BUDOWA PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH.

Publication date 2015-03-19
End date 2015-04-07 09:00:00
Instytucja Urząd Gminy Klucze
Miejscowość Klucze
Województwo małopolskie
Branża
  • Sieci zasilające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 38767 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 451112000, 451112907, 451127105, 452238004, 452331206, 452332506, 452333404, 452623114, 453420006, 451112000, 452130088, 453100003, 453157005, 453111001, 453143200, 453112002, 453151009, 453161109, 313100002, 453143004, 453110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi :
Zagospodarowanie terenu.
Układ drogowy i nawierzchnie utwardzone.
Budowa ogrodzenia.
Budowa kontenera PSZOK.
Budowa bezodpływowego zbiornika na ścieki.
Urządzenie zieleni terenu.
Budowa przyłącza wody i kanalizacji sanitarnej do zbiornika bezodpływowego.
Układ odwodnienia terenu.
Instalacje sanitarne w kontenerze zaplecza.
Instalacja zalicznikowa zasilania.
Oświetlenie terenu.
Instalacje elektryczne w kontenerze zaplecza.


Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarami , projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz SSTWiOR z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych, projekcie budowlanym, oraz SSTWiOR.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Klucze
Ulica ul. Partyzantów 1
Nr domu 1
Miejscowosc Klucze
Kod poczt 32-310
Wojewodztwo małopolskie
Tel 032 6428508
Fax 032 6428052
Internet www.gmina-klucze.pl
Regon 00053776300000
E mail klucze@gmina-klucze.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50 %.
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 120
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, iż zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej: - dwie roboty budowlane, polegającą na wykonaniu podobnego zamówienia o wartości minimum 300 .000,00 zł brutto każda. W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
Potencjal Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolne Oświadczenia, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Przynajmniej 1 osoba: z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami: a.do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej , b. instalacji sanitarnych i sieci wodno - kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi c. instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
Sytuacja Zamawiający wymaga, żeby Wykonawca posiadał opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagana gwarantowana suma ubezpieczenia wynikająca z ww. dokumentów powinna być nie mniejsza niż 500 000,00 złotych. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert. Ocena spełnienia warunków podmiotowych i przedmiotowych udziałów w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbędzie się na zasadach: Dostarczenie właściwego dokumentu SPEŁNIA, nie dostarczenie -NIE SPEŁNIA z zastrzeżeniem art.26 ust.3 PZP.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1 Oferta na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2 Kosztorys ofertowy uproszczony . 3 Załączniki do SIWZ: załącznik nr 2, załącznik nr 3, załącznik nr 4, załącznik nr 5, załącznik nr 8
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1. Terminu wykonania umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z przyczyn obiektywnych i niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy z uwagi na: a) siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od wykonawcy bądź Zamawiającego, lub których Wykonawca lub Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, w tym dotyczące niesprzyjających warunków atmosferycznych, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie, b) konieczność wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych, c) konieczność wykonania przez Zamawiającego projektu zamiennego dla wprowadzenia zmian rozwiązań technicznych lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji projektowej, d) konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień. We wszystkich w/w przypadkach termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2. Zmiany technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystniejsze dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych. 3. Podwykonawców - w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę; Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana jest spowodowana uchybieniem lub naruszeniem umowy przez Wykonawcę i w takim przypadku koszty dodatkowe związane ze zmianami ponosi Wykonawca.
Kryt cena B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 3
Spec www www.gmina-klucze.pl link BIP, Zamówienia publiczne
Spec war Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1 , 32-310 Klucze, III piętro, pokój 305.
Data skl 07/04/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1 , 32-310 Klucze parter biuro podawcze
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat nie dotyczy
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)