Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i telefaksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, numer postępowania: ZP/11/2015

Publication date 2015-03-19
End date 2015-03-27 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38709 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 301921136, 301251106, 301923004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych i telefaksów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.
2.Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
3.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem.
4.Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie
i oznakowanie,
2)Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone,
3)jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych/faksów, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad
w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia (e-mailem lub faksem) przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu,
4)Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faksu, gdy uszkodzenie urządzenia powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzeń. Naprawa wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia awarii (e-mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca,
5)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą przydatne do użycia w ciągu co najmniej 12 miesięcy od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego,
6)Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą
w oryginalnych opakowaniach producenta, zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany materiał,
7)Zamawiający wymaga, aby dostarczane materiały były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem ich dostawy do Zamawiającego,
8)Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych w postaci tuszów
i tonerów, posiadających pojemności startowe.
6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby producenci oferowanych materiałów eksploatacyjnych posiadali następujące certyfikaty:
1)certyfikat potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie
z normą ISO-9001 lub równoważny,
2)certyfikat ISO-14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować, czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko,
a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę, produktów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia wyżej wymienionych certyfikatów do oferty.
7.W celu potwierdzenia równoważności oferowanych produktów w zakresie wydajności drukowania w stronach, Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia:
1) dla wszystkich oferowanych zamienników tonerów czarnych i kolorowych do drukarek laserowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych)
i normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) wystawione i podpisane przez producenta zamienników oraz certyfikat bezpieczeństwa CE - oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne
i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów,
2)dla wszystkich oferowanych zamienników kartridży czarnych i kolorowych do drukarek atramentowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 24711 (dla kartridży czarnych),
i normy ISO 24712 (dla kartridży kolorowych) wystawione i podpisane przez producenta zamienników oraz certyfikat bezpieczeństwa CE - oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne
i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów kartridży,
3)dla oferowanych równoważnych bębnów potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, oraz certyfikat bezpieczeństwa CE - oznakowany znakiem CE,
w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów.

8.Zamawiający wymaga udzielenia na całość asortymentu gwarancji na okres realizacji umowy oraz 12 miesięcy po jej zakończeniu liczony od dnia ostatniej dostawy, zgodnie ze złożoną ofertą, za wyjątkiem bębnów - 24 miesiące po jej zakończeniu liczone od dnia dostawy.
9.Zamawiający przewiduje prawo opcji do niniejszego zamówienia, oznacza to możliwość rozszerzenia zamówienia o ilości dodatkowe, określone w Załączniku nr 1 do SIWZ w kolumnie nr 5 Zakup opcjonalny. Realizacja zamówienia rozszerzonego uzależniona będzie od potrzeb Zamawiającego i od wysokości posiadanych środków finansowych przydzielonych na ten cel w budżecie Zamawiającego.
10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do specyfikacji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Dąbrowskiego 30
Nr domu 30
Miejscowosc Rzeszów
Kod poczt 35-036
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 017 8582192
Fax 017 8582193
Internet www.podkarpacka.policja.gov.pl
Regon 69031697000000
E mail b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 30/06/2016
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej jedną dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych lub drukarek komputerowych i telefaksów i/lub kserokopiarek o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według Załącznika nr 4 do SIWZ oraz dokumentów określonych w Rozdziale V, punkt 4, ppkt 2) SIWZ.
Potencjal Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) wymaga, aby Wykonawca w wykazie dostaw wykazał, tylko te dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do tych dostaw Wykonawca złoży dowody, określające, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a) certyfikatu potwierdzającego, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO-9001 lub równoważnego, b) certyfikatu ISO-14001 lub równoważnego na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalający zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko, 2. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, w celu potwierdzenia równoważności oferowanych produktów w zakresie wydajności drukowania w stronach, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: a)dla wszystkich oferowanych zamienników tonerów czarnych i kolorowych do drukarek laserowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 19752 (dla tonerów czarnych) i normy ISO 19798 (dla tonerów kolorowych) wystawione i podpisane przez producenta zamienników oraz certyfikat bezpieczeństwa CE - oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów, b) dla wszystkich oferowanych zamienników kartridży czarnych i kolorowych do drukarek atramentowych potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, w tym wydajności określonych na podstawie normy ISO 24711 (dla kartridży czarnych), i normy ISO 24712 (dla kartridży kolorowych) wystawione i podpisane przez producenta zamienników oraz certyfikat bezpieczeństwa CE - oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów kartridży, c) dla oferowanych równoważnych bębnów potwierdzenie zgodności parametrów technicznych, oraz certyfikat bezpieczeństwa CE - oznakowany znakiem CE, w przypadku gdy dostarczane materiały zawierają układy elektroniczne i podlegają pod dyrektywę EMC - wystawione i podpisane przez producenta materiałów równoważnych. Oświadczenie producenta może zostać wystawione na grupę lub kilka rodzajów tonerów.
Inne dokumenty 1.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi przybierać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis osoby pod treścią oświadczenia spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 3.UWAGA! Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: 1) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, 4) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonaniu zamówienia. 4.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów. 6.Wszelkie oświadczenia należy złożyć w oryginale. Dokumenty mają być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 9.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 10.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunki opisane w rozdziale V pkt 1 SIWZ spełniają łącznie, 2) warunek dotyczący, potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp spełniają każdy z osobna. 12. Jeżeli Wykonawcę w toku postępowania reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo kopii potwierdzonej notarialnie. Dokument udzielonego pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 10
Spec www www.podkarpacka.policja.gov.pl
Spec war Sekcja Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 18
Data skl 27/03/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Sekcja Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 18
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie
Dok grup kap 1 Tak

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)