Dostawa krzesełek stadionowych dla potrzeb Stadionu Miejskiego Gdyńskiego Centrum Sportu
Publication date | 2015-03-24 |
End date | 2015-04-01 09:30:00 |
Instytucja | Gdyńskie Centrum Sportu |
Miejscowość | Gdynia |
Województwo | pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły |
|
Numer ogłoszenia | 41061 / 2015 |
Document type | ZP-400 |
Cpv code | 391110003 |
Adres strony internetowej siwz | |
BZP | Zobacz |
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV sklasyfikowany jest jako: 39111000-3 - siedziska. 2. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla potrzeb Stadionu Miejskiego zlokalizowanego w Gdyni przy ul. Olimpijskiej 5 fabrycznie nowych, nie używanych elementów krzesełek stadionowych w postaci: 1) 600 sztuk siedzisk uchylnych bez oparć, 2) 1.200 sztuk oparć, 3) 1.200 sztuk oznakowania/numeracji. 3. Zamawiane przez Zamawiającego elementy krzesełek stadionowych mocowane będą do istniejącej konstrukcji w związku z czym Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia elementów krzesełek o wyglądzie i systemie montażu tożsamym jak wbudowane elementy krzesełka na obiekcie Stadionu Miejskiego. Zamawiający przekazuje dokumentację dotyczącą istniejących krzesełek stadionowych w postaci załącznika nr 6 i 7 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę: 1) 600 sztuk (słownie: sześćset) plastikowych siedzisk w tym: a) 150 sztuk w kolorze jasno żółtym (RAL 1003), b) 150 sztuk w kolorze żółtym (RAL 1018), c) 150 sztuk w kolorze jasno niebieskim (RAL 5015), d) 150 sztuk w kolorze niebieskim (RAL 5017); 2) 1.200 sztuk (jeden tysiąc dwieście) plastikowych oparć w tym: a) 300 sztuk w kolorze jasno żółtym (RAL 1003), b) 300 sztuk w kolorze żółtym (RAL 1018), c) 300 sztuk w kolorze jasno niebieskim (RAL 5015), d) 300 sztuk w kolorze niebieskim (RAL 5017); 3) 1.200 sztuk (jeden tysiąc dwieście) oznakowań numeracji (numerków) obowiązującej na sektorach, wykonanych z blachy aluminiowej, od numeru 1 do 80. 5. Wymagania techniczne elementów krzesełka i właściwości materiału: 1) szerokość siedzenia - w najszerszym miejscu 42 cm, 2) wysokość siedzenia (głębokość) - 40 cm, 3) szerokość oparcia - w najszerszym miejscu 42 cm, 4) wysokość oparcia - 31,5 cm, 5) materiał, z którego maja być wykonane elementy krzesełek: plastik (tworzywo sztuczne o wysokiej gęstości, o wysokiej udarności - np. kopolimer o zwiększonej wytrzymałości, - twarde, niedopuszczalne są miękkie plastiki), 6) materiał musi być niepalny lub trudno zapalny w związku z powyższym musi posiadać atest trudno zapalności potwierdzający zgodność z normą - PN-EN 1021-1:2014-12 oraz z normą - PN-EN 1021-2:2014-12; 7) materiał nie może wydzielać substancji szkodliwych dla zdrowia, 8) materiał musi nadawać się do utylizacji, 9) materiał musi być odporny na udary i uderzenia, 10) materiał musi być odporny na pękanie, 11) materiał musi być odporny na temperatury w zakresie od ok. - 30 do + 80 stopni Celsjusza, 12) materiał musi być odporny na zmienne warunki atmosferyczne, 13) materiał musi być zabarwiony w całej masie, 14) elementy krzesełka muszą być zgodne z warunkami określonymi w wytycznych Polskiego Związku Piłki Nożnej w sprawie wymogów techniczno- organizacyjnych dla poprawy bezpieczeństwa na obiektach piłkarskich oraz Uchwałą nr XIV/191 z dnia 28 listopada 2007 roku Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej w sprawie niektórych wymagań technicznych dla lokalizacji i budowy nowych stadionów do gry w piłkę nożną, uwzględniającymi warunki UEFA i FIFA w tym zakresie, 15) elementy krzesełka muszą posiadać atest wytrzymałości potwierdzający wykonanie zgodnie z normą - PN-EN 13200-4:2007 oraz normą - PN-EN 12727:2004, 16) elementy krzesełka muszą posiadać atest higieniczny, 17) elementy krzesełka muszą posiadać wszystkie odpowiednie atesty wymagane przepisami prawa budowlanego, odpowiadać Polskim Normom w związku z czym wszystkie materiały, które zostaną użyte przez Wykonawcę do wykonania zamówienia muszą zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane być dopuszczone do obrotu i posiadać określone w ustawie z 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności dokumenty potwierdzające ocenę zgodności, 18) elementy krzesełka muszą posiadać miejsce w oparciu (wklęsłe) na osadzenie numeru w kształcie elipsy, o wysokości 3,5 cm, szerokości 