Środki czystościowe, artykuły higieniczne, worki foliowe i dezynfekcja

Publication date 2015-03-19
End date 2015-03-27 12:00:00
Instytucja Instytut Matki i Dziecka
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 61184 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 398000000, 189300007, 337700008, 337712007, 336316008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Środki czystości, artykuły higieniczne, worki foliowe i dezynfekcja.
Wartość szacunkowa - 49 147,97 euro. Szczegółowy opis zawiera SIWZ

Opis

Środki czyszcząceWorki folioweArtykuły higieniczne z papieruPieluchy jednorazoweŚrodki dezynfekcyjne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Matki i Dziecka
Ulica ul. Kasprzaka 17a
Nr domu 17a
Miejscowosc Warszawa
Kod poczt 01-211
Wojewodztwo mazowieckie
Tel 022 32-77-240
Fax 022 32-77-233, 32-77-305
Internet www.imid.med.pl
Regon 00028839500000
E mail witold.sarnowski@imid.med.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 5
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas mies 12
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 150,00 złotych. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do każdej części przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium do poszczególnych zadań została podana w SIWZ
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw 1. Oświadczenia, że Oferent na każde żądanie Zamawiającego w trakcie badania ofert przedłoży dokumenty potwierdzające spektrum i czas działania oferowanych preparatów dla zadania nr 5. 2. Oświadczenia Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane towary są dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zadań nr 1 - 4.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 1) w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a w szczególności, gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 2) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 3) w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, jeżeli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 5) w zakresie przedłużenia jej obowiązywania o okres nie dłuższy niż 6 miesięcy w sytuacji częściowego niezrealizowania ilości określonych w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik do umowy; 6) Zamawiający może jednostronnie zmienić umowę w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabeli asortymentowo - cenowej, stanowiącej załącznik do umowy, jeżeli nie spowoduje to przekroczenia wartości brutto umowy; 7) w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z części asortymentu będącego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiającemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiającego niż w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika
Kryt cena B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2
Spec www www.imid.med.pl
Spec war Instytut Matki i Dziecka 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój nr 311 - budynek Lipsk (III p.)
Data skl 27/03/2015
Godz skl 12:00
Miejsce Instytut Matki i Dziecka 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pokój nr 311 - budynek Lipsk (III p.)
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)