EZ/ZP/18/2015 - Dostawa zestawów komputerowych, drukarek, telefonów dla potrzeb Oddziałów Pediatrycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach

Publication date 2015-03-24
End date 2015-04-03 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Lampy,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Sieciowy system operacyjny,
  • Kable telefoniczne i podobny sprzęt

Szczegóły

Numer ogłoszenia 65616 / 2015
Document type ZP-400
Cpv code 302133008, 302321108, 315211005, 324200003, 324250008, 325511101, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, przełączników sieciowych (switch), drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, projektora, lampek biurkowych, telefonów na potrzeby Oddziałów Pediatrycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach..
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załącznikach nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Formularz cenowo - asortymentowy oraz w załącznikach nr 2A, 2B, 2C, które zawierają specyfikacje techniczne parametrów urządzeń. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, przełączników sieciowych (switch) na potrzeby Oddziałów Pediatrycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Formularz cenowo - asortymentowy oraz w załączniku nr 2A, który zawiera specyfikacje techniczne parametrów urządzeń. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, projektora na potrzeby Oddziałów Pediatrycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Formularz cenowo - asortymentowy oraz w załącznikach nr 2B, który zawiera specyfikacje techniczne parametrów urządzeń. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.Przedmiotem zamówienia jest dostawa lampek biurkowych, telefonów na potrzeby Oddziałów Pediatrycznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz ilości zamawianego asortymentu określono w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Formularz cenowo - asortymentowy oraz w załącznikach nr 2C, który zawiera specyfikacje techniczne parametrów urządzeń. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Ulica ul. Grunwaldzka 45
Nr domu 45
Miejscowosc Kielce
Kod poczt 25-736
Wojewodztwo świętokrzyskie
Tel 041 3671339
Fax 041 3660014, 3671226, 3455584
Internet http://www.bip.wszzkielce.pl
Regon 00028978500000
E mail wszzkielce_zampub@poczta.onet.pl
Czy obowiazkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zam Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy czesci Tak
Ilosc czesci 3
Czy wariant Nie
Czy dialog Nie
Czy uzup Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas dni 60
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Wykonawcy winni posiadać wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako - zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie dostawy których przedmiotem był asortyment o charakterze tożsamym lub zbliżonym z przedmiotem zamówienia o wartości (umowy) brutto minimum: dla zadania nr 1 - 150 000,00 - każda, dla zadania nr 2 - 9 000,00 - każda, dla zadania nr 3 - 5 000,00 - każda,
Potencjal Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok podm zag 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, oraz formularz asortymentowo - cenowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 i nr 2 do SIWZ), 2) wypełnione i podpisane formularze parametrów technicznych (zgodne ze wzorem stanowiącym załączniki nr 2A, 2B, 2C do SIWZ 3) oświadczenie Wykonawcy o części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ), Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest ujawnić w. ww. oświadczeniu jaką część przedmiotu zamówienia zamierza zlecić podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w ofercie ww. oświadczenia Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykona całość przedmiotu zamówienia siłami własnymi. 4) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, 5) w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) - aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: a) wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. b) określenie zakresu pełnomocnictwa, c) podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców.
Niepelnosprawne Nie
Kod trybu PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy wskazanych w § 3 ust 7, b. zmiany danych teleadresowych, c. zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, d. zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). 2. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1, dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.
Kryt cena B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 5
Kryt 3 Dodatkowy termin realizacji
Kryt 3p 5
Spec www bip.wszzkielce.pl
Spec war Wojewódzki Szpital Zespolony Dział Zamówień Publiczny ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce
Data skl 03/04/2015
Godz skl 10:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Zespolony Sekretariat ul. Grunwaldzka 45 25-736 Kielce
Termin Obowiązuje termin
Okres liczba dni 30
Inf dodat EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO. DZIAŁANIE 5.1 (INWESTYCJE W INFRASTRUKTURĘ OCHRONY ZDROWIA) OŚ 5. (WZROST JAKOŚCI INFASTRUKTURY SPOŁECZNEJ ORAZ INWESTYCJE W DZIEDZICTWO KULTUROWE, TURYSTYKĘ I SPORT) REGIONALNY PROGRAM ROZWOJU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA SWIĘTOKRZYSKIEGO NA LATA 2007 - 2013
Czy uniewaznienie Nie

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)