Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Publication date 2015-03-23
End date 2015-03-31 09:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 64316 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302133008, 302000001, 480000008, 302321108, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zadanie częściowe nr 1: Dostawa skanera dla Zespołu ds. Rozliczeń Projektów Międzynarodowych. Zadanie częściowe nr 2: Dostawa komputera przenośnego dla Wydziału Mechanicznego. Zadanie częściowe nr 3: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Mechanicznego. Zadanie częściowe nr 4: Dostawa komputera stacjonarnego, monitorów i drukarek laserowych dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 5: Dostawa skanera A-3 dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 6: Dostawa komputerów przenośnych - notebooków dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 7: Dostawa zestawów drukujących etykiety kodów kreskowych dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 8: Dostawa programu do tworzenia i edycji dokumentów pdf oraz multiplatformowego środowiska programistycznego (IDE) pozwalającego na pracę z aplikacjami PHP dla Biblioteki. Zadanie częściowe nr 9: Dostawa komputerów przenośnych - laptopów dla Centrum Pedagogiki i Psychologii. Zadanie częściowe nr 10: Dostawa komputera przenośnego - laptopa dla Biura Karier.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera z automatycznym podajnikiem umożliwiającym dwustronne skanowanie w kolorze i w czerni - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją drukowania, kopiowania, faksowania, skanowania, druku bezpośredniego i druku bezprzewodowego - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera stacjonarnego - 1 szt.,, monitorów - 2 szt. i drukarek laserowych - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa skanera A3 - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych - notebooków - 2 szt. (różne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu drukującego etykiety kodów kreskowych - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogamowania: programu do tworzenia i edycji dokumentów pdf - 1 szt. oraz multiplatformowego środowiska programistycznego (IDE) pozwalającego na pracę z aplikacjami PHP - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych - laptopów - 2 szt. (różne).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputera przenośnego - laptopa - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowosc Kraków
Kod poczt 31-155
Wojewodztwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E mail zampub@pk.edu.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 10
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjal Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Specyfikacja techniczna oferowanych urządzeń pozwalająca na ocenę zgodności oferowanych urządzeń/oprogramowania objętych niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ, zawierająca: typ, model, producenta, parametry techniczne - dla zadania częściowego: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10 Specyfikacja techniczna oferowanego oprogramowania pozwalająca na ocenę zgodności oferowanego oprogramowania z wymaganiami SIWZ, zawierająca nazwę, wersję i opis programu - dla zadania częściowego: 8
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: 1) zmiany ustalonego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania niniejszej umowy. 2) terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 3) zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu/ oprogramowania/ elementu została zakończona na etapie realizacji umowy. 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena A
Spec www www.pk.edu.pl
Spec war w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Data skl 31/03/2015
Godz skl 09:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego pokój nr 110, budynek W-9 (10-24), ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje warunku. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 5 do SIWZ 2) Kalkulacja cenowa - załącznik nr 6 do SIWZ 3) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik - pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną.
Inf dodat Czas trwania lub termin wykonania: 14 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: 2, 3, 6, 8, 9, 10. 14 dni od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0% - dla zadania częściowego: 1, 4, 5, 7. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)