Dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, drukarka, skaner) dla Uniwersytetu Gdańskiego.
Publication date | 2015-03-24 |
End date | 2015-04-10 11:00:00 |
Instytucja | Uniwersytet Gdański |
Miejscowość | Gdańsk |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 40659 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 301211004, 302321108, 302161100 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Wspólny słownik zamówień (CPV): 30121100-4, 30232110-8, 30216110-0. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolorowego urządzenia wielofunkcyjnego (kopiarka, skaner, drukarka) dla Zakładu Ekologii Eksperymentalnej Organizmów Morskich Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, Al. Marszałka Piłsudskiego 46 Gdynia, zwanego dalej urządzeniem. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w momencie dostawy, we wskazanym miejscu, dokonał uruchomienia urządzenia dla zgodnego z przeznaczeniem poprawnego działania. 4. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w zakresie podstawowej obsługi urządzenia tj.: kopiowania, drukowania, skanowania; dla co najmniej 4 osób, ustalonego na dzień dostawy w czasie minimum 1 godziny. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest opisany w załączniku nr od 2 do SIWZ - formularz cenowy z opisem przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania stawiane dla urządzenia: 1) urządzenie musi spełniać parametry wyszczególnione w załączniku nr od 2 do SIWZ, 2) urządzenie musi być fabrycznie nowe tzn. nieużywane przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania, 3) oferowane urządzenie nie może być przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) urządzenie musi posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego, 5) urządzenie musi posiadać deklarację zgodności CE (wydaną zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 r. nr 138 poz. 935 tj. z późn. zm.)), 6) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, urządzenie wykorzystujące energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzoną w języku polskim, które będzie zawierało informację o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). 7. Wykonawca ma obowiązek podać w załączniku nr 2 do SIWZ, nazwę producenta, model (typ) oferowanego urządzenia. Wymagany minimalny okres gwarancyjny to 2 lata od dnia odbioru, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1 ppkt 2 SIWZ i oferty Wykonawcy. 8. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych opisane są § 3 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 9. Odbiór urządzenia nastąpi protokołem (zdawczo-odbiorczym), podpisanym bez zastrzeżeń przez Strony, wraz z przekazaniem karty gwarancyjnej, instrukcji obsługi. Odbiór dotyczy również wykonanego uruchomienia i przeprowadzonego szkolenia. 10. Do czasu przekazania urządzenia, tj. protokolarnego odbioru w miejscu przeznaczenia, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 11. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego urządzenia, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego urządzenia a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 10 ust. 1 pkt. 5 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie urządzenia w jego pełnym zakresie, 3) niewykonania lub wadliwie wykonanego uruchomienia, 4) niewykonania szkolenia - zgodnie z zapisem rozdz. II pkt 4 SIWZ. 12. W przypadkach określonych w pkt 11, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 12 ust. 1 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania urządzenia, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany urządzenia na nowe wolne od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych. Jeżeli termin dostawy przekroczy termin, o którym mowa w § 6 projektu umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 1) projektu umowy. 13. Wykonawca zapewnia: 1) że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy urządzenia, jednak nie dłuższy niż określony §6 projektu umowy - załącznik nr 5 do SIWZ, 2) że poniesie koszty: dostawy, opakowania, transportu, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku z wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, uruchomienia potwierdzającego sprawne działanie, szkolenia dla min. 4 osób, ustalonego na dzień dostawy w czasie minimum 1 godziny, 3) obsługę gwarancyjną. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Uniwersytet Gdański |
Ulica | ul. Bażyńskiego 1A |
Nr domu | 1A |
Miejscowosc | Gdańsk |
Kod poczt | 80-952 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 058 5232344 |
Fax | 058 5232484, 5523741 |
Internet | www.ug.edu.pl |
E mail | zpug@julia.univ.gda.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Uczelnia publiczna |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 7 |
Zaliczka | Nie |
Uprawnienie | Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ. |
Wiedza | Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ. |
Potencjal | Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ. |
Zdolne | Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ. |
Sytuacja | Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ. |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 3 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 4 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok podm zag 2 | Tak |
Dok potw 5 | Tak |
Inne dok potw | W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty specyfikacji technicznej oferowanego urządzenia, w języku polskim lub przetłumaczonej na język polski, dopuszcza się wydruki ze stron internetowych producenta, katalogów itp., których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę (np. poprzez zamieszczenie zapisu potwierdzam autentyczność dokumentu). |
Inne dokumenty | 1) Oświadczenie o podwykonawcach -. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika nr 6 do SIWZ. 2) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ; Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej w rozdz. XVI pkt. 1. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | 1. Istotne zmiany postanowień niniejszej umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zaistnienia siły wyższej, 3) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi, 4) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, 5) wycofania z produkcji przedmiotu umowy (po terminie otwarcia ofert) i zastąpienia go urządzeniem o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie. Fakt ten Wykonawca musi pisemnie udokumentować, a Zamawiający musi wyrazić zgodę. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 12 ust. 2 umowy. 3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 5) musi być złożony na piśmie i uzasadniony. |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 90 |
Kryt 2 | okres gwarancji |
Kryt 2p | 10 |
Spec www | www.ug.edu.pl |
Spec war | www.pdzp.ug.edu.pl |
Data skl | 10/04/2015 |
Godz skl | 11:00 |
Miejsce | Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego, ul. Bażyńskiego 1A, pokój nr 124, I piętro, 80 - 952 Gdańsk Oliwa |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |