Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach

Publication date 2015-03-18
End date 2015-04-02 12:00:00
Instytucja Politechnika Świętokrzyska
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 37895 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302130005, 302131006, 302313000, 301212005, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów osobistych, komputerów przenośnych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, urządzeń fotokopiujących, dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu,
- przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem,
- udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5,
- zapewnienia serwisu pogwarancyjnego.
Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable i tp) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów osobistych, komputerów przenośnych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, urządzeń fotokopiujących, dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów osobistych, komputerów przenośnych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, urządzeń fotokopiujących, dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów osobistych, komputerów przenośnych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, urządzeń fotokopiujących, dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów osobistych, komputerów przenośnych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, urządzeń fotokopiujących, dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj: komputerów osobistych, komputerów przenośnych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, urządzeń fotokopiujących, dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Świętokrzyska
Ulica Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
Nr domu 7
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-314
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3424150
Fax 041 3443874,041 3424140
Internet www.tu.kielce.pl
Regon 00000169500000
E mail jjustyna@tu.kielce.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium odpowiednio do części zamówienia na którą składa ofertę w wysokości: 1.część I - 100 zł. (słownie sto złotych) 2.część II - 180 zł. (słownie sto osiemdziesiąt złotych) 3.część III - 70 zł. (słownie siedemdziesiąt złotych) 4.część IV - 70 zł. (słownie siedemdziesiąt złotych) 5.część V - 9 zł. (słownie dziewięć złotych) Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest również złożyć dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min. Warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5 do SIWZ.
Zaliczka Nie
Wiedza Za Wykonawcę posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy sprzętu odpowiadające rodzajem i wartością tej części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości nie niższej dla każdej z nich niż wykazana poniżej kwota : - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 200,00 PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5 600,00 PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 200,00 PLN. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.
Sytuacja Za Wykonawcę znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie poszczególnych części zamówienia uzna się Wykonawcę, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej takiej jak wskazano poniżej dla danej części przedmiotu zamówienia: - część zamówienia nr I - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 3 200,00 PLN, - część zamówienia nr II - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 5 600,00 PLN, - część zamówienia nr III - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 200 PLN, - część zamówienia nr IV - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr V - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 200,00 PLN, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą sumę kwot wykazanych powyżej dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) głównych dostaw na kwoty: - część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 3 200,00 PLN, - część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 5 600,00 PLN, - część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr IV - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 200,00 PLN, - część zamówienia nr V - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 200,00 PLN. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są : - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia; - w przypadku gdy zamawiający PŚk jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Dowód wniesienia wadium - tylko w oryginale. 2. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min.warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5. 3. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia. 4. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych oraz nazwę, model, symbol, ilość, cenę jednostkową netto, VAT %, wartość brutto. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy zamówienia
Kryt 2p 5
Spec www www.tu.kielce.pl
Spec war Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Data skl 02/04/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)