl 25/03/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. nr 4 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)