4,9 - 5 cm, niedopuszczalny jest system montażu numerka poprzez klejenie, gdyż musi istnieć możliwość wymiany numerka, w związku z powyższym w samym numerku jak i miejscu osadzenia numerka muszą być przygotowane nawiercenia w celu montażu, 19) każdy element krzesełek musi być opatrzony oznaczeniem zawierającym odpowiednio miesiąc i rok/ lub tydzień i rok jego wykonania, 20) system montażu: każdy element krzesełka musi posiadać otwory montażowe, tj. cztery otwory fi 6 mm w oparciu, oraz cztery otwory fi 6 mm w siedzisku wykonane zgodnie z załączoną dokumentacją istniejących krzesełek stadionowych (załączniki nr 6 i 7 do SIWZ) oraz istniejącym systemem montażowym w związku z czym Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania krzesełek dokona szczegółowych pomiarów. 6. Wymagania w zakresie sposobu świadczenia przedmiotu zamówienia: 1) dostawa przedmiotu zamówienia będzie realizowana jednorazowo, 2) Wykonawca zobowiązany jest przed realizacją dostawy przedstawić Zamawiającym w celu akceptacji prototyp każdego elementu krzesełka oraz przeprowadzić przy udziale przedstawicieli Zamawiającego próbny montaż prototypu każdego elementu krzesełka na obiekcie Stadionu Miejskiego, 3) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji całości przedmiotu zamówienia na własny koszt, w skład którego wchodzą w szczególności koszty transportu elementów krzesełek (przy udziale własnego środka transportu lub może zlecić dostawę innemu przewoźnikowi), 4) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas transportu oraz ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę towaru, 5) Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku dostawy, 6) Wykonawca zobowiązany jest pisemnie (faksem lub mailem) zgłosić Zamawiającemu gotowość dostawy elementów krzesełek, co najmniej na dwa dni przed planowanym terminem dostawy, 7) odebranie przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem zdawczo - odbiorczym, po wykonaniu i dostarczeniu całości przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 8, 8) przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą dostarczonych elementów krzesełek składającą się w szczególności z: a) dokumentacji rysunkowej elementów krzesełka, b) karty gwarancyjnej, c) atestu trudno zapalności potwierdzającego zgodność z normą - PN-EN 1021-1:2014-12 oraz z normą - PN-EN 1021-2:2014-12, o którym mowa w ust. 5 pkt. 6, d) atestu toksyczności potwierdzającego zgodność z normą PN-B-02855:1988 (PN-88/B-2855), e) dokumentu potwierdzającego zgodność elementów krzesełka z warunkami określonymi w wytycznych Polskiego Związku Piłki Nożnej w sprawie wymogów techniczno- organizacyjnych dla poprawy bezpieczeństwa na obiektach piłkarskich oraz Uchwałą nr XIV/191 z dnia 28 listopada 2007 roku Zarządu Polskiego Związku Piłki Nożnej w sprawie niektórych wymagań technicznych dla lokalizacji i budowy nowych stadionów do gry w piłkę nożną, uwzględniającymi warunki UEFA i FIFA w tym zakresie, o których mowa w ust. 5 pkt. 14; Zamawiający w tym zakresie dopuszcza złożenie pisemnego oświadczenia Wykonawcy, f) atestu wytrzymałości elementów krzesełka potwierdzającego wykonanie zgodnie z normą - PN-EN 13200-4:2007 oraz normą - PN-EN 12727:2004, o którym mowa w ust. 5 pkt. 15, g) atestu higienicznego, o którym mowa w ust. 5 pkt. 16, h) innych dokumentów i atestów wymaganych przepisami prawa budowlanego, o których mowa w ust. 5 pkt. 17, 9) jeżeli w toku czynności odbioru zostanie stwierdzone, że pomimo zgłoszenia gotowości do odbioru przedmiot zamówienia nie został zakończony lub zostaną stwierdzone niezgodności ilościowe, pomyłki, uszkodzenia albo wady jakościowe otrzymanego towaru, lub inne stwierdzone niezgodności przedmiotu zamówienia z warunkami niniejszego postępowania Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu zamówienia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na wykonanie przedmiotu zamówienia; wyznaczenie tego terminu nie przedłuża umownego terminu wykonania zamówienia, 10) Wykonawca zobowiązany jest udzielić rocznej gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony towar, 11) w okresie rękojmi i gwarancji w przypadku stwierdzenia uszkodzenia albo ukrytych wad jakościowych otrzymanego towaru Zamawiający postawi towar do dyspozycji Wykonawcy, oraz niezwłocznie/zgłoszenie telefoniczne potwierdzone faxem lub mailem/ powiadomi Wykonawcę o stwierdzonych wadach w towarze, 12) Wykonawca zobowiązany będzie w przypadku, o którym mowa w pkt. 11 w terminie maksymalnie 5 dni od wpłynięcia reklamacji dostarczyć zastępczą partię towaru wolną od wad bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania tj. pomiędzy 800 a 1530. 7. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przez podwykonawców. 8. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a w stosunku do podwykonawców na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest podać również nazwę (firmę) podwykonawcy. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez podwykonawców, również za usterki gwarancyjne. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 13. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. |
Dodatkowe informacje
Biuletyn | 1 |
Nazwa | Gdyńskie Centrum Sportu |
Ulica | ul. Olimpijska 5/9 |
Nr domu | 5/9 |
Miejscowosc | Gdynia |
Kod poczt | 81-538 |
Wojewodztwo | pomorskie |
Tel | 058 6223574 |
Fax | 058 6223574 |
Internet | www.gdyniasport.pl |
Regon | 19143984500000 |
E mail | sekretariat@gosirgdynia.pl |
Czy obowiazkowa | Tak |
Dotyczy | 1 |
Rodzaj zam | Administracja samorządowa |
Rodz zam | D |
Czy czesci | Nie |
Czy wariant | Nie |
Czy dialog | Nie |
Czy uzup | Nie |
Czas | Obowiązuje termin |
Czas dni | 90 |
Wadium | Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
Zaliczka | Nie |
Wiedza | w celu wykazania się spełnieniem warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca musi wykazać się w całości należytym wykonaniem co najmniej jednego zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia tj. polegającego na dostawie elementów krzesełek plastikowych przeznaczonych do użytku zewnętrznego (outdoor) w ilości co najmniej 1.000 sztuk (słownie: jeden tysiąc), wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. |
Oswiadczenie potwierdzenia 4 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 1 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 2 | Tak |
Oswiadczenia wykluczenia 8 | Tak |
Dok grup kap 1 | Tak |
Dok podm zag 1 | Tak |
Dok potw 1 | Tak |
Inne dokumenty | Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty sporządzonej na formularzu ofertowym (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia): 1) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii; 2) dokumenty dotyczące w szczególności charakteru stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 5 ust. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; w przypadku, gdy powyższe informacje zostaną zawarte w pisemnym zobowiązaniu, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawca nie musi przedkładać przedmiotowych dokumentów; 3) dokumenty, nie będące dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) pełnomocnictwo - jeżeli umocowanie do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii, b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 2 pkt. 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w oryginale albo w postaci uwierzytelnionej notarialnie kopii. |
Niepelnosprawne | Nie |
Kod trybu | PN |
Czy zmiana umowy | Tak |
Zmiana umowy | Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach: 1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, 2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami, 3) konieczności zmiany sposobu wykonania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych, 4) konieczności zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, 6) zmiany ceny brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług, 7) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, przed zmianą umowy Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia wymagania w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, 8) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia |
Kryt cena | B |
Kryt 1p | 99 |
Kryt 2 | Termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy |
Kryt 2p | 1 |
Spec www | www.gdyniasport.pl |
Spec war | Gdyńskie Centrum Sportu ul. Olimpijska 5/9 81-538 Gdynia |
Data skl | 01/04/2015 |
Godz skl | 09:30 |
Miejsce | Sekretariat Gdyńskiego Centrum Sportu, 81-538 Gdynia, ul. Olimpijska 5/9. Sekretariat Zamawiającego czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 15:30 |
Termin | Obowiązuje termin |
Okres liczba dni | 30 |
Czy uniewaznienie | Nie |