Adaptacja pomieszczeń w budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45 dla potrzeb zespołu wsparcia technicznego Call Center na potrzeby realizacji zadań projektu System Informacyjny Statystyki Publicznej - 2 (SISP-2)

Publication date 2015-03-18
End date 2015-04-07 10:00:00
Instytucja Główny Urząd Statystyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • System telekomunikacyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59502 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 451100001, 452100002, 454000001, 453100003, 325240002, 453310006, 453320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) robót budowlanych obejmujących: a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe, b) roboty przygotowujące podłoże pod posadzkę, c) instalowanie przegród (ścianek działowych), d) roboty w zakresie stolarki budowlanej, e) tynkowanie, f) roboty malarskie, g) kładzenie i układanie podłóg, h) kładzenie glazury, i) wykonanie posadzek z wykładzin elastycznych, j) instalowanie sufitów podwieszanych, k) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, l) dostawę i montaż elementów wyposażenia pomieszczeń; 2) robót elektrycznych obejmujących: a) wykonanie zasilania w energię elektryczną nn 0,4kV, b) wykonanie montażu tablic zasilających elektrycznych wewnętrznych 0,4kV, c) wykonanie instalacji elektrycznych 230 V, d) wykonanie instalacji sieci niskoprądowych, e) wykonanie instalacji uziemienia, połączeń wyrównawczych i ochrony odgromowej, f) przygotowanie dokumentacji powykonawczej; 3) robót sanitarnych obejmujących: a) instalację wentylacji mechanicznej, b) instalację centralnego ogrzewania,
c) instalację klimatyzacji systemów VRV A, d) instalację wody zimnej i ciepłej, e) instalację kanalizacji sanitarnej i skroplinowej,
f) przygotowanie dokumentacji powykonawczej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Statystyczny
Ulica Al. Niepodległości 208
Nr domu 208
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 00-925
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 22 6083539
Fax 22 6083189
Internet www.stat.gov.pl
Regon 00033150100017
E mail G.Osinska@stat.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa centralna
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 70
Wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w kwocie: 17 600,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy sześćset). Wadium wniesione w pieniądzu będzie wniesione skutecznie, jeżeli rachunek bankowy zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Zamawiający będzie żądał od wybranego w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 10% wartości umowy z VAT. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych, 3) poręczeniach bankowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych, 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie wykonał w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie wewnątrz budynku albo przebudowie lub adaptacji pomieszczeń wewnątrz budynku o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 brutto złotych (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, i elektroenergetycznych oraz w zakresie instalacji sanitarnych, posiadającą / cymi co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (po uzyskaniu w/w uprawnień) w nadzorowaniu robót w każdej z ww. specjalności. Zamawiający dopuszcza łączne spełnienie określonych powyżej wymagań przez jedną lub więcej osób. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie wykazu, o którym mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji, o której mowa w pkt III.4.1 ogłoszenia, według formuły spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony przewidują możliwość zmiany treści Umowy w przypadku: 1) zaistnienia okoliczności skutkujących koniecznością dokonania zmian w zakresie przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania Umowy, 2) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy, 3) w przypadku, gdy niezbędne jest zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy z uwagi na decyzje podjęte przez organ nadzorujący Zamawiającego, Instytucję Zarządzającą, Pośredniczącą lub Wdrażającą Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, w tym w szczególności zmniejszenie finansowania działalności Zamawiającego, 4) w przypadku gdy, po podpisaniu Umowy zmianie ulegną założenia projektu SISP-2 uzasadniające dokonanie zmiany Umowy, 5) w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 6 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmiany zakresu przedmiotu Umowy określonego w pkt. 3) - 4). 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w pkt. 1.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Uciążliwość wykonywanych prac
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.stat.gov.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne/przetargi/
Spec war Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, Al. Niepodległości 208, pok. 215
Data skl 07/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Główny Urząd Statystyczny, 00-925 Warszawa, Al. Niepodległości 208, pok. 215
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat 1. Umowa realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 (POIG), 7. osi priorytetowej Społeczeństwo informacyjne - Budowa elektronicznej administracji, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Umowa będzie finansowana w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z polskich środków krajowych (współfinansowanie). 3. Umowa realizowana jest na rzecz Beneficjenta projektu SISP-2, tj. Głównego Urzędu Statystycznego, z uwzględnieniem potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych służb statystyki publicznej. 4. Termin wykonania zamówienia: 70 dni od dnia zawarcia Umowy, jednak nie później niż do dnia 22 czerwca 2015 r. w zależności od tego, który termin nastąpi pierwszy
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)