Sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, biurowych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP w 2015 roku

Publication date 2015-03-18
End date 2015-03-27 09:45:00
Instytucja Ochotnicze Hufce Pracy Podlaska Wojewódzka Komenda
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59624 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów papierniczych, biurowych oraz tonerów do siedziby Podlaskiej WK OHP w 2015 roku, których opis oraz ilości zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - formularz cenowy.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały,
z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli.

2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością oraz zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w SIWZ.
4) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na koszt własny, w tym również wniesienie do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego.
5) Wszystkie artykuły papiernicze i biurowe będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi oraz winny być opakowane w sposób zabezpieczający przed zniszczeniem i zamoczeniem.
6) Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na tonery i tusze jakościowo równoważne - zamienniki, spełniające równoważne parametry, z wyjątkiem zastrzeżenia materiałów oryginalnych. Pod pojęciem równoważnych Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.
8) Materiały biurowe muszą być pakowane w oryginalne opakowania dla danego produktu, zaopatrzone w etykiety identyfikujące produkt, określający jego parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe i termin jego ważności. Muszą posiadać znak firmowy
i określenie pochodzenia (producenta).
9) Składanie zamówień odbywać się będzie w dni robocze w godz. 7:45 do 15:45 pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną pod numer/adres wskazany przez Wykonawcę.
10) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wraz z każdą dostawą dokument WZ na daną partię towaru.
11) Zamawiający podając typ produktu, określa jego parametry. Artykuły, których nie można było opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, zostały uzupełnione o wskazanie produktu, które należy rozumieć jako wskazanie zespołu cech produktu (parametry techniczne, jakościowe użytkowe i estetyczne). Dopuszcza się złożenie oferty na produkty posiadające właściwości
i parametry równoważne lub nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.
12) Podane ilości towaru są wielkościami szacunkowymi, służą do obliczenia ceny oferty. Zamawiający nie będzie zobowiązany do zakupu pełnego asortymentu w podanych ilościach. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia/zwiększenia zamówienia.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe.
14) Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania prawa opcji tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych artykułów. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony o nie więcej niż 40 % wartości zamówienia tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 60 %.
15) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca jest zobowiązany do nieodpłatnej wymiany towaru na wolny od wad bądź jego uzupełnienia w terminie nie dłuższym niż 3 dni, licząc od dnia złożenia reklamacji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ochotnicze Hufce Pracy Podlaska Wojewódzka Komenda
Ulica ul. Handlowa 6G
Nr domu 6G
Miejscowosc Białystok
Kod poczt 15-399
Wojewodztwo podlaskie
Tel 85 8516187
Fax 85 6516187
Internet www.podlaska.ohp.pl
Regon 00103667800000
E mail podlaska@ohp.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.
Wiedza Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.
Potencjal Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia tego warunku dokonana będzie według formuły spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt. 5 ppkt. 4 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy; 2. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę - dotyczy Wykonawców reprezentowanych przez pełnomocnika oraz Wykonawców składających wspólną ofertę (np. konsorcjum) o ile nie jest podpisana przez wszystkich podmioty występujące wspólnie (wymagana jest forma rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu, w tym do podpisania oferty, albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Możliwość zmian zawartej umowy oraz warunki tych zmian: 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: -zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji lub siedziby firmy, -zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej itp.) mającej wpływ na realizację umowy; -wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy innych istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na termin realizacji umowy. 3. Warunkiem dokonania zmiany, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli będzie ona miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin realizacji dostaw cząstkowych
Kryt 2p 10
Spec www www.podlaska.ohp.pl
Spec war Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Handlowa 6 G,15-399 Białystok
Data skl 27/03/2015
Godz skl 09:45
Miejsce Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Białymstoku, ul. Handlowa 6 G,15-399 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Zamówienie częściowo finansowane jest z projektów Unii Europejskiej: Pomysł na siebie, Równi na rynku pracy, Ginące zawody pomysłem na przyszłość
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)