Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, maszyn czyszczących, worków do odkurzaczy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części

Publication date 2015-03-20
End date 2015-03-31 10:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania,
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 39353 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 397111103, 397132108, 397135101, 397134306, 397111309, 397171002, 397134100, 429950007, 397134313
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego, maszyn czyszczących, worków do odkurzaczy dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 4 części:
część 1 - dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego na potrzeby domów studenckich UP w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz,
część 2 - elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego na potrzeby poszczególnych jednostek UP w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz,
część 3 - dostawa maszyn czyszczących, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz,
część 4 - dostawa worków do odkurzaczy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz

Opis

dostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego na potrzeby domów studenckich UP w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwzdostawa elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego na potrzeby poszczególnych jednostek UP w Lublinie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwzdostawa maszyn czyszczących, zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwzdostawa worków do odkurzaczy, zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Ulica ul. Akademicka 13
Nr domu 13
Miejscowosc Lublin
Kod poczt 20-950
Wojewodztwo lubelskie
Tel 081 4456603, 4456073
Fax 081 4456730
Internet www.up.lublin.pl/zamowienia
Regon 00000189600000
E mail zamowienia@ar.lublin.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 4
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Wiedza Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Potencjal Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Zdolne Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy dostarczyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. W zakresie części 1, 2, 3, 4 wypełniony i podpisany wykaz asortymentowo-cenowy, zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu. 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek
Kryt cena C
Spec www http://www.up.lublin.pl/szp/
Spec war http://www.up.lublin.pl/szp/ lub Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie ul. Akademicka 13, pokój 54, 20-950 Lublin
Data skl 31/03/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie ul. Akademicka 13, pokój 54, 20-950 Lublin
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)