Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku z podziałem na na pakiety asortymentowe. - sprawa ZP/4/2015
Publication date | 2015-03-18 |
End date | 2015-03-27 10:00:00 |
Instytucja | Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy |
Miejscowość | Brodnica |
Województwo | kujawsko-pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 59816 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 331900008, 331411001, 331411142, 331413003, 331412208, 331414200, 184243000, 331412002, 331416408, 331400003, 331990001, 336922009, 331622005, 331416202 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety: 1) Pakiet nr 1 - Obłożenia (CPV 33.14.11.00-1); 2) Pakiet nr 2 - Tupfery (CPV 33.14.11.14-2); 3) Pakiet nr 3 - Strzykawki, kaniule (CPV 33.14.13.00-3, 33.14.12.20-8); 4) Pakiet nr 4 - Rękawice chirurgiczne (CPV 33.14.14.20-0); 5) Pakiet nr 5 - Rękawice diagnostyczne (CPV 18.42.43.00-0); 6) Pakiet nr 6 - Drobne artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8); 7) Pakiet nr 7 - Dreny, cewniki nr 1 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8); 8) Pakiet nr 8 - Dreny, cewniki nr 2 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8;) 9) Pakiet nr 9 - Dreny, cewniki nr 3 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8); 10) Pakiet nr 10 - Podkłady medyczne (CPV 33.14.00.00-3); 11) Pakiet nr 11 - Odzież operacyjna (CPV 33.19.90.00- 1); 12) Pakiet nr 12 - Żywienie dojelitowe i pozajelitowe (CPV 33.69.22.00-9); 13) Pakiet nr 13 - Terapia oddechowa (CPV 33.19.00.00-8) 14) Pakiet nr 14 - Siatki taśmy chirurgiczne (CPV 33.14.16.21-9) 15) Pakiet nr 15 - Akcesoria chirurgiczne (CPV 33.16.22.00-5) 16) Pakiet nr 16 - Pozostałe artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8) 17) Pakiet nr 17 - Gotowe zestawy do procedur medycznych (CPV 33.14.16.20-2) 2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw ww. pakietach zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w formularzu cenowym kolumn opisanych pt. Nazwa handlowa i producent oraz Nazwa handlowa lub Producent. 4. Zaoferowane w ofercie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Instrukcja wypełniania formularzy cenowych znajduje się w pkt XII SIWZ. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie. OpisDostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 1).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 2).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 3).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 4).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 5).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 6).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 7).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 8).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 9).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 10).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 11).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 12).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 13).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 14).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 15).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 16).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 17). |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy |
Ulica | ul. Wiejska 9 |
Nr domu | 9 |
Miejscowosc | Brodnica |
Kod poczt | 87-300 |
Wojewodztwo | kujawsko-pomorskie |
Tel | 56 668 91 00 |
Fax | 56 668 91 01 |
Internet | www.zozbrodnica.webc.pl |
Regon | 00030232700000 |
E mail | zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 17 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas mies | 12 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.) |
Wiedza | Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.) |
Potencjal | Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.) |
Zdolne | Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.) |
Sytuacja | Zamawiający uzna za spełniony warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.) |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | Zamawiający wymaga załączenia do ofert opisów, kart katalogowych (produktowych) dla potwierdzenia wymaganych parametrów lub specyfikacji konkretnych produktów (np. skład zestawu, gramatura materiału, skład tworzyw z jakich wykonane są dane produkty, itp.) - dotyczy pakietów nr 1,4,5,10,11,13. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnioną osobę. W przypadku wątpliwości związanych z oceną czy dany warunek został spełniony czy nie, Zamawiające wezwie Wykonawcę o uzupełnienie dokumentu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy pzp. |
Inne dokumenty | 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ (właściwy dla pakietu, na który składa ofertę Wykonawca). |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) Zmiana podatku VAT - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian; 2) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy - w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie, 3) Obniżenie ceny jednostkowej netto produktu w przypadku propozycji obniżenia tej ceny przez Wykonawcę. 4) Osób upoważnionych, o których mowa w § 10 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osoba upoważnioną do współpracy lub zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego i Wykonawcy. 5) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny. 6) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 7) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m - ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin realizacji dostawy |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.bip.zozbrodnica.pl |
Spec war | ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ Zamówienia publiczne ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica Sekcja Zamówień Publicznych, Zakupów i Konkursów |
Data skl | 27/03/2015 |
Godz skl | 10:00 |
Miejsce | ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ Zamówienia publiczne ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica - Sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |