Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Szczecińskiego

Publication date 2015-03-19
End date 2015-03-27 11:30:00
Instytucja Uniwersytet Szczeciński
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38255 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302131006, 302313103, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

określone w siwz

Opis

Komputer z monitorem - WNEiZLaptop - WNEiZUltrabook - WPiAKomputer z monitorem - RektoratLaptopy 2 sztuki - WNEiZLaptopy 3 sztuki - WHSkaner i drukarka wielofunkcyjna - WFilUrządzenie wielofunkcyjne kolorowe laserowe - RektoratStacja robocza (komputer) z monitorem i UPS-em - WMFDysk zewnętrzny - WBStacja obliczeniowa z monitorem, drukarką wielofunkcyjną i dyskiem zew. - WMFLaptop - WNEiZDysk przenośny - WZiEUUltrabook - WZiEULaptopy 2 sztuki - RektoratKomputer z monitorem - WNoZDysk zewnętrzny 1TB - WBiolKomputer, monitor, UPS, urządzenie wielofunkcyjne - WFilKomputery 3 sztuki, monitory 2 sztuki - WNEiZSkaner ręczny i tablet z klawiaturą - WFil

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Szczeciński
Ulica al. Jana Pawła II 22A
Nr domu 22A
Miejscowosc Szczecin
Kod poczt 70-453
Wojewodztwo zachodniopomorskie
Tel 91 444 1151
Fax 91 444 1065
Internet www.univ.szczecin.pl
Regon 00120877700000
E mail czusk@univ.szczecin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 20
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Wadium Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: - 2 550,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt 00/100), jeśli wykonawca składa ofertę na wszystkie części; - 50,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 1; - 50,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 2; - 50,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 3; - 50,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 4; - 150,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 5; - 200,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 6; - 100,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 7; - 50,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 8; - 200,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 9; - 1 000,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 11; - 50,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 12; - 50,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 14; - 100,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 15; - 50,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 16; - 150,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 18; - 150,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 19; - 100,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 20. Wadium może być wniesione w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 1.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: w banku: Bank Pekao S.A II/O Szczecin nr konta: 86 1240 3927 1111 0000 4099 0732, a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy). 2. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 2.1 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. Kasa mieści się w pokoju nr 128 w budynku administracyjnym US przy Papieża Jana Pawła II nr 31, 70-453 Szczecin i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10.30 - 13.30. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze ofert najkorzystniejszych lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawców, których oferty zostały wybrane jako najkorzystniejsze, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 5. Wykonawcom, których oferty zostały wybrane jako najkorzystniejsze, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, d. Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2. Opis oferowanego sprzętu potwierdzający, iż są spełnione wymagania Zamawiającego wyspecyfikowane w Rozdziale 2 SIWZ. 3. Specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń (podanie modelu procesora, karty graficznej). 4. Wyniki testów dla procesora/karty graficznej potwierdzające spełnienie wymagań, o których mowa w Rozdziale 2 SIWZ. 5. Inne dokumenty i certyfikaty dot. przedmiotu zamówienia wymienione w Rozdziale 2 SIWZ.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 3. Zamawiający informuje, iż zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest zakazana, za wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana jest dla Zamawiającego korzystna, lub dotyczy sytuacji wymienionych we wzorze umowy. Zmiana musi nastąpić w formie obustronnie podpisanego aneksu.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 10
Spec www www.univ.szczecin.pl
Spec war W siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zamówień Publicznych, pok. nr 301, budynek administracji US, al. Papieża Jana Pawła II nr 31, Szczecin.
Data skl 27/03/2015
Godz skl 11:30
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zamówień Publicznych, pok. nr 301, budynek administracji US, al. Papieża Jana Pawła II nr 31, Szczecin.
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)