Utworzenie punktów rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy poprzez zakup sprzętu i wyposażenia oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych
Publication date | 2015-03-20 |
End date | 2015-03-31 11:00:00 |
Instytucja | Gmina Parchowo |
Miejscowość | Parchowo |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 39659 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 397000009, 391500008, 391410002, 393000005, 392210007, 453161006 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie operacji pn: Utworzenie punktów rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy poprzez zakup sprzętu i wyposażenia oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Część 1 - zakup, dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia wraz rozmieszczeniem i instalacją w punkcie rekreacji i wypoczynku Parchowo działka nr 180/7 obręb Parchowo: - Piec konwekcyjno-parowy UNOX Chef Top Power - szt. 1, - Podstawa pod piec z prowadnicami GN - szt.1, - Automatyczny zmiękczacz wody - szt. 1, - Akcesoria do pieca (pojemniki GN, ruszty gilowe) - szt.1, - Kuchnia gazowa 2-palnikowa na podstawie obniżonej bez półki - szt. 1, - Stół z półką i z miejscem na butle gazowe, z lewej strony, zagięcie z tyłu 1000x700x850[mm] - szt.1, - Patelnia uchylna gazowa pojemność misy 50 l, o wym. 800x700x900[mm] - szt.1, - Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym 6-palnikowa 1200x700x900[mm] - szt. 1, - Stół z półką, zagięcie z tyłu i z lewej strony 1930x600x850[mm]- szt. 1, - Okap przyścienny skośny z kompletem filtrów i oświetleniem 5000x1000x450[mm] - szt. 1, - Stół z półką, zagięcie z tyłu 400x700x850 [mm] - szt. 1, - Stół z półką, zagięcie z tyłu 1600x600x850 [mm]- szt. 1, - Stół centralny z półką, bez zagięć1900x600x850[mm]- szt. 1, - Stół centralny z szafką, blat bez zagięć1900x600x850[mm]- szt. 1, - Szafa przelotowa z drzwiami suwanymi dzielonymi góra/dół -1200x700x1800 - szt. 1, - Stół ze zlewem 2-komorowym i półką - szt. 1 - Szafa chłodnicza LIEBHERR poj. 647 l - szt. 2, - Stół z blokiem 3-szuflad i z półką 1900x600x850 - szt. 1, - Stół z półką, zagięcie z tyłu i z prawej 2250x600x850 - szt. 1, - Regał ociekowy 4-półkowy, aluminiowo-polietylenowy1090x500x1750 - szt. 1, - Stół ze zlewem 2-komorowym, półką i miejscem na zmywarkę zagięcia z tyłu, lewej i prawej strony, komora przystosowana do montażu młynka - szt. 1, - Zmywarka do naczyń i szkła podblatowa, kosz 500x500 - szt. 1, - Młynek do odpadów- szt. 1, - Zmiękczacz wody 8 l - szt. 1, - Bateria kranowa ze spryskiwaczem i wylewką- szt. 1 Opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ. Część 2 - zakup, dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia wraz z rozmieszczeniem i instalacją w punkcie rekreacji i wypoczynku Soszyca działka nr 431/23 obręb Żukówko: - Chłodziarko-zamrażarka SIDE BY SIDE z kostkarką- szt. 1, - Stół z blokiem 3-szuflad zagięciem z tyłu całość ze stali nierdzewnej- szt. 1, - Kuchnia elektryczna 4-polowa z piekarnikiem elektrycznym termoobiegiem grill obudowa INOX , ośmiofunkcyjny piekarnik - szt. 1, - Stół ze zlewozmywakiem 1-komorowym i z szafką z drzwiami uchylnymi, zagięcie z tyłu i z lewej całość ze stali nierdzewnej - szt. 1, - Stół z szafką z drzwiami suwanymi, zagięcie z tyłu i z lewej całość ze stali nierdzewnej- szt.1, - Kuchenka mikrofalowa moc 900W obudowa nierdzewna poj. min 25 l - szt. 1, - Półka do zawieszania kuchenki mikrofalowej-całość ze stali nierdzewnej - szt. 1, - Wieża z odtwarzaczem CD i MP3 - szt. 1, - Stół drewniany - szt. 6, - Ławy drewniane - szt. 12. Opis parametrów technicznych zawiera Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 1b do SIWZ. Część 3 - zakup, dostawę oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych w punkcie rekreacji i wypoczynku Soszyca działka nr 431/23 obręb Żukówko: - Montaż lamp solarnych -hybrydowych kpl. 2 Zakres zadania należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Do wykonawcy należy również wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Dostawy muszą posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty zgodności z odpowiednimi normami i przepisami. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Miejscem wydania i odbioru wyposażenia są poszczególne punkty rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy. W ramach zamówienia wykonawca wykona wszelkie prace związane z dostarczeniem, rozmieszczeniem, montażem i instalacją oraz ponosi w tym czasie ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem przedmiotu dostaw. Do wykonawcy należy również przeprowadzenie indywidualnego szkolenia personelu oraz przedstawiciela Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem książki serwisowej i instrukcji obsługi, szkolenie musi być przeprowadzone przed przekazaniem przez Wykonawcę dokumentacji końcowej na wykonanie zadania. Wykonawca ponosi również odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia osobom trzecim i Zamawiającemu oraz odpowiada za szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami lub elementami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie t.j. w punkcie rekreacji i wypoczynku Parchowie oraz w punkcie rekreacji i wypoczynku Soszyca, gdzie ma być dostarczony, rozmieszczony i zainstalowany sprzęt i wyposażenie. Wizja lokalna ma na celu nabycie wszelkich informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gmina Parchowo |
Ulica | ul. Krótka 2 |
Nr domu | 2 |
Miejscowosc | Parchowo |
Kod poczt | 77-124 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 059 8214466 |
Fax | 059 8214466 |
Internet | www.parchowo.pl |
Regon | 77097954200000 |
E mail | p.labuda@parchowo.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Tak |
Ilosc czesci | 3 |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | D |
Data zak | 05/06/2015 |
Wadium | 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 3.000,00 zł. na część 1 zamówienia, 500,00 zł. na część 2 zamówienia oraz 500,00 zł. na część 3 zamówienia. 2.W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bytowie nr 60 9321 0001 0007 3495 2000 0050 z dopiskiem Wadium - Utworzenie punktów rekreacji i wypoczynku w Parchowie i Soszycy poprzez zakup sprzętu i wyposażenia oraz montaż instalacji do produkcji energii ze źródeł odnawialnych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. |
Wiedza | Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. |
Potencjal | Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. |
Zdolne | Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. |
Sytuacja | Zamawiający uzna warunek za spełniony, kiedy wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany postanowień umowy zawartej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach jak niżej: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: -wystąpienia okoliczności siły wyższej jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron umowy, które nastąpiło po jej zawarciu -wydłużenia okresu trwania umowy z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, b) zmiana w przypadku następujących okoliczności -w przypadku wszystkich zmian obiektywnie ocenionych jako korzystne dla zamawiającego w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony umowy, których nie dało się przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, c)wystąpienia zmian, których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansowanej zadanie. Zmiana postanowień zawartej umowy w w/w zakresie może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 95 |
Kryt 2 | Termin płatności faktury |
Kryt 2p | 5 |
Spec www | www.parchowo.pl |
Spec war | Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo pok. 26 |
Data skl | 31/03/2015 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Urząd Gminy Parchowo ul. Krótka 2 77-124 Parchowo sekretariat |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Projekt jest współfinansowany w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI objętego PROW na lata 2007-2013. |
Czy uniewaznienie | Nie |