Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica

Publication date 2015-03-18
End date 2015-03-26 08:00:00
Instytucja Gmina Wiślica
Miejscowość Wiślica
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble przedszkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Dywany, maty i dywaniki,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 60656 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 391621006, 375352009, 391610008, 391410002, 302360002, 320000003, 375000003, 375200009, 397134306, 395154009, 441122000, 395300006, 444110004, 397151008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Doposażenie oddziałów przedszkolnych przy dwóch szkołach podstawowych w Gminie Wiślica.

2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1
Organizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych .
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych. Zakres zadania obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych wielofunkcyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6a do SIWZ

2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2
Dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych poprzez dostosowanie toalet.
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie toalet do potrzeb dzieci młodszych w dwóch szkołach podstawowych działających na terenie Gminy Wiślica. Zakres zadania obejmuje: dostawę wraz z montażem misek ustępowych, desek sedesowych, luster łazienkowych, podajników na mydło, podajników na papier toaletowy podestów dziecięcych, szczotek do WC, umywalek łazienkowych, baterii łazienkowych, podgrzewacza wody.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6b do SIWZ

2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 3
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w urządzenia do utrzymania czystości, doposażenie kuchni, rolety okienne.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa i montaż urządzeń do utrzymania czystości w pomieszczeniach takich jak: odkurzacze przemysłowe, pralkę.
2. Doposażenie kuchni poprzez dostawę i montaż zmywarki z funkcją wyparzania, stołów, szaf, półek, wózka dwupółkowego, garnków, wyparzacza do jajek, patelni, pojemników termoizolacyjnych.
3. Dostawa i montaż rolet okiennych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6c do SIWZ

2.4 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 4
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w pomoce dydaktyczne.
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych.
2. Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
3. Dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni.
4. Dostawa wyposażenia wypoczynkowego.
5. Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia sal przedszkolnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6d do SIWZ

2.5 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 5
Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem.
2. Dostawa sprzętu audiowizualnego.
3. Dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem
4. Dostawa kserokopiarki.
5. Instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie w zakresie podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6e do SIWZ i Załącznik Nr 7 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie placu zabaw w Szkole Podstawowej w Skotnikach Dolnych. Zakres zadania obejmuje dostawę i montaż urządzeń zabawowych wielofunkcyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6a do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest dostosowanie toalet do potrzeb dzieci młodszych w dwóch szkołach podstawowych działających na terenie Gminy Wiślica. Zakres zadania obejmuje: dostawę wraz z montażem misek ustępowych, desek sedesowych, luster łazienkowych, podajników na mydło, podajników na papier toaletowy podestów dziecięcych, szczotek do WC, umywalek łazienkowych, baterii łazienkowych, podgrzewacza wody.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6b do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa i montaż urządzeń do utrzymania czystości w pomieszczeniach takich jak: odkurzacze przemysłowe, pralkę.
2. Doposażenie kuchni poprzez dostawę i montaż zmywarki z funkcją wyparzania, stołów, szaf, półek, wózka dwupółkowego, garnków, wyparzacza do jajek, patelni, pojemników termoizolacyjnych.
3. Dostawa i montaż rolet okiennych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6c do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych.
2. Dostawa wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi.
3. Dostawa i montaż mebli do wyposażenia szatni.
4. Dostawa wyposażenia wypoczynkowego.
5. Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia sal przedszkolnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6d do SIWZPrzedmiotem zamówienia jest:
1. Dostawa sprzętu ICT wraz z oprogramowaniem.
2. Dostawa sprzętu audiowizualnego.
3. Dostawa tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem
4. Dostawa kserokopiarki.
5. Instalacja ww. sprzętu, oprogramowania oraz szkolenie w zakresie podstawowej obsługi dostarczonych urządzeń i programów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 6e do SIWZ i Załącznik Nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Wiślica
Ulica ul. Okopowa 8
Nr domu 8
Miejscowosc Wiślica
Kod poczt 28-160
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3792106
Fax 041 3722128
Internet www.ug.wislica.pl
Regon 00055173400000
E mail urzad@ug.wislica.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe określone w przedmiocie zamówienia, zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 7) ustawy- Pzp.
Wadium nie wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
Potencjal Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie- Załącznik Nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 4) Załącznik Nr 6e do SIWZ dla Zadania Nr 5 - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt ICT oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ TABELA RÓWNOWAŻNOŚCI w przypadku składania oferty na Zadanie Nr 5 lub między innymi na Zadanie Nr 5.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w szczególności zmiany mogą dotyczyć : 1) terminów harmonogramu dostaw; 2) terminu realizacji zamówienia; 3) wynagrodzenia; 4) warunków płatności; 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi na piśmie Zamawiającego o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później, aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło; 2) zmiana wynagrodzenia i warunków płatności może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT na dzień wystawienia faktury, w stosunku do stawki obowiązującej w dniu podpisania umowy. 3. Oprócz przypadków określonych w ust. 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć, a leżących po stronie Zamawiającego. 4. Zmiany do umowy następują na pisemny wniosek jednej ze stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian. 5. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla zachowania swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 5
Spec www www.ug.wislica.pl
Spec war Urząd Gminy Wiślica Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 12 - I piętro,
Data skl 26/03/2015
Godz skl 08:00
Miejsce Urząd Gminy Wiślica Ulica Okopowa 8 28-160 Wiślica Pokój nr 9 - I piętro, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego funduszu Społecznego -Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddzialanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
Czy uniewaznienie Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)