Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku z podziałem na na pakiety asortymentowe. - sprawa ZP/4/2015

Publication date 2015-03-18
End date 2015-03-27 10:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Miejscowość Brodnica
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Rękawice,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 59816 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 331900008, 331411001, 331411142, 331413003, 331412208, 331414200, 184243000, 331412002, 331416408, 331400003, 331990001, 336922009, 331622005, 331416202
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów medycznych w asortymentach i ilościach podanych w formularzu cenowym (załącznik nr 1A do SIWZ) z podziałem na następujące pakiety:
1) Pakiet nr 1 - Obłożenia (CPV 33.14.11.00-1);
2) Pakiet nr 2 - Tupfery (CPV 33.14.11.14-2);
3) Pakiet nr 3 - Strzykawki, kaniule (CPV 33.14.13.00-3, 33.14.12.20-8);
4) Pakiet nr 4 - Rękawice chirurgiczne (CPV 33.14.14.20-0);
5) Pakiet nr 5 - Rękawice diagnostyczne (CPV 18.42.43.00-0);
6) Pakiet nr 6 - Drobne artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8);
7) Pakiet nr 7 - Dreny, cewniki nr 1 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8);
8) Pakiet nr 8 - Dreny, cewniki nr 2 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8;)
9) Pakiet nr 9 - Dreny, cewniki nr 3 (CPV 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8);
10) Pakiet nr 10 - Podkłady medyczne (CPV 33.14.00.00-3);
11) Pakiet nr 11 - Odzież operacyjna (CPV 33.19.90.00- 1);
12) Pakiet nr 12 - Żywienie dojelitowe i pozajelitowe (CPV 33.69.22.00-9);
13) Pakiet nr 13 - Terapia oddechowa (CPV 33.19.00.00-8)
14) Pakiet nr 14 - Siatki taśmy chirurgiczne (CPV 33.14.16.21-9)
15) Pakiet nr 15 - Akcesoria chirurgiczne (CPV 33.16.22.00-5)
16) Pakiet nr 16 - Pozostałe artykuły medyczne (CPV 33.19.00.00-8)
17) Pakiet nr 17 - Gotowe zestawy do procedur medycznych (CPV 33.14.16.20-2)
2. Szczegółowy opis sposobu realizacji dostaw ww. pakietach zawiera wzór umowy - zał. nr 5 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia w formularzu cenowym kolumn opisanych pt. Nazwa handlowa i producent oraz Nazwa handlowa lub Producent.
4. Zaoferowane w ofercie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na pakiet. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, kilka lub wszystkie pakiety. W przypadku składania oferty na dany pakiet Wykonawca zobowiązany jest wycenić wszystkie pozycje asortymentowe wymienione w formularzu cenowym danego pakietu. Instrukcja wypełniania formularzy cenowych znajduje się w pkt XII SIWZ.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej oraz dynamicznego systemu zakupów, nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
8. Zamawiający dopuszcza udział w wykonywaniu zamówienia podwykonawców. W sytuacji gdy, Wykonawca powierzy wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie.

Opis

Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 1).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 2).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 3).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 4).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 5).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 6).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 7).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 8).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 9).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 10).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 11).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 12).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 13).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 14).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 15).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 16).Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku w zakresie określonym w formularzu cenowym - załącznik nr 1A do SIWZ (Pakiet nr 17).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
Ulica ul. Wiejska 9
Nr domu 9
Miejscowosc Brodnica
Kod poczt 87-300
Wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Tel 56 668 91 00
Fax 56 668 91 01
Internet www.zozbrodnica.webc.pl
Regon 00030232700000
E mail zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 17
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Potencjal Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Zdolne Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Sytuacja Zamawiający uzna za spełniony warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonywania niniejszego zamówienia, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Załącznik nr 2 do SIWZ wystarczy złożyć w 1 egzemplarzu.)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Zamawiający wymaga załączenia do ofert opisów, kart katalogowych (produktowych) dla potwierdzenia wymaganych parametrów lub specyfikacji konkretnych produktów (np. skład zestawu, gramatura materiału, skład tworzyw z jakich wykonane są dane produkty, itp.) - dotyczy pakietów nr 1,4,5,10,11,13. Dokumenty muszą być podpisane przez upoważnioną osobę. W przypadku wątpliwości związanych z oceną czy dany warunek został spełniony czy nie, Zamawiające wezwie Wykonawcę o uzupełnienie dokumentu w trybie art. 26 ust. 3 ustawy pzp.
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 3) Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ (właściwy dla pakietu, na który składa ofertę Wykonawca).
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z poniższymi warunkami: 1) Zmiana podatku VAT - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wartości brutto danej pozycji, wartość netto pozostaje bez zmian; 2) Zmiana wielkości opakowania i w konsekwencji ceny jednostkowej, w przypadkach, w których jest to korzystne dla Zamawiającego i nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy - w konsekwencji tej zmiany wartość całkowita umowy brutto nie wzrośnie, 3) Obniżenie ceny jednostkowej netto produktu w przypadku propozycji obniżenia tej ceny przez Wykonawcę. 4) Osób upoważnionych, o których mowa w § 10 umowy w przypadku rozwiązania stosunku pracy z osoba upoważnioną do współpracy lub zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego i Wykonawcy. 5) Nazwy handlowej, producenta danego produktu w przypadku braku dostępności lub wycofania go z produkcji, zmiana produktu jest możliwa tylko na produkt równoważny. 6) Zmiana umowy wynika ze zmiany obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 7) Wydłużenia terminu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 m - ce, w przypadku nie wyczerpania określonych w umowie ilości dostaw produktów. Umowa w takim przypadku wygaśnie w przypadku zrealizowania dostaw zakontraktowanych ilości lub wykorzystania całej wartości umowy lub upływu terminu na jaki została zawarta.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 5
Spec www www.bip.zozbrodnica.pl
Spec war ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ Zamówienia publiczne ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica Sekcja Zamówień Publicznych, Zakupów i Konkursów
Data skl 27/03/2015
Godz skl 10:00
Miejsce ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ Zamówienia publiczne ul. Wiejska 9 87-300 Brodnica - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)