Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Publication date | 2015-03-19 |
End date | 2015-03-27 11:00:00 |
Instytucja | Służba Wywiadu Wojskowego |
Miejscowość | Warszawa |
Województwo | mazowieckie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 61384 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 183120009, 395320000, 183310008, 183320005, 358120009, 183170004, 183230009, 395225404, 188320000, 358113005, 189390000 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 zadań ofertowych. a) Zadanie ofertowe nr 1: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - kalesony zimowe specjalne w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ; b) Zadanie ofertowe nr 2: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - karimata w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 2 do SIWZ; c) Zadanie ofertowe nr 3: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulka zimowa specjalna w liczbie 400 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 3 do SIWZ; d) Zadanie ofertowe nr 4: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - koszulo - bluza polowa w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 4 do SIWZ; e) Zadanie ofertowe nr 5: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy letni wzór 2010 w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 5 do SIWZ; f) Zadanie ofertowe nr 6: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - mundur polowy wzór 2010 w liczbie 150 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 6 do SIWZ; g) Zadanie ofertowe nr 7: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - skarpety zimowe w liczbie 600 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ; h) Zadanie ofertowe nr 8: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - szelki do przenoszenia oporządzenia w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ; i) Zadanie ofertowe nr 9: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - śpiwór w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 9 do SIWZ; j) Zadanie ofertowe nr 10: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki letnie w liczbie 200 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 10 do SIWZ; k) Zadanie ofertowe nr 11: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - trzewiki zimowe w liczbie 170 par. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 11 do SIWZ; l) Zadanie ofertowe nr 12: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - ubranie ochronne w liczbie 100 kompletów. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 12 do SIWZ; m) Zadanie ofertowe nr 13: zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego - zasobnik piechoty górskiej w liczbie 100 sztuk. Wymagania ilościowe i jakościowe zostały opisane w załączniku nr 13 do SIWZ. Opiskalesony zimowe specjalne w liczbie 400 sztuk.karimata w liczbie 400 sztuk.koszulka zimowa specjalna w liczbie 400 sztuk.koszulo - bluza polowa w liczbie 100 sztuk.mundur polowy letni wzór 2010 w liczbie 150 kompletów.mundur polowy wzór 2010 w liczbie 150 kompletów.skarpety zimowe w liczbie 600 par.szelki do przenoszenia oporządzenia w liczbie 100 sztuk.śpiwór w liczbie 100 sztuk.trzewiki letnie w liczbie 200 par.trzewiki zimowe w liczbie 170 par.ubranie ochronne w liczbie 100 kompletów.zasobnik piechoty górskiej w liczbie 100 sztuk. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Służba Wywiadu Wojskowego |
Ulica | al. Niepodległości 243 |
Nr domu | 243 |
Miejscowosc | Warszawa |
Kod poczt | 02-009 |
Wojewodztwo | mazowieckie |
Tel | 261 832 210 |
Fax | 261 832 352 |
Internet | www.sww.gov.pl |
Regon | 14069131700000 |
E mail | sww.zamowienia@sww.gov.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja rządowa centralna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 13 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 31/07/2015 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. |
Zaliczka | Nie |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 5 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 6 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 7 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok podm zag 3 | Tak |
Dok podm zag 4 | Tak |
Dok podm zag 5 | Tak |
Inne dokumenty | formularze ofertowe |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy oraz postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach i na określonych warunkach: Zmiany korzystne dla Zamawiającego: - dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, - dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy, - dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia i wynagrodzenia umownego. Zmiany niekorzystne dla Zamawiającego: - niekorzystne dla Zamawiającego zmiany umowy dopuszczalne są tylko jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby mu rażącą stratą, czego nie można było przewidzieć na dzień zawarcia umowy. Zmiany neutralne dla Zamawiającego: - dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), - dopuszczalna jest zmiana nazwy, określenia, oznaczenia przedmiotu świadczenia Wykonawcy przy zachowaniu tożsamości świadczenia i jego jakości. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 80 |
Kryt 2 | gwarancja |
Kryt 2p | 20 |
Spec www | www.bip.sww.gov.pl |
Spec war | 02-009 Warszawa, Al. Niepodległości 243, wejście B tel. wew. 832 352. |
Data skl | 27/03/2015 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | osobiście/kurierem: Warszawa 02-009, Al. Niepodległości 243, wejście B, pocztą: Służba Wywiadu Wojskowego, Biuro Finansowo - Logistyczne, Sekcja Zamówień Publicznych, 00-909 Warszawa 60 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |