Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski

Publication date 2015-03-24
End date 2015-04-08 10:30:00
Instytucja Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież przeciwdeszczowa,
  • Koszule,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Obuwie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 40751 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 181000000, 182200007, 183320005, 184433009, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy pn.:
Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Zarządu Zlewni Środkowej Odry odcinek opolski
w szczególności:
Opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
a) Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami
b) Nr 2 B - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów.
Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do magazynu Zamawiającego w Opolu - Wróblinie przy ul. Gawędy 66,
w godzinach od 7.30 do 13.00, po wcześniejszym zawiadomieniu
Zamawiającego, własnym transportem i na własny koszt w następujących terminach:
a) pozycje od 1 do 20 załącznika nr 2B - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów
i ilości zamawianych produktów, z kolumn Krapkowice, Opole, Brzeg, Turawa - w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy.
b) pozycje od 21 do 26 załącznika nr 2B - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów
i ilości zamawianych produktów, z kolumn Krapkowice, Opole, Brzeg, Turawa - w terminie od dnia 1 do 14 października 2015r.
c) pozycje z kolumny Magazyn załącznika nr 2B - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część B - zestawienie rozmiarów i ilości zamawianych produktów sukcesywnie, w miarę zgłaszanych ( e-mail, fax) potrzeb przez Zamawiającego, w okresie do 15 grudnia 2015r., przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodbierania wszystkich produktów wymienionych w kolumnie Magazyn, zmniejszenie ich ilości oraz zmianę rozmiarów. Termin realizacji strony ustalają na 21 dni od dnia zawiadomienia Wykonawcy.
Wszystkie produkty muszą spełniać normy określone w załączniku Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A - wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami oraz posiadać znak zgodności
z europejskimi normami CE, z zaznaczeniem właściwej kategorii.
oznaczenia rozmiaru, w sposób określony w załączniku Nr 2 A.
Każdy z oferentów winien zaprezentować na przetargu:
a) cały asortyment, tj. wszystkie pozycje wymienione w tabeli oferty cenowej, celem dokonania indywidualnej oceny. Zamawiający dopuszcza dla produktów, których jednostka miary została określona jako para prezentację 1 szt.
b) wzoru napisu na kuponie materiału, jaki wg opisu w załączniku Nr 2 A - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część A ma być umieszczony na bluzach ubrań roboczych i ubrań roboczych ocieplanych.
Brak jakiejkolwiek pozycji z asortymentu wymienionego w ofercie cenowej oraz wzoru napisu na kuponie materiału bądź złożenie wzoru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia, nie podlegają uzupełnieniu oraz wymianie i będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy.

2.Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia zawiera:
Zał. nr 02 - Wzór umowy
- zał. nr 1 - Oferta cenowa
- zał. nr 2A - Opis przedmioty zamówienia - część A
- zał. nr 2B - Opis przedmioty zamówienia - część B
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kserokopii dokumentów potwierdzających spełnienie wymogów (norm) określonych w załączniku Nr 2 A do umowy - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA część A - Wykaz asortymentowy z opisem zamawianych produktów i wymaganiami.
Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres:
a) dla obuwia, ubrań roboczych (w tym ocieplanych) oraz kasków - 24 miesiące;
b) dla pozostałych produktów - 18 miesięcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
Ulica ul. Norwida 34
Nr domu 34
Miejscowosc Wrocław
Kod poczt 50-950
Wojewodztwo dolnośląskie
Tel 071 3378800
Fax 071 3285048
Internet http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl/, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
Regon 93210105300000
E mail zamowienia@rzgw.wroc.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Inny: Administracja Rządowa Niezespolona
Rodzaj zam inny Administracja Rządowa Niezespolona
Rodz zam D
Czy czesci Nie
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas D
Data zak 15/12/2015
Zaliczka Nie
Niepelnosprawne Nie
Wadium Wykonawca dla zabezpieczenia swojej oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto zł. 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Wiedza - załączenie wykazu conajmniej 2 wykonanych dostaw obejmujących odzież roboczą i obuwie robocze, każda o wartości co najmniej 30 000,00 złotych brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielene zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykoniania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku złożenia wykazu wykonanych dostaw, w którym wartości wykazanych usług wyrażone będą w walucie obcej, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego bieżącego kursu wyliczonego i ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu mogą spełniać powyższy warunek łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dok potw Wykonawca może zamiast ww. zaświadczenia złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Wykonawca może złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Inne dokumenty Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikami. Należy wypełnić załączony wzór formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 01 do SIWZ oraz załączniki: 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1a - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu 1b - Oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia 1c - Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia 1d - Oświadczenie innego podmiotu o braku podstaw do wykluczenia (jeżeli dotyczy) 1e - Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z treścią art. 26 ust. 2 lit. d ustawy pzp. Oferta cenowa winna być podana w wypełnionym formularzu ofertowym. Formularz ofertowy oraz załącznik nr 1a oraz 1e należy przedstawić w oryginale. Załącznik nr 1b, 1c oraz 1d (jeżeli dotyczy) do Formularza ofertowego należy przedstawić w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Oświadczenia i dokumenty podane w Rozdziale IV i V SIWZ. 3.Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowana Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przypadku Wykonawców występujących wspólnie) Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wyceniona - Oferta cenowa Wykonawca winien opracować ją w układzie zgodnym z układem Oferty cenowej. Wykonawcy stanowiącej zał. nr 1 do wzoru umowy będący zał. nr 02 do SIWZ. Dokument ten winien posiadać datę sporządzenia oraz podpis wykonawcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Dokument ten należy przedstawić w oryginale.
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne postanowienia do umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 02 do SIWZ. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością dotrzymania terminów wynikających z umowy; b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - na skutek zmian przepisów prawnych; c) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 2. Nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.): zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy. 3. Zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kryt cena B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Ocena całego asortymentu
Kryt 2p 40
Spec www http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl/, http://bip.wroclaw.rzgw.gov.pl
Spec war Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 16 SIWZ MOŻNA WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata: 10,47 zł.
Data skl 08/04/2015
Godz skl 10:30
Miejsce Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok. 13
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)