Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Ulica |
ul. Gołębia 24
|
Nr domu |
24
|
Miejscowosc |
Kraków
|
Kod poczt |
31-007
|
Wojewodztwo |
małopolskie
|
Tel |
012 4324450
|
Fax |
012 4324451
|
Internet |
www.uj.edu.pl
|
E mail |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Czy obowiazkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zam |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
U
|
Czy czesci |
Nie
|
Czy wariant |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy uzup |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zak |
31/01/2018
|
Wadium |
1. Zamawiający przewiduje konieczność wniesienia wadium.
2. Najpóźniej w dniu składania ofert, a przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.)
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dwa (2) zamówienia na wykonanie i dostawę druków na potrzeby procesu dydaktycznego o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.
Wykonawca musi udokumentować, że wyżej wymienione zamówienia wykonał lub wykonywane są należycie załączając dowody potwierdzające ich należytą realizację, a w wykazie podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu oświadczenie dołączone do ofert oraz wykaz zamówień, którego wzór stanowi załącznik nr 1 i nr 5 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Potencjal |
Wykonawca musi dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia,
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Zdolne |
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Sytuacja |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wykonawca musi dołączyć do podpisanego formularza oferty załącznik, zawierający oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 5), SIWZ, a nie wyszczególnionych w pkt 6) SIWZ, (wypełnione i uzupełnione lub sporządzonymi zgodnie z ich treścią, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy).
|
Niepelnosprawne |
Nie
|
Kod trybu |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru cen jednostkowych umowy w następującym zakresie:
a) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego lub też ze względu na niezawinione przez Strony przyczyny będące konsekwencją zaistnienia zdarzeń spowodowanych przez tzw. siłę wyższą;
b) zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w procesie realizacji zamówienia) ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego,
c) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT do poszczególnych wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT,
d) ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2002 Nr 200 poz. 1679 z późn. zm.) wpływającej na wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniu za pracę,
e) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t. j. Dz. U. 2013 poz. 1442 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. 2008 Nr 164 poz. 1027 z późn. zm.) wpływającej na wysokość miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmian ww. zasad lub wysokości stawek składek.
|
Kryt cena |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Gwarancja
|
Kryt 2p |
5
|
Spec www |
http://przetargi.adm.uj.edu.pl/ogloszenia.php
|
Spec war |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Gołębia 6/2, 31-007 Kraków; tel. +4812-432-44-50; fax +4812-432-44-51 lub +4812-663-39-14; e-mail: bzp@uj.edu.pl
|
Data skl |
02/04/2015
|
Godz skl |
11:00
|
Miejsce |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Gołębia 6/2, 31-007 Kraków; tel. +4812-432-44-50; fax +4812-432-44-51 lub +4812-663-39-14; e-mail:bzp@uj.edu.pl
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Okres liczba dni |
30
|
Czy uniewaznienie |
Nie
|