Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Nowa Dęba w 2015 roku

Publication date 2015-03-20
End date 2015-03-30 09:00:00
Instytucja PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba
Miejscowość Nowa Dęba
Województwo podkarpackie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa,
  • Dodatki do odzieży roboczej,
  • Odzież wierzchnia,
  • Odzież przeciwdeszczowa,
  • Ubiory jednoczęściowe,
  • Koszulki i koszule,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 63214 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 180000000, 180000009, 181100003, 182000001, 183300001, 184230000, 184240007, 184400005, 182200007, 182222003, 181400002, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Nowa Dęba ul. Wł. Sikorskiego 2, elementów umundurowania leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa.Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 6243 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych. Elementy umundurowania powinny być wykonane według wzorów określonych:
-Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia.
-Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 roku w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika oraz pracowników Lasów Państwowych.
-Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika.
-Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zamian dokumentacji techniczno-technologicznej -Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika.
-Wzorcowe mundury i oznaki wykonane są w 2 egzemplarzach i przechowywane w Ośrodku Rozwojowo-Wdrożeniowym Lasów Państwowych w Bedoniu. Fotografie wzorcowych mundurów i oznak oraz wzorcowa dokumentacja techniczno-technologiczna w formie plików PDF dostępne są także na stronie internetowej ORW LP.
http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna#.VP2JPeGSIHA http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych#.VP2JkeGSIHA

Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że przy dostawie przedmiotu zamówienia, stosuje PRAWO OPCJI. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych sortów będzie zależeć od aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Określone w formularzu cenowym (załącznik nr 3) ilości poszczególnych rodzajów sortów są wielkościami szacunkowymi i stanowią przykładowe zestawienie sortów składających się na przedmiot zamówienia. Zgodnie z prawem opcji zamawiający może zamawiać towary w dowolnej konfiguracji, w zależności od swojego bieżącego zapotrzebowania. Ilości poszczególnych rodzajów elementów umundurowania będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników nadleśnictwa, w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych poszczególnych elementów zamówienia, określonych przez wykonawcę w formularzu cenowym. Podana w formularzu cenowym łączna ilość elementów umundurowania ma posłużyć jedynie Wykonawcy do kalkulacji ceny ofertowej, która będzie stanowić maksymalne zobowiązanie Zamawiającego. Istnieje możliwość, w zależności od indywidualnych potrzeb pracowników nadleśnictwa, iż ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Prawem opcji objęte jest 80% wartości zamówienia, oznacza to, iż Zamawiający zobowiązany jest do zamówienia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ o wartości co najmniej 80% wynagrodzenia Wykonawcy brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w całości. Zamawiający przewiduje że maksymalna nominalna wartość zamówienia może wynieść 120% ceny ofertowej.
Wykonawca zapewni minimum 24 miesięczną gwarancję (liczoną od daty dostawy) na dostarczony przedmiot zamówienia na warunkach określonych w projekcie umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba
Ulica ul. Sikorskiego 2
Nr domu 2
Miejscowosc Nowa Dęba
Kod poczt 39-460
Wojewodztwo podkarpackie
Tel 015 8467452
Fax 015 8467377
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_buda_stalowska/zamowienia_publiczne
Regon 83001774200000
E mail nadlesnictwo.nowadeba@lublin.lasy.gov.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia wymagań do tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawy umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, Wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) i wartością nie mniejszą niż 100 000,00 zł brutto każda dostawa, z załączeniem dowodów potwierdzających należyte ich wykonanie.
Potencjal Zamawiający nie stawia wymagań do tego warunku
Zdolne Zamawiający nie stawia wymagań do tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie stawia wymagań do tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty Do oferty należy dołączyć: -wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; - wypełniony kosztorys ofertowy -załącznik nr 3 do SIWZ; -dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; -pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, w tym spółka cywilna określające pełnomocnika (lidera) -dowody potwierdzające, że zamówienia zostały wykonane należycie tj. poświadczenie zamawiającego na rzecz, którego dostawy zostały wykonane , a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia - oświadczenie wykonawcy. - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy wymogów z art. 22 ust.1 PZP) - Wykonawca korzystający z wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest do złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ze zobowiązania tego powinien wynikać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakres i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów umundurowania, przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzenia zmian do umowy korzystnych dla zamawiającego.Zamawiający dopuszcza zmianę obowiązującej stawki podatku VAT
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Spec www http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_buda_stalowska/zamowienia_publiczne
Spec war Nadleśnictwo Nowa Dęba, ul. W.Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba, opłata za udostępnienie SIWZ w formie papierowej wynosi 20 zł netto.
Data skl 30/03/2015
Godz skl 09:00
Miejsce Nadleśnictwo Nowa Dęba, ul. W.Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba. pok. nr 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat -Zamawiający informuje, ze przed wszczęciem niniejszego postępowania nie przeprowadził dialogu technicznego, o którym mowa w art. 31a ustawy PZP. -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. -Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. -Zamawiający nie przewiduje podpisania umowy ramowej. -Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów w postepowaniu. -Zamawiający nie przewiduje w prowadzenia wymagań zawartych w art. 29 ust. 4 pkt 1 ustawy PZP. -Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy z zakresu elementów umundurowania leśnika odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca przedstawi, przed podpisaniem umowy, zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości tj. ORW LP w Bedoniu lub innego niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi. Powyższe zaświadczenia powinny potwierdzać, że dostarczone przez Wykonawcę elementy umundurowania są zgodne ze wzorem sortów mundurowych.
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)