PRZEPROWADZENIE DZIAŁAŃ INFORMACYJNYCH I PROMOCYJNYCH DO PROJEKTU POIIŚ NR 7.1-47 PN. ZAKUP TABORU KOLEJOWEGO DO OBSŁUGI POŁĄCZEŃ MIĘDZYWOJEWÓDZKICH REALIZOWANYCH PRZEZ WOJEWÓDZTWA: MAŁOPOLSKIE, PODKARPACKIE, ŚLĄSKIE I ŚWIĘTOKRZYSKIE.
Publication date | 2015-03-20 |
End date | 2015-03-30 11:00:00 |
Instytucja | Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego |
Miejscowość | Kielce |
Województwo | świętokrzyskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 63298 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 793422005, 392941000, 798230009 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych do projektu POIIŚ nr 7.1 47 pn. Zakup taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez województwa: małopolskie, podkarpackie, śląskie i świętokrzyskie tj. : Zadanie I Wykonanie i zamontowanie tablicy pamiątkowej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Zadanie II Dostarczenie materiałów promocyjnych oraz ich rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie I tablica pamiątkowa 1 sztuka, Zadanie II materiały informacyjno promocyjne tj.: 1)Bawełniana torba na zakupy 200sztuk, 2)Składana torba na zakupy w etui z plastikowym karabińczykiem 500sztuk, 3)Parasol 100 sztuk, 4)Kubek termiczny 100 sztuk, 5)Torba termoizolacyjna 500 sztuk, 6)Broszura w formie zakładki magnetycznej do książki 500 sztuk, 7)Pamięć USB ( PEN-DRIVE) 200sztuk, 8)Opaska odblaskowa 500sztuk, 9)Dmuchany zagłówek 200sztuk, 10)Notes z długopisem eco 300 sztuk, 11)Mini notes z długopisem 300 sztuk. 3.Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i montażu tablicy pamiątkowej, której wzór został zamieszczony w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 5 letniego okresu rękojmi na tablicę pamiątkową, której termin będzie liczony od daty podpisania protokołu odbioru. 4.Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia na materiałach informacyjno-promocyjnych nadruków w wersji wskazanej przez Zamawiającego metodą określoną dla poszczególnych materiałów w tabeli zamieszczonej w załączniku nr 1 do SIWZ. 5.Materiały promocyjno-informacyjne musza uwzględniać kolorystykę i logotypy Unii Europejskiej, Programu Infrastruktura i Środowisko oraz identyfikację wizualną Województwa Świętokrzyskiego. 6.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz Załączniku nr 1 do SIWZ. 7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ. 8.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny, a także odpowiadał wymaganiom zamawiającego. 9.Miejscem dostawy materiałów informacyjno-promocyjnych (Zadanie nr 2) jest siedziba zamawiającego mieszcząca się w Kielcach, ul. Targowa 18, piętro 10, pok.16. Wykonawca zobowiązany będzie do rozładunku dostawy w miejscach wskazanym przez zamawiającego. 10.Miejsce dostawy i montażu tablicy pamiątkowej (Zadanie nr 1) zostanie wskazane przez Zamawiającego. 11.Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 12.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do konsultowania ze wskazanym przedstawicielem Zamawiającego wszelkich działań podejmowanych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 13.Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do powiadomienia (pisemnie, faksem lub pocztą elektroniczną) zamawiającego o planowanym terminie dostarczenia wykonanego przedmiotu umowy. Dostawa odbędzie się w dniach i godzinach urzędowania zamawiającego. 14.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (Formularz oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie. 15.Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 16.Cenę oferty wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi. Wyliczoną cenę Wykonawca podaje w odpowiednim miejscu Dodatku nr 1 do SIWZ -Formularz oferty, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę. 17.Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 18.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Dodatku nr 3 do SIWZ - Wzór umowy. 19.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 20.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. 21.Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, aukcji elektronicznej, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego |
Ulica | al. IX Wieków Kielc 3 |
Nr domu | 3 |
Miejscowosc | Kielce |
Kod poczt | 25-516 |
Wojewodztwo | świętokrzyskie |
Tel | 41 3421901, 3421677, 3421576 |
Fax | 41 3445265, 3445723 |
Internet | www.sejmik.kielce.pl |
Regon | 29101900500000 |
E mail | marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 21 |
Wadium | Nie wymagane |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Nie dotyczy |
Wiedza | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
Potencjal | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
Zdolne | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
Sytuacja | O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Inne dokumenty | 1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1A do SIWZ. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4.Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zmiana umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron umowy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony umowy nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie poinformować zamawiającego o fakcie zaistnienia siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jakie zdarzenie miało na przebieg realizacji przedmiotu umowy. Zmianie umowy ulec może termin wykonania umowy o czas niezbędny na uwzględnienie powyższych zmian. Zmiana terminu nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 85 |
Kryt 2 | termin dostawy |
Kryt 2p | 15 |
Spec www | www.sejmik.kielce.pl |
Spec war | Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C 2 III piętro pokój nr 347 |
Data skl | 30/03/2015 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pok. 213 (Kancelaria Urzędu, II piętro) |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Inf dodat | Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku, Działanie 7.1 Rozwój transportu kolejowego dla Projektu Zakup taboru kolejowego do obsługi połączeń międzywojewódzkich realizowanych przez województwa: małopolskie, podkarpackie, śląskie i świętokrzyskie nr POIiŚ 7.1-47 |
Czy uniewaznienie | Nie |